Ne-mbătăm cu zâmbete !

24 August 2009 la 8:39 pm | Publicat în Copilul din mine | 16 comentarii
Etichete: , , ,

b03f8cc5df09f6fec2c9827E atât de bine să-i zâmbeşti vieţii, dar e şi mai bine ca stimabila doamnă ( umilele-mi plecăciuni, Majestate ! 😉 ) să se coboare la nivelul tău de muritor de rând, să-şi ciupească un picuţ din preţiosul ei timp şi să-şi plece ochii joviali asupra existenţei tale mărunte.

de ce nu ştii să preţuieşti fiecare clipă ?!

de ce-ţi baţi joc de tine, prostule ?

de ce vrei să te complici fără rost ? chiar aşa greu ţi-e să te bucuri de simplitatea complexă a lucrurilor ce-ţi definesc adevărata faţă, aia îngropată de foarte mult timp în dosul atâtor gânduri negreu ?!

care-i rostul atâtor întrebări suplimentare ? te doare şi nu-ţi vine a crede că tu, chiar tu, fiinţă bleagă, poţi face ce vrei, că nu eşti propriul tău sclav şi că, cu atât mai puţin, al celor din jur . . .

eee, da’ asta deja-i altă lecţie de morală . . . hm, puţin mai complicată pentru învăţăcelul de tine . . . tre’ să mai înfuleci ceva,ceva până să ajungi şi tu aici. aici se caută curaj ( afirmă-te, frateeeee ! degeaba behăi în surdină că nici dracu’ nu te bagă-n seamă. învăţă că nu-i suficient să constaţi doar ” defecţiunea” chestiei, tre’ să te şi implici şi să ajuţi la soluţionarea ei, asta dacă într-adevăr vrei să-ţi fie , în primul rând, ţie bine 😀 ), optimism ( Ale-ţi zâmbeşte aşaaaaaaaaaaaaaa de larg. tu de ce să fii bou şi , în loc să-i zâmbeşti înapoi, te holbeţi ca tâmpu’ la sânii ei ?! ), caracter ( mno, ma bad, d-ăsta nu ştiu de unde să-ţi zic să-ţi procuri. ai bolentin, aşa că fă pe dracu’n 4 şi descurcă-te !) , vlagă , bun gust/ simţ , spirit de echipă . . . şi, şi, şi vorba lui Bobo ” şi alte şiele „

oioiooo, cam multe condimente pentru această mâncare ce, la prima vedere, îţi dă falsa impresie că e aşa sărăcăcioasă. . .

Eu dacă-ţi spun ţie cât eşti de prost şi câte minunăţii-ţi fug chiar în secunduţa asta pe sub ochi, tu mă faci nebună.

Mno nu-i bai , chiar nu-i nimic, Lasă , copile, mă complac eu în dulcea-mi nebunie şi trăiesc aşa fericită până când îmi voi termina borcanul cu zile . . . seniLe 😀

să-mi fie de bine, că poftă am din belşug !

da, m-am îmbătat, hâc – hâc, păcat de tine că-ţi va lua un piculuţ de timp până să rumegi bine ce ţi-am zis mai sus , abia atunci te vei îmbăta şi tu alături de mine 😉

Bachus, aşteaptă-măăăăăăăăăăăăă !

( azi a dat norocu’ peste mine şi-s happyloasă rău, na! 🙂 de aia mă simt eu bine şi tocmai de aialaltă vreau să îţi insuflu şi ţie această stare. hai, măă, nu te costă nimic, e moca să zâmbeşti ! 😉 )

16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Initial am crezut ca la mine te referi. Inca n-am reusit sa dorm mai mult de 2 ore si m-ai facut curios sa vad ce-am vorbit aseara. Sau nu aseara? Nu mai stiu, ca la un moment dat am fost prost si te-am judecat gresit. Sau poate aveam dreptate. S-ar putea.
    Iar despre „lumea bloggerilor” check this shit out and quit ackting like someone gives a flying fuck about your writings.

    • hmm, fanu` meu nr 1 in devenire. haha.
      aseara, ieri, azi..conteaza ?! ( stii tu, ca cealalta chestie ce`ti tortura neuronii) eu, again, zic ca nu 😛
      m`ai judecat, rau ai facut. ghinionu` tau, tu te`ai fript 😉 !
      nu`i pasa nimanui de ce scriu ?! si mai interesant, foarte tare, primul care a aratat contrariul spuselor tale ai fost chiar tu prin simplu fapt ca ai postat comentariul 😀 pam pam 8) si, la urma urmei, ar trebui sa`i pese cuiva , unui anumit nr X de oameni ?! eu ma declar pe deplin satisfacuta daca, in lumea asta maaare, mare de tot, macar un extraterestru se va regasi in trairile mele puse pe tava in fata ochilor vostri 🙂

  2. sa zambim 🙂

  3. Da, dar beţia cu zâmbete poate să dea cel mult o plăcută mahmureală…

  4. sincer,cred ca ne pasa.Noua ,astora de venim mereu sa vedem ce ai sa ne mai spui si de ce ne mai certi. 😀

  5. :))
    hac, m-am imbatat cu zambete;))

  6. bai mai traiesti?

  7. Sunt mahmura deja 😀

  8. :)))))))))

  9. […] Un post foarte fain, zic eu, chiar aici. […]

  10. Să văd dacă mai ai chef de zâmbete:
    http://zamfirpop.wordpress.com/2009/08/26/senzational-si-extraordinar-si-in-exclusivitate/

  11. alexxutzu – am fost în moarte clinică, dar m-am întors special pt tine :))
    Chris – ee, depinde cât şi cum ştii să prelungeşti starea aia de bine 😀
    Child – lasă-l, mai durează puţin până se va convinge şi el de asta
    Fata din umbră – first of all, welcome , stranger ! şi-n al 2 lea rând, să-ţi fie de bine 🙂
    Dan , Anca – uite de asta Zeul vinului era tot timpul fericit :))
    zamfir – cel mai fain zâmbet înainte de a merge la culcare. mulţumesc !

  12. optimista ca de obicei 🙂

  13. simplitate complexa…frumos :X

  14. Plăcuţa aia presemnalizează un drum plin de inimi?

  15. Ohooo, cat optimism! Mai trec pe aici ca e molipsitor!;)
    Frumoasa poza!Mmmm, ce bine miroase a zambete! 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

