Tolba cu premii !

17 August 2009 la 10:12 am | Publicat în Leapsa | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Înainte să plec la munte, am primit un premiu. Dacă stau bine să mă gândesc, am primit aceeaşi chestie, doar că de 2 ori. Uraa, ce tare sunt, nu ?! Dacă încă nu v-am convins, tre’ să vă mai spun că am câştigat fără să particip.

Unde ? Ce ? Cum ?

Ia şi cască ochiu’ :

album_pic_jpgpremio2-300x300

Regulile premiului:

1. afisarea premiului

2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu

3. oferirea lui la 10 bloggeri

i-am promis lui alexxutzu că primul post pe blog la întoarcerea mea va fi ăsta, aşa că a trebuit să mă ţin de cuvânt. atât el, cât şi DianaEmma m-au premiat, aşa că eu le dăruiesc un ” Mulţumesc ! ” 😀

sinceră să fiu, eu n-am prea înţeles care-i treaba cu joculeţul ăsta, dar nu prea contează atâta timp cât e un alt prilej de a face oamenii să se simtă bine.

cui acord „premiile” ? nu ştiu, n-am nicio strategie în minte, aşa că improvizez pe parcurs.

Vyio – a fost ziua ei în 15 Aug şi n-am reuşit nici în ruptul capului să ne intersectăm.

RaPeRbOy ( draceee, ce complicat e de scris nick-ul ăsta) – îmbătrânirea lui s-a produs pe 16 Aug. haha.

hai să le urăm amândurora La Mulţi Ani şi ce mai ştiţi voi pe acolo, iar din partea mea, o poză cu o pizza gigantică ce am halit-o sâmbătă seara împreună cu Ionuţ şi Nico.

DSC04855

chestioaca asta are aproape 1,4 kg şi mie mi se pare enooooooooormă. nu contează dacă ai mâncat cu o oră înainte, la ea pofta vine mâncând. a fost delicioasă. aşa ceva găsiţi la restaurantul Gossner din Câmpia Turzii.

hai s-o felicităm şi pe spi-oana , că are casă nouă. ( LMA şi pt Laurenţiu !)

la fel şi roxyk şi rosablu . ( tare mă bucur pt tine că, până la urmă, aţi ajuns împreună la mare :D)

să vă acomodaţi cât mai repede şi să începeţi „munca” mai cu spor ca înainte. baftă !

aaa, da, am un premiu şi pt bucătarul de serviciu , pretenarul nostru Dan , cel care ne încântă ochii cu tot felul de mâncăruri. bravoo !

şi lui briza, că tare-mi mai plac oamenii cu ochii verzi.

hai şi lui koodoo că ascultă muzică fainăce mi-a gâdilat într-un mod frumos timpanele.

şi-n special lui Chris, care parcă scrie mai frumos ca niciodată.

mai am un premiu. cui să-l dau ?! ( l-ar fi primit d3v , doar dacă nu lenevea de vreo 2 săptămâni !) aaa, da, lui Ciupa 😀 de ce ?! că m-a suportat atâtea zile 25 din 24 😳

şi gata ! că nu mai pot ! prea multă blogăreală pt mine aşa, dintr-una !

ia-ţi o perie şi hai cu mine-n baie. azi muncim !

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eram cu ochii pe tine sa vad daca uiti. ce conteaza ce si cum cat timp ai castigat ceva =))

  2. Vrei sa ne scarpinam reciproc cu periile? 🙂

  3. Felicitări pentru premiu… Mulţumesc mult fiindcă te-ai gândit şi la mine, premiul este deja pe blog, l-am primit şi din alte părţi… Dar am simţit de fiecare dată mare bucurie… Un început de săptămână cât mai bun îţi doresc!!!!

  4. Ionutz Snoopy: ca mi-ai dat si mie premiuuuuuu
    Ionutz Snoopy: uraaaaaaaaaaa
    Ionutz Snoopy:
    Alex`andra : ))
    Alex`andra : meriti ma, meriti )?
    Ionutz Snoopy: normal ca merit
    Ionutz Snoopy: intotdeauna am meritat
    Alex`andra : da?
    Ionutz Snoopy: intreaba-ma de ce
    Alex`andra : chiar
    Alex`andra : ?
    Alex`andra : de ce ?!
    Ionutz Snoopy: pentru ca stii si tu draga , sunt cel mai bun
    Alex`andra : si mai modest, nu
    Alex`andra : ?
    Alex`andra : dragule
    Ionutz Snoopy: modestia e pentru prosti
    Ionutz Snoopy: sunt bun , sunt frumos , sunt al tau
    Alex`andra : haha)
    Ionutz Snoopy: ce altceva iti mai poti dori?

    PS : Doresc sa multumesc tuturor care m-ati votat si care ati facut posibila aceasta primire de premiu . Va multumesc din suflet . Domnul sa ne ajute !

  5. Ai lipsit cam mult :-w. Cum a fost la munte? 🙂

  6. alexxutzu – tu eşti mai ceva ca o soacră cu ochelari dublii :))
    kOodOo – periile lu’ dracu’ , după 2 ore de şmotru, combinate cu perii d-alea drăcoase, Domestos şi carne vie … mă dor toate. trăzni-le-ar 👿 , dar oricând ne putem relaxa cu periile împreună =))
    Chris – mulţumesc frumos. asemenea şi ţie 😀
    Ionuţ – Domnu’ să-ţi ajute ţie când te voi obliga să-mi plăteşti drepturile de autor 8)
    rosablu – a fost foarte fain , iar oboseala pe măsură 🙂

  7. I won, I won, I won de 3 ori <:-p
    1. ca te-ai intors si am avut ce sa citesc
    2. ca te-ai gandit la mine si mi-ai pus un zambet imens pe fata 😀
    3. ca am primit un premiu tare colorat si dragut…

    3 x 10x :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

