Viaţă Faină !

29 August 2009 la 11:22 am | Publicat în Copilul din mine | 20 comentarii
Etichete: , , ,

Life__s_full_by_PinkPantera

încă o porţie de zâmbete ! ( special pt alexxutzu , să ne trăieşti. moşuleee !)

hai, să vă citesc !

follow me ! 😉

Viaţa-i frumoasă . . .

* o trăim

* când iubim

* când zâmbim

* alături de . . . ( inseraţi voi ce vreţi aici ) Ale ! haha :))

* dimineaţa, la un cappuccino cu Nico şi Ciupa ( azi chefuiesc doar eu singură, însă-mi lipseşte un anume „ceva” )

* la nebuni ( welcome into my life !)

* cu o cartea-n mână ( citiţi, citiţi şi iar citiţi ! e spre binele vostru !)

* când ai părinţi, acei cineva ce nu te vor părăsi niciodată, inidferent de tâmpeniile pe care le-ai săvârşit, cu sau fără ştiinţă 😀

* printre vapori de alcool

* când dansezi până uiţi de tine şi a 2 a zi te întrebi de unde-ai căpătat febra musculară

* în mulţime, la un mega concert.

* la şcoală. pe bune, e foarte faină, chiar dacă mulţi tâmpiţei de elevi ca mine zic exact contrariul.

* procreând-o ! 🙂

* la o poveste cu mama

* cu Bursu , căţelu’ lui Ciupa !

* prin blogging 😉

* vara, în ploaie, cu EL de mână, acelaşi EL ce strigă ca descreieratu’, bucurându-se ca un copiluţ 😀

* de ziua mea, a ta, a voastră ! ( LA MULŢI ANI PENTRU ALEXANDRA ŞI ALEXANDRU ! măăă, mâine, 30 August, e SF. ALEXANDRU , să-mi trăiţi fraţilor, vă pupă Ale ), da’ cinstea o faceţi tot voi ) . . . e plină blogosfera de numele ăsta. s-a spart conducta :)))

.

.

.

mno şi acum, hai, cu tupeu ( plus lapte, zice Ramona ! 😛 ), continuaţi şi voi lista cu zâmbete. exemplele-s infinite 😀

so, here we go again . . .

Viaţa-i frumoasă . . .

( ştiţi voi foarte bine ce aveţi de făcut ! 😉 go ahead ! )






20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Un sfârşit de săptămână excelent îţi doresc…

  2. Da, viata e faina daca stii cum sa o traiesti, cum sa dai o ” culoare” a bucuriei si momentelor mai triste, astfel incat sa se realizeze un zambet pe chipul tau.Traieste viata la maximum ca merita si apropos de febra musculara acum chiar o am, dar nu imi fac probleme din asta atata timp cat pot sa merg sa manc mancarea mea preferata :))

  3. La multi ani mie,tie ,lor si tuturor pentru maine 😀

  4. La multi ani, Alex`andra! Iti doresc sa stii sa te bucuri in continuare de viata si sa traiesti fericita pana la adanci batraneti (alaturi de Ciupa, desigur 🙂 )!

  5. La multi ani, Alex’andro:))
    P.S.: Fataaa, ce-nseamna „ozonperţ”?:)):))

  6. mai babutzo iti multumesc pentru urari, La Multi Ani si tie, sa traiesti, sa cresti mare si sa fii fericita si iubita!!! 😀

  7. La multi ani, gen. Promit ca azi nu-l mai trimit pe frate-miu sa-mi cumpere chipsuri. :))))))

  8. Te sărbătoresc! 🙂

  9. La alaturi de… poate sa fie lista foarte lunga, nu? =))
    Vaporii de alcool poate aduc fericirea pe moment, dar in timp mai killaresc un neuron (de fapt mai multi, dar vorbim metaforic), mai fac un KO la stomac, la ficat… deci ma descurc fara ei.

    Dar pana la urma e bine ca fiecare avem cu ce completa lista aia cu lucruri care fac viata faina. Dar s-o si lipim la vedere s-o vedem cand suntem tristi.

    La multi ani! la Alecsandri si Alecsandre.
    Alexiile se pun?

  10. La multi ani Alex’andra>:D<!La multi ani Alexandrilor ceilalti!:D

    Viata e frumoasa cand te bucuri chiar si de cel mai neinsemnat lucru,atunci cand o raza iti bucura pupila,cand ti se zambeste,cand stii ca esti iubit indiferent de prostiorele care le faci(asa cum ai zis si tu)..cand:-?…chiar si atunci cand iei o nota nasoala(adica eu una rad de notele mele tampite uneori:D)…in fine:viata e frumoasa cand e din nou dimineata:)

  11. La multi ani Alex`!sa fii sanatoasa,iubita, sa ai parte numai de lucruri frumoase pe lumea asta,cat mai putine „hopuri” si multi bani 😉 (sau cel putin sa duci o viata decenta).pupici

  12. Normal ca-i greu:))

  13. Viatza e plina de lucruri bune(dulci)!
    sugestiv tricou 😀

  14. La multi ani bai

  15. La multi ani, cu intarzierea de rigoare. Stii tu vinovata! =)

  16. vreau si eu un tricou asa:X

  17. Chris – atent ca întotdeauna
    Maria – colegaaa, nu uita că tu-mi datorezi mie ceva mâncare cu nume complicat ! să ştii că eu n-am uitat !
    Child – să ne chefuiiiiiim !
    briza – tinereţea mea e veşnică, la fel ca timpul 😀 ( aici sunt sigură că mulţi nu m-au înţeles şi că mă contrazic, da’ mno, e fain în lumea mea proprie !)
    Hubba Bubba ( aş mânca nişte gumă acum, de mere verzi, yumyyy ) – ozomperţ ăla înseamnă ceva urgeeeeeeeeeeeeeeeeeent !
    alexxutzu – moşulică meu drag şi scump :))
    MM – trimite-l la mine, da’ când mai creşte un picuţ 😳
    jos chiloţii – sătu’mâna , la fel şi pt blogroll 😉
    DianaEmma – lista aia ar trebui să ne-o lipim de frunte, s-o avem veşnic înaintea ochilor
    Crisu – ” viata e frumoasa cand e din nou dimineata ” mai frumos nici că se putea spune
    isamiy – la mulţi (B) ani 😀 !
    Anca – de la poza cu tricoul a apărut tot postul
    Raperboy – ai o bere, da’ o plăteşti tu 😀
    kodoo – huoooo întârziatule, ruşinicăăă, nu te uită Ale pt asta
    nuexist – welcome , stranger ! 😀 aa, da, tricoul..cine nu şi l-ar dori ?! :))

  18. Pe frunte nu… ca o vedem doar cand ne uitam in oglinda. Ne facem o cascheta speciala sa o tina in fata. :))

  19. E drăguţ să mai întâlneşti oameni optimişti 😆

  20. la multi ani


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

