Un nou început . . . se anunţă promiţător !

14 Septembrie 2009 la 9:31 pm | Publicat în Personal | 23 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Îţi povestesc mâine ce-am făcut azi !

Stai pe fază ! Ale revine ! 🙂

( nu de alta, dar vreau să am şi poze, ca să vă bucuraţi şi voi alături de mine 😀 )

So, let’s get the party started ! 8)

da, aşa cum am promis, m-am întors, asta spre marea voastră bucurie 😛 deşi…eh, s-a produs o mică întârziere. why ?! well…am, cam avut mult de învăţat. mâine mă duc să dau examenul la partea teoretică pt B, so help me God !!

mă, fii atent la mine.

luni, 14 sept, prima zi de şcoală, right ?! aşaaaa… vine prinţu’ după mine, mă conduce pe ultimu’ drum ( haha, yeah, baby, I’m in ză 12 th grade now. poor me :( ! ) şi, odată ajunsă la şcoală, tăbărăsc colegele pe mine

Aleee, Aleeeee, te caută profu’, te caută Rigman , a zis că vrea să vorbească ceva cu tine, neapăraaat!

Ce dracu’ am făcut iar, că doar n-am ajuns nici de 5 min la şcoală ??  Mă gândeam eu că ceva-n legătură cu BAC-ul. Mdeah, sunt obligată să dau din istorie. Uraaa pt sistemu’ ăsta de ,,, 😀

şi, când colo, profu’ happylos nevoie mare, cu un zâmbet ca de sărbătoare  ( modesta de mine are efectu’ ăsta asupra oamenilor. haha! nu mă crez ? a, nu ? şi atunci de ce zâmbeşti cu gura până la urechi atunci când mă citeşti ?! na, te-am prins ! 🙂 ), îmi laudă blogu’n gura mare, de faţă cu clasa. pam ,pam, I’m a star şi eu nu ştiam :)).

Culmea culmilor, profu’ mă citeşte şi eu habar n-am. Ba chiar îi şi place cum şi ce scriu. Cica ” unele postări sunt foarte bune, tu chiar ai talent !” ( you don’t  say :)) Did you ever doubt  ?! )

mi-o picat tare bine chestia asta. a ajuns la fix la ego-ul meu mai mare decât China. poate că nu mă umflam aşa în pene dacă veneau vorbele din partea vreunui fiştecine, dar aşa, . . . se cam schimbă treaba. ( ăsta’i profu’ nostru drag, el şi cel de franceză, doi oameni foarte deştepţi )

( mă, culmea e faza că eu nu-i suport materia şi, ori de câte ori aveam ocazia, îi boicotam ora şi-l tot ţineam de poveşti de dragu’ de a trece aiurea cele 50 de minute, numai să nu ne predea. haha, ce tehnică-n mine, nu ? eh, pun pariu că Mihai Viteazu’  e gelos că n-a avut un aşa bun strateg ca mine 8) ,da’n rest…mi-e drag omu, atât el, cât şi soţia sa. a,da, îi ziceam acum vreun an lui Ionuţ că, dacă a fi să fie, în viitor, ca ei doi mi-ar plăcea mie să ajungem 😀 )

buuuuuuuun, cu o seară înainte am primit un foarte fain cadou de la un  alt cititor de-al meu. nu ştiu cine e,dar asta nu contează, ci faptul că, din anonimatul lui, el mă citeşte pe mine şi, spre marea mea bucurie, din când în când îmi trimite cadouriiiiiiiiiiiiiii.

chill , nu-i golesc contu’ omului, ci doar primesc diferite materiale cu … cu … M Â Ţ E , adoratele mele ( abia aştept să cresc, să am un job, să am casa mea şi să-mi iau o mâţă bolundă, pe care să o cheme  . . . WHISKY !)

ardelene ( aşa se semnează el, e de-al meu, ce ştiţi voi ! 😉 ) , îţi mulţumesc frumos pt urările de bine şi pt seara faină ce mi-ai oferit-o ! te pupă Ale !

so … seară faină, dimineaţă şi mai faină, amiază perfectă . . . toate au mers bine până aici. let’s see what happends next.

am găsit un puiuţ de câine. mic,mic. plângea de mama focului încât l-am auzit din drum. aşa milă mi-a fost de el . . . săracu’ , urla cât putea el ( era f. slăbit) şi nimeni nu-l băga în seamă, plus că vomitase şi tremura tot.

Image033

1-2 l-am sunat pe Ionuţ să vină şi el, să-mi zică ce să fac cu bebe ăsta micu’. la un moment dat aşa m-a speriat, că nu mai sufla,nu mai făcea nimic. am crezut că-i mort, dar Ionuţ a venit repede şi l-am trimis să-i cumpere lăptic la cuţu. cum n-a găsit , au fost bune şi 3 pliculeţe de lapte pt cafea. şi-a lins botu’ cuţunache, ăsta da festin.

tare rău mi-a plăcut când a trebuit  să plecăm şi, neavând ce face cu el, l-am lăsat în faţa blocului în care l-am găsit 😦 of 😦

întâmplarea asta mi-a adus aminte de o altă chestie, dar cu o mâţă de data asta :

DSC05200

2 mâţe fericite. eu o văd pe prima, tu pe  a 2 a ?!

mâţuca asta am găsit-o într-o noapte, când am fost la Daboc la majorat . plângea de ţi se rupea sufletu’, iar eu i-am tot ţunut de frig până ce i-a adus Ionuţ mâncare şi apă. era perfectă pt casa mea de vis, dar . . .  m-am consolat cu amintirea celod 2 ore mmminunate petrecute-n compania ei 😀

şi . . . şi . . . mai spre seară, tot pe data de 14 sept, un om ( Fanu’ meu nr 1 în devenire) mi-a zis că am fost unul din semnele care l-au determinat să-şi modifice stilul de viaţă ( înainte prea vedea totu’n negru şi nu, nu era în sensu’ bun). am vorbit multe atunci şi mă simţeam tare bine că am făcut şi eu ceva pt lumea asta, că n-am trecut ca gâsca prin ea.

ştii ce ? mă gândeam eu aşa , o grămadă de lume îţi ” pierde ” timpul cu mine şi observ că unora chiar le place noul lor , ummm, hobby. eu scriu pt mine, dar mă mai citeşte şi altcineva în afarăd e iubitul meu. uraaaaa, sunt tare şi sunt extrem de mândră de chestioara asta !

şi la conducere ieri a fost o zi exxxxxcelentă 😀 nici că se putea mai bine.

de când a început săptămâna o duc foarte bine, dintr-un succes în altu’ ( uhh, am uitat, am şi 2 profe noi care-s simaptice, în special cea de română pare a fi mai pe placul meu şi, crede-mă,  performanţa asta n-o reuşeşte oricine 😀 ) , so . . . sper ca norocul şi Doamne- Doamne să fie alături de mine şi mâine !

Mă întorc la chestionarele mele , mai am puţin şi…gataaaaaaaaaaaaaa !

( abia aştept să termin odată mâine, deja nu mai am răbdare 🙂 )

23 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. dupa taguri m-ai facut tare curioasa

  2. me too:)

  3. Scolarita!? Atunci succes.De fapt oricum succes

  4. Eu mi-am început povestea! 🙂

  5. Aştept veşti…

  6. eu n`am facut nimic :)))iti astept aventurile :))

  7. ma, imi pare rau, da` va trebui sa amanam pe maine. Ionut n`a venit sa scoata pozele , iar acum am treaba de nu`mi vad capu`.
    va pup ! revin !

  8. si pe mine m-ai facut curioasa…cine stie ce ai mai combinat 🙂 🙂

  9. Maine e azi!Hai!Hai!Haaaaiiii pune-le! 😆 😀

  10. abia astept, SENZATIONAL, incredibil!! ramaneti poe otv! pardon…pe Ale` Blog! 😆

  11. „Fanu’ meu nr 1 în devenire” sună a Fane aka Fănel ori mai rău, .. ca fânul.. Don’t hurt my feelings:D

    • orice, numai asta nu :)) şi nu uita că tu te-ai intitulat aşa, so . . . 😛

  12. Sunteţi tare frumoşi amândoi… şi îmi place când povesteşti întâmplările prin care treceţi. Să aveţi parte numai şi numai de bucurii!!!

    • Prietene

      eu te mai urmaresc pe tine la comm`urile care le lasi aici si mereu ai niste postari pline de „miere” la adresa lui Ale. Sa inteleg ca iti place de ea si Ionutz nu e inca la curent? 😀

      Bafta Ale la examenul pt B, macar asa scapi de o grija.

      • =))))))))
        invidiosule, tre` sa accepti ca si altcineva ,in afara de tine, ma place :)) ce sa fac eu daca sunt simpatica ;;) ? 😀

  13. ce cutzu :X un scuuump :X trebea sa mi-l trimiti prin posta :))

  14. Mie mi-a citit o profa de seminar blogul, ca aveam blog pentru seminar si pregatirea lui. =)) Dar nu m-a laudat. :))

    Tie felicitari… daca te-a laudat proful pentru blog inseamna mare lucru. 😀

    La mine n-a fost problema cu animalele… mama toate animalele de pe strada, in special sa fi fost un catelus ca acela… le lua acasa si le ingrijea si le gasea camin.
    Chiar imi e mila de saracul catel… bolnavior si pe drumuri… poate si-a facut mila cineva de la bloc de acolo, unde l-ati lasat.

  15. Bafta in noul an. Si „succesuri” la bac.

  16. Na, că mă bag şi eu în seamă printre adolescenţi, dar n-am cum din moment ce ai atins 2 chestii la care nu pot rămâne silenţioasă. Unu – profu’ tău într-adevăr e un om de nota 10 (Cipri dacă citeşti – să ştii că ne e dor de voi!), iar profesorii dragi nu se uită niciodată. Deci, dle prof. ţi-ai câştigat încă un loc pt posteritate! Şi Cipri – să ştii că Alexandra e rudă cu Flaviu!!!
    În legătură cu căţeluşul, nu ai făcut bine că l-ai lăsat acolo. Noi ne lovim deseori de astfel de cazuri şi majoritatea puilor abandonaţi mor. Sunt prea mici ca să se descurce singuri. Dacă îţi plac animalele…ajută. Poate nu întâmplător îţi scoate „soarta” în cale astfel de cazuri. Sau măcar caută pe cineva care poate ajuta.

    Şi, da, şi din partea mea felicitări pt blog, sunt mândră că ai fost în echipa mea de voluntari şi că îţi plac cărţile pe care le citeam şi eu în adolescenţă. Asta înseamnă că, deşi facem parte din generaţii diferite, gusturile adolescenţilor sunt la fel. Mai am nişte recomandări de cărţi pt tine. Keep in touch.

  17. bun venit ! >:d<
    cu catelusul am incercat sa fac ceva , dar Ionut nu`l putea duce acasa la el pt ca mai are alti 3 si`s foarte mari, l`ar fi batut de numa numa. am mai vorbit cu o prietena, same story si acolo, alti 2 catei MARI. am mai apelat la un coleg, dar asta din urma nu s`a dovedit a fi prea cooperativ ( I hate him for this ! ), asa ca . . . 😦 c`est la vie!
    sa speram ca data viitoare voi putea face mai multe 😀

  18. fain numele matzei :))) ….. las ca poate o sa imi iau si eu un caine si o sa ii pun numele J&B :)))

  19. saracul catelus… sa speram ca a gasit un stapan 😦

  20. Cutu mic si scump :X. Daca macar jumatate din cei care vor trece pe langa el vor fi atat de atenti si binevoitori ca tine, o sa aiba trai bun :D.

    Felicitari pentru recunoasterea profesorala adusa in public blogului tau :* .


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

