Iau o gură de aer şi , nu-i nimic, te strivesc din nou ! Smile, you’re gonna die !

29 Septembrie 2009 la 4:11 pm | Publicat în Copilul din mine | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

cute_by_JustaPanda

DA, sunt subiectivă !

DA , eu chiar mă implic şi pun suflet în ceea ce fac !

DA, îmi place să-mi ” pierd ” timpul răsfăţându-mă-n scris !

DA , am un stil de a abera cât se poate de liber, poate de aia mulţi au tupeul de a mi-l judeca !

DA , fac gura mare atunci simt că-s încolţită !

DA , am pretenţia să-mi apreciezi efortul !

DA, consider că tre’ să mă laşi să termin ce am de zis, chit că-mi va lua cu 5 minute în plus decât ţi-ai programat tu !

DA, din cauza indivizilor grăbiţi ( zici că fuge Mamonu’ după ei )mulţi românaşi zic că ţara lor e de cacat ! Bravo, îngroşaţi rândurile, lua-v-ar dracu’ de tembeloizi !

DA , am un as în mânecă-n faţa ta şi acela e de a-mi aprecia corect – fără să fiu falsă- munca . Ştiu foarte bine de ce-s capabilă şi-mi aproximez al dracu’ de bine rezultatul final, aşa că pe mine nu mă poţi duce cu zăhărelul că, chiar dacă par eu aşa fată CUminte, zgâriu rău şi ,na, o cicatrice-n plus nu cred că dă prea bine vara la costumul de baie !

E munca mea , normal că aştept să fiu plătit exact ca restu`
Într-un final e normal să aştept profit, exact ca restu`

Vescan – N-o să mă vezi

şi DA, ador imaginea şi doar uitându-mă la ea mă invadează o stare de bine ! 😀

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ce scump este ,sa-ti traiasca ,o seara frumoasa 🙂

  2. si mie imi place,si DA!Poti fii asa cum vrei!

  3. as vrea sa am mai multe perosane ca tine in jurul meu
    si din pacate nu am parte de asa ceva…

  4. si da , meriti cu adevarat apreciata pentru ceea ce faci 🙂

  5. ” mulţi românaşi zic că ţara lor e de cacat! ”

    CORECT

  6. Poate intri in „proiect” 🙂

  7. Tipa adormită din imagine eşti tu? Cinaşă mai eşti!

  8. Ce frumos pisicutul ! Este normal ca tu sa astepti un profit in urma muncii tale , si asta pt ca asa cum ai zis tu te implici si pui suflet !

  9. Vescan asta e Foooarte taree ! 🙂

  10. Oamenii care pun mult suflet in ceea ce fac sunt cei care se bucura cu adevarat de viata. 🙂

  11. […] pe-aproape, Alex`andra mă sperie cu un zâmbet de dinaintea morţii?! Nu vreau. Aşa cum să mai fim copii? Azi o prefer pe Madi, care a descoperit simplitatea. Sau pe […]

  12. Ooaaauuu! Un pisicuţ pianist?!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

