Delirez în scris

12 Septembrie 2009 la 11:38 am | Publicat în Copilul din mine | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Bate la uşă. Mi-e groază. Nu vreau s-o văd. Nici acum, nici în viitor. Nu-i deschid. Căpoasă din fire, se înverşunează şi parcă dă cu pumnul în poarta gândurilor mele. Ştie că mă ascund, că mă fofilez, dar de ea n-o să scap niciodată, e mai ceva ca râia.

Insistenţele-i persistă. E cu dracu’n ea, de asta sunt eu sigură.

Ce să fac ? Ce să fac ? Unde să mă duc ? totul mi se pare în zadar pt că, oriunde aş pleca, hop, va fi şi ea acolo. Nici chiar dacă m-aş muta într-o altă ţară nu aş putea-o abandona pe ea. Nu pt că nu aş vrea eu, ci pt că ea se comportă ca o umbră sâcâitoare a mea.

Uf , am obosit. De vreo 12 ani ne tot fugărim una pe alta, dar ea…bat-o vina, învinge mereu, spre marele meu necaz.

Ca de obicei, într-un final, mă voi consola cu gândul şi . . . ea va face I A R parte din existenţa mea şi-mi va mânca nervii şi timpul liber, mai ales acum, în 2010.

i m gonna blow ya mind

You know what ? Fuck you !

ASEDIU GENERAL : 14 SEPTEMBRIE, scapă cine poate şi cum nimeni nu poate, Domnu’ fie cu voi !

abia acum am realizat că s-a terminat starea de bine şi că , de luni încolo, buh by , baby 😦

a , da , am uitat să fac o precizare foarte importantă şi anume :

1847157czedhfkvax

I need a coffee . ( puncte de penalizare, my ass 👿 )

Oh, yes, and  I still hate you 😦 ( vreau şi eu, dar .. no … eu n-am un pici care să facă pe curierul…)


14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. daca iti e frica ….hai la ciupa >:D<

  2. I love my haters. :))))

  3. „ASEDIU GENERAL : 14 SEPTEMBRIE, scapă cine poate şi cum nimeni nu poate, Domnu’ fie cu voi !”
    nu prea scapa nimeni mm :)))))
    hmm,dai bacu anu asta?las cai usor :* din cate citesc,citesc ca esti fata desteapta:)):*

  4. bacu’ e o chestie care de la distanta pare monstruoasa… dar cand dai nas in nas cu dansu’ se face atat de mic incat dupa ce ai trecut de el ti se pare ca nici n-a fost:)

    btw: scoala mai tine o vreme;) cel putin 5 ani dupa liceu… si apoi mai incepe o scoala mai grea ca toate… ata ete :-< (zice mosu de mine)

  5. n-am o fotografie care sa reprezinte postul 😀

    • nici eu, de aia am ales o asa fotografie sfidatoare la adresa Ei 8)

  6. Am revenit si eu. (nu ti-am raspuns mai rapid ca am niste probleme cu siteul si incerc sa le remediez)
    Cat despre articol .. am citit inceputul de 2 ori. Chiar imi place cum ai inceput. De ce ai scris dupa poza nu zic nimic .. ideea e ca de scoala nu scapi tu, ci scapa ea de tine :))

  7. Da ..14 sept.,urata zi ! 😀

  8. Grea treaba si cu scoala asta!
    Dar o sa o termini tu intr-o buna zi!

  9. Hei, in primul rand taci acolo pen’ca tu dai bac din 3 materii, nu din 7 sau 78 ca altii:)) Apoi…crede-ma, si eu eram super stresata, mai ales ca nu invatasem dar…la economie am luat 9.80 parca si nici macar nu citisem cursurile cap-coada, daramite sa le mai si invat. Relax, take it easy. A da si bucura-te de ultimele luni de liceu. Eu voiam sa scap cat mai repede de el si acum am ajuns sa regret perioada aia.

  10. Alex`andra, pregateste-te ca maine mergem in razboi.Pregatim asaltul general asupra Educatiei.Sper ca ai toate armele pregatite, am pregatit armata si mergem la lupta.
    Daca exista doritori sa lase aici un mesaj, promit ca va las pe voi in prima linie si eu pot sa stau la urma :))) …. LA LUPTA FRATII MEI DE SUFERITA!! :))
    (bafta multa anul asta la scoala, e un an greu , atentie mare ! 😉 🙂 😀 )

  11. cafeaua nu face bine!

  12. ooo liceu, ce frumos, cu drag imi aduc aminte… chiar asteptam sa inceapa scoala.. sau ma rog chiulurile prin baruri sau terase :d

  13. Abia astept sa ma chinuiasca si pe mine facultatea in vreo doua saptamani.
    NOT!
    =))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

