Citiţi , citiţi şi . . . citiţi !

4 Septembrie 2009 la 2:01 pm | Publicat în Leapsa | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

1c70e03ce6606fa28a546622a3d4b0ce

1. Ce carte ai recomanda şi de ce unui dezamăgit din dragoste?

Hmm, asta-i una grea, rău de tot.

Dezamăgire, dragoste, lacrimi, frustrare, speranţe pe marginea abisului . . .

well, what can I say … let me think about it.

Ummm,da! Am găsit.

Cred că cea mai bună alegere ar fi Donna Alba a lui Gib. I. Mihăiescu. Ce ar învăţa de aici ?! cred că i-ar fi foarte de folos să treacă printr-un amalgam de trăiri care mai de care mai intense, să trăiască odată cu personajul, să sufere alături de el ca, într-un final foarte îndepărtat ( în cartea asta, pe când zici ce se rezolvă lucrurile, atunci sunt iar la pământ) , prin multă muncă şi perseverenţă, să ajungă la dragostea absolută.

2. Ce carte ai recomanda şi de ce iubitului/iubitei?

Ce i-am recomandat şi până acum : să citească orice, dar să citească mult. Îi va folosi pe viitor , numa mno, nu pot eu citi în locul lui . În orice caz, am fost plăcut surprinsă recent atunci când, într-o vizită la el, am descoperit vreo 2 cărţi despre bunele maniere. Bebele meu vrea să se ştie comporta în societate, toată stima pt asta! Te pupă Ale !

3. Ce carte ai recomanda şi de ce celui mai bun prieten?

Asta iar e cum semnul întrebării. De ce? Ei bine, depinde de starea ei de spirit din acel moment. În funcţie de asta ar veni şi recomandarea dar, ca să vă fac vouă pe plac şi să nu mă acuzaţi că mă sustrag de la această întrebare, hai să găsesc una.

Cartea Mironei ( Cella Serghi ). Cu siguranţă că ei nu i s-ar părea nu ştiu cât de faină dar, la finalul lecturii, va înţelege că propria noastră viaţă, împreuna că personajele de care ne izbim în mod inevitabil zi de zi, formează o adevărată enciclopedie, album al amintirilor noastre .

4. Ce carte ai recomanda şi de ce unui copil de 10 ani?

Micul Prinţ ( asta i-aş recomanda-o şi unui adultoi care a rătăcit legătura cu copilul din el) şi Singur pe lume ( e singura carte la care am plâns, deh, eram şi eu miculuţă )

5. Ce carte ai recomanda şi de ce unui mare aventurier/călător?

Spre ruşinea mea, tre’ să recunosc că, în mare măsură, am cat trăit degeaba pt că nu am citit nimic de Jules Vernes. Nu ştiu cum s-a întâmplat una ca asta, că doar am mai bine de 10 volume de ale lui, dar copilăria mi-a fost ocupată cu alt soi de romane. La vremea aia citisem vreo 3-4 volume din seria Cireşarii. Foarte mulţi indivizi de azi nici nu ştiu de ce vorbesc, dar nu-i nimic, e de ajuns ca eu să rememorez primele 2 volume şi-s fericită 😀 Mi-a plăcut mult şi „Aventurile lui Tom Sawyer

6. Ce carte ai recomanda şi de ce unui duşman cunoscut?

Duşmani ? ce-s ăia ?

Când‚’oi cunoaşte un astfel de personaj, atunci m’oi gândi.

7. Ce carte ai recomanda şi de ce unei persoane care nu iubeşte lectura?

Chiar nu ştiu. Nu intenţionez să forţez pe nimeni să pună mâna pe o carte să o citească, chit că doar lui însuşi şi-ar face un bine. Nu poţi să zici : citeşte X, sau nu, citeşte Y deoarece fiecare dintre noi avem gusturile noastre, chiar şi-n materie de lectură. Cel mai bine ar fi să-i dau un simplu imbold, iar de aici respectivul să-şi găsească singur calea în lumea paradisiacă a cărţilor. În caz contrar, să-mi dea pace, să-mi confere liniştea necesară unei lecturi plăcute, să măs ervească cu un cappuccino cu frişcă şi … şi . . . să-şi ia o carte de colorat!

8. Ce carte ai recomanda şi de ce unuia “cu nasul pe sus”?

Cu siguranţă Prinţ şi cerşetor .

Să vadă şi el cum se-nvârte roata. Probabil că o consideraţi ca fiind o carte prea simpluţă, dar tocmai asta e cheia, prin lucruri simple reuşeşti să ajungi la mintea omului, mai apoi la inima lui. Încearcă şi tu dacă nu mă crezi !

9. Ce carte ai recomanda şi de ce celui care apare primul în lista ta de bloguri?

De ce să-i recomand unui singur blogger ? eu nu fac discriminare şi-mi place de toţi în egală măsură, aşa că-i sfătuiesc cu prietenie să facă ce pot şi să-şi procure în fiecare joi şi miercuri cărţile ce apar în colecţiile de la Jurnalul Naţional şi Adevărul! ( 200 de cărţi – 100 de fiecare colecţie- la nişte preţuri foarte avantajoase )

10. Ce carte ai recomanda şi de ce unuia care crede că le-a văzut pe toate în viaţă?

Spre uimirea ta, da, voi sugera „ Trage-mi-o !” . Pariu fac că deschiloţatei i-ar plăcea la nebunie. ( sex, psihologie, arme, droguri, crime . . . condimentele perfecte ! poftă mare! )

şi . . . c’est fini , la fel ca răbdarea mea ! ( 2 ore juma’ am învăţat azi pt examenul la B şi, crede-mă , m-am cam săturat, ceea ce era şi de aşteptat 😀 )

săru’mâna pt leapşă, ea merge mai departe la : Ade ( nu, Gajico, tot n-am ajuns la cartea replică a lui Maitreyi 😦 ), Vyio, nuexist ( că tot îmi ziceai tu ieri ceva de cărţi) şi la DianaEmma .

aaaa, da, să nu uit. orice aţi face, să NU citiţi ” Greaţa ” lui Sartre ! e singura carte la care mi-am rugat moartea până ce am finalizat-o. 👿

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. si is foarte mandru de tine >:D<

    Mancu-ti nervii tau plini de rabdare

  2. Grozav sfat asta cu cititul…

    Pai codul bunelor maniere trebuie recomandat oricui, nu numai partenerului. 😀

    Nu mai tin minte daca si eu am plans citind Singur pe lume… a trecut multa vreme… dar stiu ca m-a impresionat.

    Cat despre leapsa… sper sa ajung sa o fac cat de curand. 😀

  3. Io am avut probleme in a finaliza lectura operelor lui Sadoveanu, mai ales Fratii Jderi.

  4. Nu am avut rabdare sa citesc tot, m-am uitat la final ca sa vad daca mi-ai dat-o. Daca nu imi dadeai leapsa asta, ti-o furam oricum. :)))
    Multumesc. :*

  5. Mă bucur să constat că multe din cărţile care-ţi plac …îmi plac!

  6. şi eu vreau leapşaaaa !

  7. bai Ale` iar leapsa? am citit pana si poza 😆

  8. ms pt leapsa;)

  9. mai Ale mai, esti cat se poate de haioasa 😀 hehe

  10. […] by DianaEmma under Despre blog | Etichete: leapsa | Leave a Comment  Leapsa vine direct de la Alex`andra si e cam […]

  11. Ma depaseste subiectul :))

  12. …si faceti fotografii!
    😉


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

