My Own 7 Septembrie

16 Octombrie 2009 la 1:29 pm | Publicat în Copilul din mine | 4 comentarii
Etichete: , , , , , ,

Passion_by_ShelbyEileen

E soare, e frumos,dar parcă-i prea luminos. . .

curând foarte curând, soarele ne va părăsi,

iar noi nu-l vom putea găsi

şi uite aşa, ne vom înfrigura

şi vom urî toamna !

” Ce-i prea mult, strică ! ”

e tare adevărat, dar . . .

e şi mai dureros să vezi că fericirea s-a scurtat !

nu mi se pare corect, protestez !

mi-aş dori să urlu, să votez,

să pot face ceva, să nu mă eschivez !

Nimic nu depinde acum de mine,

ci de ziua care vine şi ce aduce cu sine.

era cald, era bine, ne plăcea . . .

A venit toamna şi, odată cu ea,

a sosit şi vremea rea.

fulgere, tunere, vijelii,

toate-mi spun că tu n-ai să mai fii . . .

Ştiu că-i dureros, dar la ce folos ?

de ce să ne torturăm,

când soarta ne-o merităm ?!

Eram doar nişte copii

cu sufletul plin de bucurii.

nicio clipă n-am crezut

că vom ateriza iar, în şezut.

Zburam pe culmi prea înalte

hrănindu-ne cu iluzii deşarte

şi de aia n-am văzut

ce repede soarele-a dispărut . . .

Acum e răcoare

şi tare ne mai doare ,

dar va veni o zi

Când soarele va răsări şi vom fi iar copii !

E răcoare,

Mi-e frig !

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sweeet 🙂

  2. las ca te incalzeste al tau Ciupa !!! 🙂 🙂 🙂

  3. ai pupat pianu’? Ionut stie cu cine il inseli? 😆

    • umm,sa zicem ca, de data asta, voi scapa cu usurinta pt ca lui Ionut ii place la nebunie pianul 8)


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

