Haos Parfumat

29 Octombrie 2009 la 10:59 pm | Publicat în Personal | 20 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

DSC05579

degeaba te ascunzi , de mine tot nu scapi. sunt mirosul ce ţi s-a impregnat în sânge, cu orice alt parfum de femeie ai da, tot al meu persistă şi se îmbibă până ajunge acolo unde trebuie, în buzunaru’ ăla al tău secret unde ţi-ai ascuns tu comoara cea mai de preţ, acel ” ceva ” al meu pe care acum ţi l-am dăruit cu toată dragostea mea .

vreau să simţi şi tu acea plăcere la fel ca mine atunci când tu eşti departe iar eu îmi încord simţurile pentru a-ţi putea recepta parfumul dintre milioanele de inşi de lângă mine. chiar dacă am ochii închişi, eu te caut şi-s sigură că te voi găsi, doar mi te-ai tatuat pe suflet, acel parfumier ce te-ar putea depisra din enşpe mii de miresme, niciunul nu-i ca al tău, niciunul nu-i mai al meu.

E un razboi in noi ..
E un razboi in doi ..
Si fluturi multi cazuti in ploi ..

Ridica-ma si spune-mi ca va fi bine
Ridica-ma si spune-mi ma ai pe mine !
Invarte-ma usor, hai sa ne jucam cu ploaia
Stam in nisip si .. fentam marea
Tu ma privesti si spui ca va fi bine
Tu ma privesti si spui ma ai pe mine !

Hai sa plutim, hai sa zburam
Hai sa zambim, hai sa visam
Hai sa traim si sa uitam
Hai sa iubim si sa iertam !!

mulţumesc, tipule, tot eu conduc, ha ! 8)

remember ?! ca-n reveria aia :

noi doi . . . la casa noastră . . . tu aplecat asupra actelor tale întortocheate . . . eu mă relaxez cu o carte bună . . . pe fotoliul ăla mare ce pare că mă înhaţă dintr-o singură îmbrăţişare . . . când, dintr-o dată, apari cu cana aia maaaare şi portoclie plină cu cacao şi . . . în mâna cealaltă cu cozonac cu nucă muuuultă . . . şi mă pupi pe frunte şi-mi potriveşti ochelarii mei de secretară sexy , ca mai apoi munca ta iar să mi te fure . . . 😦 cufundată-n lectură, nu realizez că tu mă contempli de minute bune şi că zâmbeşti tâmp, astfel că nici nu simt când vii lângă mine şi mă iei în brăţucă şi mă drăgosteşti . . .

dar nu-i nimic, am recuperat rapid şi m-am alăturat ţie cât ai zice „blog !” :))

o seară faină vă doresc !

20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. da conduci… bune versurile de unde le stii? :)) :))

    Vreau si eu din parfumul tau… Sau am deja?

    *p.s ms de link 🙂

  2. imi place rau de tot postul asta (apropo tare faina chestia de la gatul tau :))!

  3. „Although we are in different boats you in your boat
    and we in our canoe we share the same river of life.”

  4. Aaaaah…’reveria’…fu sweet..

  5. Parfumul persoanei iubite e unic si fascinant intr-adevar…

    Sper ca reveria asupra viitorului sa se petreaca si in realitate. Si sa ne povestesti si atunci.

  6. imi place mult melodia…chiar toate versurile Addei sunt speciale…
    PS : despre ce parfum e vorba ?;;)

    • despre parfumul meu , cel pe care il inspira toata ziua

      PS : sa nu crezi ca sunt un ingamfat , dar imi place sa ma laud si sa fiu laudat :))

      • hehe:) cui nu’i place?:P

  7. recunosc ca m-am lasat depasit la postul asta 🙂

  8. Buna seara! Ati dori un link exchange cu blogul meu? astept confirmarea pe blog sau pe mail. O seara frumoasa!

  9. Când e parfumat, până şi haosul devine plăcut!
    ce fain e gâtul tău din chestia aia faină!

  10. oricum baietii sunt cei care adora sa fie alintati de catre iubite intr-un procent mai mare decat femeile !

    • pe fiecare d’ăsta-l obişnuieşte mă-sa cu ” puiu’ mamii ” -n sus şi jos, motiv pt care mulţi şi-o iau în cap.

  11. Niciun parfum nu ii poate acoperi aroma celui care ti-a ramas intiparit in suflet 🙂

  12. Atunci incepe totul de cand sunt copii in fasa :))

  13. Parful ramas in suflet este unic … oricat am reusi sa-l spalam, sau sa-l inlocuim … este imposibil …

  14. Frumos scris… mai multe nu zic! Nu vreau sa ma apuce si mai rau melancolia!

  15. Cat romantism. Nu ma mai pot opri din citit si re-citit…

  16. […] degeaba te ascunzi , de mine tot nu scapi. sunt mirosul ce ţi s-a impregnat în sânge, cu orice al… […]

  17. Imi place cum ai scris…


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

