Neuroni Sinucigaşi

24 Septembrie 2009 la 9:31 pm | Publicat în Copilul din mine | 6 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

Zilele astea mi-am făcut de cap. să-mi fie de bine ! cum se zice ? când pisica nu-i acasă, şoarecii joacă pe masă ( Ciupa’s gone so . . . let’s get the party started 8) . . . haha !) . . . sau, oricum, ceva-n genu’. well, cam asta fu programu’ meu în ultimele 2-3 ziuluci, cam fain, huh ?!

nu, încă nu am făcut bungee-jumping şi nici nu m-am paraşutat din Cluj, de la Belvedere ( I love this place, good memories 🙂 ) , daaaaar . . .

am avut parte de două pulici . . . hahaha, aşa-i numeşte Ciupa pe doi dintre prietenii şi colegii noştri care au acelaşi nume : Paul .

Bobo şi Ciupa fiind la Cluj ( azi m-am alăturat şi eu lor)
-acum au carnet, îi doare la pedală sau, mai bine zis, o doare pe ea- pe acceleraţie- la cum o apasă ( evident că eu seamăn cu Bobo -sau el cu mine – şi că eu am un stil foooarte agresiv la volan în comparaţie cu Ionuţ, calmul întruchipat!) , eu m-am „şcolărit” în compania lui Paul 1 şi Paul 2.

detalii, detalii,detalii . . . nici lui Ionuţ nu i le-am zis toate, nu vreau ca Paul 1 ( aka Daboc ) să rămână fără vreo mână, remember că Ciupa mea-i gelos rău de tot 😀

no şi cum ne terfeleam noi creieraşul într-o tentativă de excitaţie cerebrală, înainte de a merge acasă la o masă buuună ( mă rog, eu la condus, asta însemnînd un 3 în 1 pt mine şi . . . aer , plus gumă 😀 ) ,pam pam . . ora de filozofie

Brein_by_rvtromp

mă, de la oboseala ce o acumulez de-a lungul celor 5 ore cât stau la şcoală, mă doboară, astfel că fac cu mult greu faţă orei de la 1-2 , filozofia. pe bune că e cea mai de-am pulea materie de anu’ ăsta. nu că nu ar fi ea interesantă, chiar din contră, doar că oraru’ ăsta e cu assu-n sus, zici că n-a fost gândit absolut deloc.

cum zicea şi cineva ( aici a se încadra mai multe persoane mature şi cu creier < detaliul ăsta era chiar foarte important de precizat) : e inevitabil ca elevul să nu se plictisească din cauza oboselii şi a orei la care se face predarea unor lecţii ce necesită atâââââta concentrare. intelectu’ , mama mă-sii lui, se duce pe p. . . lută pe Arieş în jos. Moare de foame, fraţilor, că nu-l alimentăm mai deloc în acel moment al zilei din viaţa noastră de elev.

nu mă credeţi, nu ? credeţi că-s şi eu, la fel ca restul românilor, şi că mă plâng la greu, nu ?

a, da , chiar crezi? no bun,atunci cască bine ochiu’ la replica lui Paul 2 ( Berar)

Naşterea unei noi filozofii duce – în mod inevitabil în cazul clasei 12 B – la moartea unui neruron

cam cam…ăăăă…tragic, nu ?

asta având în vedere că numeroşi inşi din încăperea respectivă . . . no, cum să zic, ori nu prezintă interes că ar vrea să aibă şi ei niţică logică-n judecata lor, ori . . . e criză ( că tot mă frecaţi la icre zilnic cu aşa zisa voastră criză economică) la nivel neuronal :))))

şi mi-e ruşine faţă de profu’ , că-i un om tare cumsecade şi pare că ştie muuulte şi nu numai în domeniul său. păcat că s-a făcut prof – na, am ajuns s-o zic şi p-asta – că, la ce plată primeşte . . . e de toată jena ca el să se obosească cu nişte idioţi ca noi 😳

a , da, NU mai vreau să dau la Litere Ro-EN. sunt prea bună ca învăţământul românesc să mai prindă vreo bucăţică din mine după terminarea facultăţii 😀

Am zis ! 8)

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. e pacat cum cativa oameni mai prostalai trag toata clasa in jos si fac galagie in timpul unei ore pline de interes

  2. Ce nu poti din cauza orarului la scoala, se poate recupera cu mintea relaxata, sau incordata si cu lecura personala.

  3. si la noi ultimele ore de curs erau cele mai sacrificate , nu dadeau nici-un randament…de cele mai multe ori o treime dintre elevi era absenta si asa mai departe 😦

  4. Problema e cum sunt puse in orar orele. Ultima ora pui un desen, o religie, un sport, un optional, ceva lejer…

  5. pentru multi profi filosfia e materie lejera,optionala,nesemnificativa…aveam o debila de romana in liceu care tot timpul vroia sa ne fure de la ora de filosofie ca sa mai abereze ea ceva

  6. nebunatica mica:)))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

