Deliciu de … seară ! *

18 August 2009 la 10:47 pm | Publicat în Personal | 16 comentarii
Etichete: , , , , , ,

Îţi mai aminteşti cum ţi-am povestit de sâmbătă seară ?!

Sper că da, nu-mi place să tot repet, mă iau dracii să conştientizez că iar vorbesc doar cu neuronii mei. Noroc că ăştia-s mulţi şi că mă mai rabdă.

Mno în fine, hai că-n seara asta-s fată bună..iar (Bebe, ia zi tu mie, când fu ultima dată când . . . ştii tu . . . lumea a crezut că ai un înger – la un moment dat mă înnebunea Carnal de-a dreptu’ cu apelativu’ ăsta. miss you, băăă! – lângă tine ?!) şi fac un efort supraomenesc ( încă o dată mă obosesc să vă dovedesc vouă, pământenilor, că Ale e mai presus de tot ceea ce poate înţelege mintiuţa voastră scurtă) şi vă spun că . . .

decât să asistăm la concertul de behăituri a lui Cristi Nistor de la Zilele Câmpiei Turzii ( apropo, cască ochiu’ aici, vin weekendu’ ăsta ale Turzii ) , am preferat să mergem la Gossner şi să halim diiiiiiiiiitamai pizza ( parcă,parcă m-aş risca şi la a ei. cred că , încetuţ, la fel ca alle ,devin dependentă de delicatesea asta. yumyyy)

DSC04858

voi chiar credeţi că mă pot lipsi de muşchiu’ ăla, aka limba lui Ciupa ?!

haha, asta da glumă.

eu nu cred în veridicitatea pozei ăsteia la capitolul în care femela din imagine îi taie te-miri-ce masculului. siiiigur e ceva făcătură-n Photo Shop, ceva complot al minţilor rele 👿

refuz cu încăpăţânare să fiu de acord cu asta, însă-mi pot da cuvântul meu de om mincinos şi irefutabil că pizzoaca aia e de o bunătate rară.

nu cred că am mâncat mai mult de 2-3 pizza ( mă, chiar, vorbeam cu Paul şi ne întrebam, subs. pizza e sau nu defectiv de plural ?!) mai bune la viaţa mea şi, crede-mă, eu mănânc chestii d-astea, nu glumă !

are aproape 1,4 KG şi , părerea mea, e cât roata carului. la aia mă gândesc eu când o revăd.

asta-i unu’ la mână.

2 la mână ar fi … banii daţi pe ea. chill, nu-s chiar aşa mulţi. ceva-n jur la 45 lei sau nu mai ştiu... o altă chestie ( profa de română m-ar urî acum pt faza asta. ups, şi pt asta) cam aşa :

DSC04852

pariu fac că nu aţi citit cu atenţie, nu ?! noroc cu mine, ca de obicei …

pune-ţi ochelarii lu’ mamaie şi citeşte aşa, pe litere .

chelner : bună seara. domnişoară, cu ce vă pot servi ?!

Ale : aş dori un ooooo–-ahhhh–oorrrr–-uhhhh––orggggaaaa–aaaaaaa–îhhhhhhh––oooorgaaassssssssm !

aşa ar fi decurs cererea mea din seara aia dacă . . .mă servea chelneru’ ăla bunoc şi…şi nu eram cu Ionuţ lângă mine 😀 ( aşa, aşa, hai acum şi compătimeşte-l, ce prietenă desfrânată are, cum îmi bat eu joc de el şi-l înşel pe faţă, cacaturi d-astea cum se aud de obicei :P)

aa, ca bonus, mai este o băutură Screaming Orgasm 😀 kinky, huh ?! 8)

şi ca să vedeţi ce scorpie bichy c’est moi, vă arăt cum m-am ales eu cu un prinţ, da’ nu orice prinţ, ca proastele alea din basmele autohtone, ci cu ZĂ ONE, ză Only one 8) ( pupă-mă repede, că-ţi dau şi ţie din norocu’ meu !)

DSC04933

reţeta de minune ( dacă un ardelean cinaş de-al meu îţi zice că te-ai făcut de mândra minunii, înseamnă că nici Dunărea nu te mai spală de ruşine) constă în ţucarea ( ţucu-te încă, la fel şi pe voi, miticii care habar n.au ce.i asta 😀) unei broaşte libidinoase şi glazuroase care mie nu mi-a plăcut deloc (na, şi mai zice lumea că nu-mi ascult consortu’. el batman batman, că-i bună că nu ştiu ce, mie mi-a plăcut–not . .. e bună de felu’ ei, dar eu nu-s prietenă cu salamu’ de biscuiţi – din chestia atsa e făcută umplutura- aşa că…câââh. să nu uit, i-am promis Ramonei reţeta.)

după care …

pam pam …

apare un EL ( ofc, nu al meu, un altu’) :

DSC04919ador hanoracu’ ăla ,nu pt că-i mai hip hop style aşa, nep nep, ci pt că-i sacu’ meu protector în care nicio adiere nu ajunge la mine, doar sărutările lui calde.

tu, femeie, îţi place să dormi în tricourile lui , să te trezeşzi în a lui cămaşă şi să leneveşti toată ziua bună ziua în hanoracu’ lui ?!

mno să ştii că mie-mi place la nebunie, ador deliciile astea, aşa să ştii tu, draga mea 😀

iar am vorbit de-a lela. uf, la ce chinuri vă supun eu pe voi. gata, tac ! se vede că azi n-am avut cappuccino. lasă, recuperez mâine. să fiţi cuminţi şi ăştia din Turda să nu ieşiţi dimineaţă la 8 pe stradă, Ale conduce 8) pericol maxim ! 😀

v-am ţucat, buuuu !

* no, bine, că tu, femeie fatală, dacă ai un mascul pe măsură lângă tine, poţi să „serveşti” ori de câte ori vrei poate dânsu’ , aşa că.. poftă mare-ţi doresc ! 😉

16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. la ultima fraza te-ai referit la orgasm nu ?:))

  2. Mi-aţi făcut poftă…

  3. As bea si eu aia…Dar cand e bun?Inainte…sau dupa? 😆 😛
    P.S:Bine mai arata pìzza aia 😐

  4. Hi Hi mi-ai facut pofta 😀

  5. ps. esti tare amuzanta

  6. N-am vazut in viata mea o asa pizza mare. :))

    De Sex on the Beach si Screaming Orgasm stiam, sunt clasice… Orgasm simplu tind sa cred ca e o scorneala recenta… si damn! ma pricepeam la cocktail-uri.
    Si mai era unul tot de genul asta ca denumire si imi scapa…

    Femeie de eu nu prefera toate alea… la ce mai trebuie haine? Imi ajunge parfumul lui care mi se impregneaza in piele.

  7. Sincer ma cam deranjeaza pe mine Ale „narcisismul” de care dai dovada.

    P.S. Mijto poza facuta in parc… la Campiaaaaaaa Turziiiii.

    Spor la condus.

  8. Nici nu stiu ce sa comentez. :))
    Imi place hanoracu’ ca e Ecko… imi place pizza ca e rotunda…
    Chestia cu Orgasm si Screaming Orgasm e veche… Si inca o data, pizza aia e mare, huge, epic, astea. Nu le e rusine sa faca asa ceva? :))

  9. Aseara cand am iesit la terasa a cerut un amic Orgasm. :))) =))) Am gustat si eu din el, nu e deloc rau, are gust de inghetzata. :)))

  10. Scrii [in articolul asta ma refer] nu haotic, ci scrii si de aia si de aia si de ailalta insa fara sa ametesti omu’, mi-a facut chiar placere sa te ‘lecturez’. Plus ca subiectul fu…delicioooos. Si tot entuziasmul ala, toata fericirea, toata acea binedispunere[nush daca exista in dex cuvantu’ asta da’ nu-i bai], toate, fara de exceptie au iesit frumusel din monitor si mi-au ridicat obrajii sus-sus-sus si mi-au stampilat pe fata un ranjet de zile mari. Multumesc, Ale, pentru asta. Si sa fi recunoscatoare pan’ la Dumnezeu si trei case mai incolo pentru toata fericirea si dragostea de care ai parte.

  11. „Pizza„ nu e defectiv de plural, cel putin in italiana, se zice „pizze„. Si nici in engleza, desi asta nu are nici o legatura.

  12. Da,cam asa e pizza aia,in jur de 40 de lei.Da’ tre’ sa fii cu gasca ca s-o mancati pe toata :)))

  13. Am papt si eu o pizza asemanatoare la Sinaia. Ce-i drept 2 persoane nu am reusit sa o dovedim, dar a fost excelenta :X.

    De denumirea cocktail-ului stiam de ceva timp, dar nu m-a tentat niciodata sa gust. Singurele bauturi alcoolice pe care le gust sunt sampania si lichiorul crema 😀 .

  14. Avand in vedere faptul ca amu-s la munca, n-am o chiftea in stomac si nici pachet, astazi te urasc. 🙂

    • tot ce pot sa fac pt tine e sa te cadorisesc cu o piersica. deocamdata doar de atat dispun si eu 😦 . eh, las, facem foamea impreuna, macar nu`s singura 😀 !

  15. ah pizza aia !!!!!!!!!! si vreau si-un orgasm …ba nu ! doua 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

