Dor de tine, dor de NOI . . .

26 August 2009 la 10:03 pm | Publicat în Copilul din mine, Personal | 10 comentarii
Etichete: , , , , ,

Regrete ?! N-am !

Păreri de rău ?! încă mai lucrez la chestia asta şi vreau să mă învăţ eu pe mine însămi să nu mă mai implic aşa mult în anumite relaţii interumane. Nu depinde chiar întotdeauna NUMAI de mine pentru ca respectiva relaţie dintre mine şi individ să meargă bine.

Ale, acceptă că nu mereu poţi face Universul să se învârtă după degeţelul tău, chiar dacă nu-ţi prea convine asta. Taci şi gândeşte-te un pic.

Dedublarea, scumpa de ea, eterna mea prietenă. Tu, te pup ! Fă-mă CUminte 😉 ! ( Fanu’ Meu Nr 1 în devenire, Ale te salută 😉 ! e aceeaşi tipa de treabă ca azi noapte 🙂 )

******

4_by_islandtime

De ceva vreme, chiar nu m-am mai gândit nici măcar o secunduţă la tine . Stai liniştit , nu te-am neglijat, ai fost şi vei fi prezent în ochii sufletului meu pentru totdeauna.Aşa ne e nouă sortit : să trăim împreună pe vecie !

Nu, am fost tare, n-am plâns. Mândreşte-te cu asta, eu o fac deja ! Nici lacrimile nu m-au m-au înfrigurat. Am încercat să privesc partea plină a paharului , cea cu zâmbete, cu drăgosteli călduroase, acea perioadă din viaţa mea care a fost , , , ştii tu cum. nu pot eu acum să le-o descriu ăstora-n cuvinte. nici măcar unul dintre ei nu ar putea înţelege relaţia noastră specială. ei, din păcate, nu-s aşa norocoşi ca mine, nu te au pe tine, deşi . . . uneori sunt invidioasă pe ei şi-mi vine să urlu de ciudă.

eh, lasă, va veni şi clipa noastră, apogeul suprem . . . !

am fost devastată de-a dreptul când anumite convingeri ce le aveam încă de când erau împreună s-au dus dracu’. abia acum am realizat că eu visam cu ochii deschişi, ca un copil, copilul tău, mogâldeaţa aia pe care o luai în braţe şi-i prezentai o parte din Rai !

ce dacă-s vise ?! ele m-au ajutat atunci când mi-a fost mai greu. nu contează chiar deloc că tastez astea printre lacrimi, că simt un nod insuportabil în gât. nu dau nici 2 bani pe trăirea asta de cacat. poate că Ciupa chiar avea dreptate şi Luna-i de vină, pe ea o acuz pentru melancolia asta ce-a poposit în această seara la mine 😦

dansez cu pozele vechi şi . . . şi ne văd pe noi, noi doi, fericiţi, era fain, eram noi, era . . . tot!

în seara asta m-a întrebat de ce mi-e mie dor în lumea asta mare, mare de tuuuot. hm, ce copil e ! habar nu are el toate chestiile astea 😛 , dar prefer să-l ţin deocamdată departe de toată viaţa asta grea. încă nu-i pregătit să se ia la trântă cu toată durerea din lumea asta. da, îl iubesc şi poate tocmai de aceea încerc să- l ţin departe pe cât posibil de toate răutăţile. mă zbat zi şi noapte cu mine să fiu aşa cum ai vrea tu să mă ştii, să arăt din ce-s făcută, să-ţi câştig respectul cu fiecare zi ce trece. . . cum e ? sper la o evoluşie cât mai mare, chiar dacă asta-mi va lua aproape toată viaţa , am timp, mereu voi avea , nu mă grăbeşte nimeni şi nimic .

ţie de ce ţi-e dor ?! de gonguţa ta ?! ( te iubesc, dar mi-e foarte dor de . . . ) şi ei, şi lor, la toţi le e . . .

am un nod in gat , dar cumva zambesc
va pupa tata , la multi ani , va iubesc ,va iubesc ,va iubesc

Praetor (Veritasaga )- La mulţi ani

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. permite-mi sa te felicit, desi poate nu e momentul , dar intodeauna am apreciat oamenii care au puterea sa treaca peste un moment greu cu mandrie si forta ( in aceasta categorie intra si oamenii care gandesc ca ar putea trece 😀 ) cu bine 🙂

  2. Nu pot sa comentez, ci doar sa citez… Sunt obosit. De ce?
    „Dupa o noapte rece, cu cer fara stele, urmeaza prima zi, din restul vietii mele lacrimile tale grele ce se cern prin gene
    imi cer parca sa raman” si am sa reusesc..am sa ma straduiesc macar.
    „Toate trec, asa se spune, dar nimic nu trece fara sa lase urme”.
    „Totusi sper, sa fiu liber, cer, nu vreau sa mai vad acelasi raft gol in frigider. E ultimul meu tren, stii ca il astept de mult
    iti promit de pe acum, jur”, c`o sa te-ascult.

  3. offtopic: te-am lepsuit. daca ai vreme 🙂

  4. Îmi place tare mult că încă mai lucrezi la părerile de rău…

  5. Foarte fain
    Si poza

  6. bravo ,frumos post . in legatura cu parerile de rau … daca un lucru s-a intamplat nu trebuie sa ai pareri de rau . asta e ,omul mai si greseste . parerea mea .

  7. Ce dor mi-era de mine, copilul visător de altă-dată …
    Ieşi din butoiul cu melancolie şi bucură-te de vară! Cât mai este!

  8. Iti priesc zilele Turzii?

    • n`am reusit sa ajung si eu prin Centrul orasului. am foat azi noapte la un chef si acum sunt cam…aa…obosita. habar n`am, sa speram ca ajungem azi, daca nu..asta e, nu pierdem mare lucru 😛

  9. cuvintele sunt de prisos. Copilul din mine alearga sa ma prinda, eu ma joc de cativa ani cu mine si imi place. Inca nu suntem hotarati sa ne jucam mai responsabili. Inca mai tragem de timp, in curnad ne vom juca de-a altceva, probabil de-a munca:)).


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

