Sunt un om CU/ DE cuvânt ! *

31 Iulie 2009 la 2:11 pm | Publicat în Personal | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Nazi Daniel: i don`t care
Nazi Daniel: vreau sa vad postul
Nazi Daniel:
Nazi Daniel: poti sa folosesti cuvinte simple
Nazi Daniel: gen
Nazi Daniel: zeu
Nazi Daniel: atotstiutor
Nazi Daniel: ))
Alex`andra: )haha
Alex`andra: ce alte pretentii mai ai ?
Alex`andra:
Nazi Daniel:
Nazi Daniel: sa mi faci si o poza in photoshop
Nazi Daniel: in care sa arat ca un zeu
Nazi Daniel: )
Nazi Daniel: stii tu cu fulgere in mana
Nazi Daniel: chestii d’astea
Nazi Daniel: ))

probabil că mulţi vă cam uitaţi cruciş la discuţia de mai sus.

de ce-i accept eu toate astea , Ale – tipa care face doar CE şi cum vrea ?!

treaba e în felul următor : cu ceva timp în urmă ( am şi uitat câte luni ), am pus un pariu cu mdft ( aşa era cunoscut prin blogosferă, respectiv Nazi Daniel) şi …. am pierdut 😦 şi-mi pare tare rău pentru asta. nici nu mă aşteptam ca intuiţia mea să dea greş tocmai de data asta.

uff, sărăcuţa Ale.

mno în fine gata, e vremea să mă achit de datorie. l-am amânat pe tip . . .ooooioiooo . . . eram prinsă în alte treburi , so . . . a trebuit să mă înţeleagă, cu toate că făcea nazuri ori de câte ori socializam ( pretenţiosule ! :D)

voila, sărbătoritule ! dada, azi e ziua lui 😀

pt sora'mea

altă poză n-am cu tine, omule, aşa că tre’ să te mulţumeşti cu atât 😀 aa, da, să nu uit, pt chestia asta îi datorez eu multe lui BRO al meu. ( pisicu’ meu, fac ce fac şi tot mai mult mă adâncesc în datorii 😦 )

cred că e clar că mdft e idolul femeilor, că-i un bunoc, că-i cel mai cel , că-i sexos, deştept, muncitor . . . ce trebuia să mai zic ?! hâc-hâc , mă scuzaţi, încă n-am băut nimic, parol 😳

mai avem o sărbătorită. Ale ( alta decât eu ). ziua ei a fost în 29 iulie şi-mi DSC04065 pare tare rău că nu am putut nici măcar să o sun 😦 ( să-mi bag .. pisicu’ în ofertele de la Orange şi-n telefonul lui Ionuţ :evil:) , dar nu-i nimic, o pupăcesc eu azi muuuult de tot şi recuperăm 😀

vă pup pe amândoi şi îmi sunteţi dragi.

La Mulţi Ani !
aaa, până nu uit, question time : dacă, deşi ziua lui Ciupa a fost în 22, azi mai trebuie să-i zic LMA dacă-i majoratul său ?! hmmmm 🙂

DSC04266

Bună dimineaţa, te iubescccccccccccc

Zi de zi de tine mă îndrăgostesc !

„Bună diminaţa” îţi şoptesc

În fiecare zi tot mai mult TE IUBESC !

LA MULŢI ANI PT TOŢI 3 !

SĂ ( -MI ) NE TRĂIŢI !

* vă rog a-mi accepta cacofonia

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. da mie cel mai mult =))

  2. Sa traiasca :)Băi da ce-o strângeai pe gagica aia :)) Mai uşor că presupun că nu-i din pluş 😛

  3. mai ale..ce-ai facut din baiatu ala de-ti pupa picioarele ? sclav ?

    • Escu,poate sunt ca in Familia Adams….”mon cher….ma cherie” dar lasand mainile la o parte 😀 Who knows… 😕

  4. 1. cu cu – nu este cacofonie
    2. cacofonia este în mintea celui care o sesizează; altfel, este o simplă alăturare de sunete
    Din teama de cacofonii, apar mulţime de construcţii lexicale de tot hazul şi penibilitatea!

  5. Îmi place cum ai spus că „zi de zi mă îndrăgostesc”… Superb!

  6. :”> :”> ! mcc la felll >:D<

  7. Cata dragoste aici!!!tine-o tot asa :-bd

  8. dap,toti trei sunt ffffrrruuumosi asa ca LA MULTI ANIIII!!!!!!! 😀

  9. cata dovada de nesimtire domnule .. pupa piciorul in loc sa pupe fata 😉

  10. La multi ani tuturor !!!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

