12:25 => 18, Ciupa vă zâmbeşte !

22 Iulie 2009 la 10:32 pm | Publicat în Personal | 20 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

DSC03989

arată el a 18 ani ?! neeeh, eu nu-i dau mai mulţi de 2 juma , la fel ca lui Didu, un scumpic de copil care azi mi-a dat pupă şi m-a drăgostit.

acum nu vă avântaţi să spuneţi că Ionuţ e ţicnit şi că nu se ştie comporta într-un local. nuuu, eu-s de bai, eu îl mânjesc aşa de câte ori am ocazia şi, credeţi-mă, ştiu că caut numeroase prilejuri de a-l pune să stea aşa mânjit până ce am eu chef să-l curăţ.

deh, am şi eu unele plăceri care trebuie satisfăcute 8)

poftim dovada că nu l-am făcut chiar de tot de minune.

DSC03997

mie nu-mi pasă unde , cu cine sunt. dacă vreau să-l pup, o fac fără să mă tot gândesc că, vezi Doamne, cine ne vede, ce părere are, aşa că azi m-a durut fix în . . . bă, stai, nici acolo . . . că se uita o terasă întreagă la Bebe.

Plătiţi biletul la intrare pentru ” show ” ! ( hai , Escule, că n-am zis „circ” , ca Hime ! :p )

Ciupa e tare încântat cu noua lui brăţară care mie mi-a scos peri albi până am cumpărat-o. Niciodată nu m-am gândit că e aşa greu să alegi o bijuterie pt un tip. Eu speram să mă duc în mall , să mă uit la enşpe exemplare şi să ies în 10 min. Da’ pe dracu, a trebuit să colind vreo 4-5 magazine până să o găsesc p’asta.

Săru’mâna ,Carino ! dacă nu era cu mine, nu cred că aş fi avut atâta răbdare ! las’ că mă revanşez eu, ştim noi cum 😳

Image022

ce râde gura lui ! 😀
aa, să nu uit, hai să vă fac un pic de poftă.

priviţi cu ce ne-am răsfăţat noi azi

DSC03992

coşuleţe d-alea neapărat trebuie să învăţ şi eu să fac !
DSC04011

omu’ ăsta nici să mănânc nu mă lasă. mi-a făcut poză pe când malaxam mai bine. uff, dar lasă, nu vă dau eu vouă bucuria să-mi vedeţi dinţii în timp ce lucrează intens 😀

DSC04005

mi-e tare drag 😳 şi numai pentru plăcerea lui am îmbrăcat azi 2 ţinute. evident că ele au fost alese de .. EL ! ( aia mai elegantă n-am apucat să o pozez, las’ , şi mai bine că n-aţi ăzut chestiile de care Ionuţ e obsedat..adică , ăăă, sânii 😳 )

azi, tre’ să recunosc, m-a dat pe spate. nu mă aşteptam să se bucure chiar aşa. ( asta poate şi datorită faptului că eu nu prea ştiu cum să-mi exprim adevăratele trăiri, adică pot să fiu în al 9 lea cer de fericire pt X lucru , iar tu, cel care ai cauzat acea euforie, să nici nu conştientizezi, ba din contră, să crezi că a ta surpriză m-a lăsat rece.)

DSC04019

v-aş mai povesti cum am eu propriul meu Titanic, dar asta-n alt episod că mâine am o grămadă de treburi. nici nu-mi văd capu’ de ele.

mâine-mi ţin eu majoratul, deşi ziua mea e abia în 26, aşa că vă daţi seama ce va fi. mno bine mă, ce să fie, party . . . haha, credeaţi că eu-s o strasată, aşa ca mama ?!

primu’ lucru de care mi-e groază e faptul că dimineaţă la 6 va trebui să fiu în piaţă, şla chioşcu’ de ziare. se dă Decameronul la Adevărul, iar babele alea nebune la ora 5 deja-şi instalează scăunelu’.

băăă, ce oameni. dacă nu uit, îmi duc aparatu’ să fac o poză la toţi boşorogii ăia care n-au somn şi se scoală cu noaptea-n cap doar pt că au fost obişnuiţi cu statu’ la coadă de pe vremea lui Ceaşcă. 👿

Te iubesc şi ţi-e de ajuns !

Nuapte, iubire !

Majoru’ meu drag, griji de tine, că minton te dau la poliţie pt corupere de minori. Zmuhaha ! 😀

20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Multumesc de cadouri….au fost foarte superbe si m-am bucurat mult

    Nuapte bebele meu….tu esti Tuot 😳

    Te iubesc :*

  2. frumos..
    va sta bine impreuna..mumosi:)

  3. ma bucur de bucuria ta, dar am si eu o curiozitate, in urma carui eveniment l-ai numit „ciupa”, e tare amuzant, va sta bine impreuna.
    A… La Multi Ani.

  4. Se vede de la o posta ca esti o MANIPULATOARE :)) Saracul baiat, face tot ce-i spui tu. Sa-i zici sa treaca pe la mine sa-l invat niste chestii..
    PS: n-ati latrat dupa micii aia ? :))

    • cand zici tu , atunci ma prezint la meditatii :))

  5. Io,care nu-s iubitordepraji`,apreciez micii cu mustar.Mai ales daca mustarulede Tecu*i, ca sa nu ii fac reclama. Pentru tite,orice om normalare o slabiciune, deci e normalca si mindrutul tau sa traga laeleca ursu`

  6. la miere(am trimis din greseala comentariul fara sa apuc sa-l corectez. Iertare!) Acuma, cu propriul Titanic, io nu mai am liniste noaptea si abia astept sa asterni povestea. De praznicul tau personal, sa ai parte numa` de bine, ani multi si imbelsugati. Poate cindva o sa am ocazia si sa-ti urez pe viu.

  7. Majorat, bairam, zbenguiala? Unde ziceai ca stai?:))

  8. La multi ani Ionut si La multi ani si tie pt 26 ! Vrem poze si de la majorat ! Apropo tare faina bratara . Mi-ai facut o pofta de cosulete deloc indiferenta asa ca n-ai decat sa inveti reteta si sa ne spui si noua cum e facuta ! Tare frumosi mai sunteti impreuna chiar daca faceti „show” pardon circ !!! 🙂 🙂 🙂

  9. Frumos zâmbet, sunteţi nişte scumpi amândoi!

  10. La multi ani !! Sa fiti fericiti 15 vieti de acu’ incolo !:)

  11. Mici cu ketchup?? Bleah… 😐

    La multi ani barosane!

  12. la multi ani lui in primul rand ca el e major .. si tie pentru ziua ta . sa cresteti amandoi mari ;)) si sa va iubiti mult .

  13. Tare bine va sta impreuna!
    Fotografiile sunr superbe.
    Sa fiti fericiti!

  14. Uitasem….daca inveti reusesti sa faci rost de reteta pentru cosulete, nu ne uita si pe noi!

  15. Mă bucur pentru tine. Nu ezita să-ţi trăieşti fiecare clipă. Tinereţea este o boală ,,, care trece!

  16. La multi ani 🙂

    Chiar daca cu intarziere.
    Si sa va mearga asa frumos tot timpul 🙂

    Sa aveti mereu motive sa va manjiti cu frishca 🙂

  17. De acum poti sa bei linistit! Banuiesc ca te-ai trezit de mult din betia de la majorat:).

  18. Salut si la multi ani!

    P.S.
    Stii cumva cine a facut traducerea la Decameronul?
    Mersic

    • am incercat sa`ti trimit un mail dar, de fiecare data, imi dadea ceva eroare [oare nu ti`ai scris tu gresit mail`ul ?! hmm,nu stiu oricum…], dar iti voi spune aici ca , pe cartea de la Adevarul, scrie ca Eta Boeriu e traducatoarea Decameronului !


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

