Nu (aş) . . .

7 Octombrie 2009 la 9:57 pm | Postat in Leapsa, Personal | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Me_Is_A_Cat__edit__by_Phatestroke

. . . înceta să sper

. . . sau să zâmbesc

. . . ba chiar să te fac pe tine să-mi zâmbeşti înapoi

. . . renunţa la idealurile mele.

. . . mi-aş abandona ideile, oricât de cretine le-ar părea ele altora. sunt ale mele, back off !

. . . ţi-aş da dreptate, chiar dacă ai avea. orice ai spune sau face, numai şi numai EU am dreptate şi deţin Adevărul absolut, chit că acesta din urmă nu există, haha !

. . . putea să mă opresc din comentat. am o satisfacţie morbidă atunci când mă joc cu nervii tăi şi te aduc în pragul disperării. bine, no, că mai sunt şi acele momente când chiar am nişte observaţii geniale, dar sunt rare momentele alea şi prefer să le ţin pt mintiuţa mea dereglată şi NU să le consum pe muritorii de rând.

. . . l-aş uita. nu am cum, suntem prea legaţi unul de altu’, iar faza asta chiar e pt eternitate. ( nu, aici nu vorbesc de iubitul meu!)

. . . ştiu ce fac mâine, de poimâine nici n-are rost să vorbesc, aşa că niciodată nu-mi prea place să-mi fac planuri. degeaba mă întrebi dacă vin săptămâna viitoare în X loc, eu îţi voi zice doar : ” în prealabil, da, dar rămâne să mai vorbim până atunci ”

. . . fi aşa un gunoi de om încât să întorc spatele unui prieten atunci când ar avea nevoie de mine.

. . . trece pe lângă tine dacă te-aş vedea supărat.

. . . lovi un om neputincios.

. . . renunţa la ironie.

. . . m-aş putea abţine de la batjocură, da’ de la d’aia răutăcioasă din cale afară.

. . . m-aş cenzura. ce gândesc, aia scot pe gură, cam aşa mă ghidez eu prin viaţă. ( bine, bine, că mama-mi zice că voi pierde foarte mult pt că nu ştiu când să-mi ţin gura şi să mă opresc,dar eu prefer să fiu împăcată cu mine însămi şi să stau liniştită că nu mi-am ratat ocazia unică de a zice ceva la momentul potrivit)

. . . uita cum e să fii copil, ar trebui să vă străduiţi şi voi mai mult!

. . . mi-aş da-n vena, asta chiar nu.

. . . vinde lănţişoru’ de la tata. mai bine cerşesc decât să ajung să fac ceva cu amintirea aia sfântă pt mine.

. . . putea sta închisă-n casă.

. . . m-aş opri din citit !

. . . uita de muzică.

. . . omorî un animal, mi-s prea dragi toate. ( azi, acasă la profa, mâţa a dormit pe ghiodanu’ meu, draga de ea şi, înainte să intru-n bloc, am văzut un motan de toată frumuseţea, tare mi-ar plăcea să am şi eu unul într-o bună zi)

. . . învăţa istoria. să-nebunesc de o pot suporta. zici că-i un făcut, sunt obligată să dau bacu’ din istorie, futu-i şi băga-mi-aş. ( ecaterinooo, dracu’ te ia de pici pe mâna mea !). na. în fine, m-am resemnat, chiar dacă pt mine e peste puterile mele să înţeleg ceva ; oricum, am tot respectul pt cei ce-s pasionaţi de ea.

. . . voi uita 3 profi din liceu, 2 din generală şi pt d-na învăţătoare.

. . . putea să uit ” my first time” -urile 😳

. . . fi o întreţinută.

. . . fi casnică. bă, eu chiar nu le înţeleg pe muierile astea. adică, zic, ce pisicu’ meu, aia ţi-e meseria , de menajeră şi bucătăreasă-n propria-ţi casă ?! tu, dragă, ştiai că nu-i impozabil, n-aduce venit în casă şi că nu-ţi va oferi o pensioară la bătrâneţe ?!

. . . m-aş prostitua ! sunt mult prea demnă pt asta.

. . . urî pe cineva. eu nu urăsc pe nimeni, parol !

. . . şterge blogu’ , vreau să-l las moştenire.

. . . putea să mă opresc din minţit. uneori, că vrem, că nu, viaţa ne cere s-o minţim şi asta doar pt binele nostru.

. . . uita aniversarea mea cu Ciupa , precum şi ciudăţica noastră poveste de . . . umm . . .nu dragoste, mie-mi place s-o numesc ” de viaţă ” 😀

, la fel cum nu aş uita de vreo leapşă, aşa că , pe săptămâna viitoare, o voi rezolva şi pe cea de la Chibreta.

săru’mâna de leapşă, Hime ! o pasesz la Olimpiu şi la . . . Ciupa ( scrie, leneşuleeeee !! )

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. de mine nu ai zis nimic

    reaooooo

    :(((( buhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhu

  2. 🙂 Cum nu a zis Ionut ???? A zis ca nu ar inceta sa comenteze numai de dragul de a te enerva 🙂 🙂 🙂
    Brava Alex’andra !

  3. nu te supara (invatacelu), uite poti sa o iei de la mine. Sa imi spui numele tau si am sa te trec pe blogul meu, ce zici ? Vrei?

  4. Nu aș înceta să intru la tine pe blog 🙂

  5. Ciupa – iti vine si tie randu`, putina rabdare pana maine 😛
    Hime – stii ca nu mi`as dezamagi fetele niciodata 8)
    Olimpiu – el e Ciupa, Ionut :)) ,numa ca mai nou se semneaza cu ” Invatacelul”
    joschilotii – ulalalaaa, I`m good :))

  6. Nici eu nu as putea invata la istorieeee nici moaarta! :))

  7. La punctul 3 chiar am zambit. 🙂

  8. Vrei sa lasi blogu’ mostenire?:)):)) Frumos din partea ta:))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

