Doar tu şi cu tine !

16 Iulie 2009 la 11:07 pm | Publicat în Uncategorized | 22 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Hop – ţop , din blog în blog, am ajuns ( nu mai reţin cum, dar nu cred că ar avea prea mare importanţă ) şi am găsit postul ăsta. Hm, interesantă idee de articol . . .mi-am zis eu. Hai s-o încersc ( să sperăm că nu-i supărarea mare 😛 ) ! Aşezaţi-vă la masă tastatură şi serviţi. Ale vă „ găteşte” azi 😀

Ştim cu toţii cât e de greu să trăim în epoca tehnologiei, să fugim prin viaţă, odată cu invenţiile noi scoase la fiecare secundă preţioasă din existenţa noastră efemeră.

Uite ce ne scenariu ne propune Iguana ( şi uite aşa mi-am amintit ce mult mi-ar plăcea una tatuată pe gâtul meu. H m m . . . sweet dreams)

Daca ati sti ca saptamana viitoare veti fi nevoiti sa stati incuiat in casa, singur, fara acces la telefon, internet si televizor, ce v-ati propune sa faceti, cum ati pregati aceasta… evadare in singuratate? Plecam de la premisa ca, printr-un concurs de imprejurari, ideea de a sta “incuiat” ati acceptat-o, nu este ceva “impus”.

isolated_by_yougottalove

Bună întrebare având în vedere că-s o grămadăăăăă de dependenţi în on-line-ul ăsta. Eu p-ăştia nu pot să-i înţeleg de ce se crizează aşa când n-au net vreo 3-4 zile. Aaa,da, cei mai penali sunt cei care, chiar dacă nu-s ceva mari scule prin lumea afacerilor, tot îşi cară lap-top-ul cu ei când pleacă în vacanţă . . . ce relaxare, evadare din cotidian, departe de zgomotele infernale ale maşinăriilor ăstora ce ne facilitează nouă viaţa . . astea-s chestii demodade – zic unii – aşa că trăiască net-ul, jocurile cu împuşcături, killărit, alea alea .. . ooo, da, bineînţeles că am făcut uimitoarea greşeală să uit Messengerul. Pfffiuuu, tocmai pe el l-am scăpat din vedere. A dracului, huoooo Ale, ruşine să-mi fie !

Well, eu ( înainte ) să fiu captivă-n propria-mi locuinţă, fără nimeni care să-mi futilizeze creierii . . .

În primul rând, aş da o fuguţă până la Kaufland-ul nostru cel de toate zilele. Ce-aş lua ?! Foarte simplu : caşcavaaaal ( ăsta nu-mi lipseşte veci din casă. Tocmai mi-am amintit cum, într-o excursie, pe la 3 dimineaţa, eu umblam în toată cabana aia ca disperata după caşcaval. Pusesem de acasă, dar bucatareasa a închis dulapurile cu mancarea. Ăia-s draci aduşi pe pământ de crizele mele), şuncă din piept de pui, Chefir ( e un fel de iaurt mai uşor pt stomacul tău), ulei, peşteeeee ( d.ăsta aş mânca la orice oră din zi şi din noapte), Ketchup + Pateu ( alte 2 alimente ce nu-mi lipsesc veci. Eu mănânc ketchup cu orice, toţi prietenii mei se crucesc când mă văd năvălind la deliciul ăla de sos) şi fructeeeeeeeee, muuuuuulte.

Apoi m-aş aproviziona cu un toc de hârtie şi pixuri ce scriu gros. Sunt sigură că-n 7 zile, între 4 pereţi, singură cu gândurile mele criminale , aş putea rescrie blogul de faţă , atâtea aberaţii mi s-ar ivi mie prin tărtăcuţă.

Cărţi, da’ multe, hai să nu fim zgârciţi tocmai la acest capitol. În timpul săptămânii ( cu precădere nopţile) , citesc foarte cu spor, chiar am observat lucrul acesta lately. Cam o carte pe săptămână. Vă daţi seama câte aş da gata în 7 zile de izolare totală ?!

Carioci / creioane colorate şi o cărticică de colorat 😀 dada, mulţi zâmbiţi citind asta acum, dar pe mine tare mult mă relaxează treaba asta. La şcoală, în vacarmul ăla, chiar şi-n timpul orelor plictisitoare, eu îmi scoteam cărticica şi da-i să sune, frate !

NU mi-ar mai trebui nimic altceva, poate vreun mp3 pt muzica dar , neeh, mai bine nu, că şi ăla ţine tot de tehnologie and stuff.

(mă, voi ştiaţi că . . . cică . . . cine stă toată ziua cu căştile –n urechi . . . zic psihologii . . . nu-şi suportă gândurile şi de aia încearcă să le înlăture prin tot felul de zgomote ?!)

Cam atat mi-ar trebui mie. Da, sunt puţine, dar e strictul necesar. O săptămână cu mine . . . şi cu Ale 😀 !

22 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. frumos !

  2. ideea ta e buna..:d .Eu nu as evada.M-as bucura ca nu am acces la tehnologie o saptamana si as dormi… manca, si bea cat vreau eu:)) ( sa nu intelegeti ca is un carmolist:)) ) , tigari cat pentru intreaga saptamana, si poate, poate niste carti, dar ma mai gandesc… mai bine o table, ca pot sa joc si singur table:))

  3. nu ai prea multe cerinte .. ceea ce e bine … eu as mai lua si o perna moale .. dorm foarte mult 😀

  4. g7yg7ygggy

  5. eu mi-as lua un hamac 🙂 stiu ca suna ciudat dar am probat unul si este superb 🙂

  6. Bere. Tigari. Bere. LOTR. Bere. Ceva carne de porc afumata. Bere.
    In cazul in care cuiva i se pare ca ma repet, tin sa subliniez ca e vorba de beri diferite de precedentele pomenite. Si sa nu uit… BERE.

  7. Mie mi`ar trebui un singur lucru intre 4 pereti: ALE. :)))

    Upsi.. numa sa nu ma auda logodnica. 😀

    Acum serios vorbind, in 7 zile de izolare totala mi`ar trebui: Niste carne afumata, paine si carti de citit. Atat, si bineinteles multa meditatieeee.

  8. Posted by Ionut on iulie 10, 2009 at 23:51

    Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!? CE PAREREA AVETI DE ATITUDINEA SARLATANULUI DE ZOSO,CARE CERSERSTE LINKU-URI,PT A RAMINE PRIMU.DA-TI TOATE LINK-URILE LUI ZOSO ,POATE ASA ACEST SARLATAN CIBERNETIC NU MAI INSALA NAIVI SI NU SE MAI PRESTEAZA LA ASEMENEA MAGARII, PT A AMINA INEVITABILUL.,ADICA PIERDEREA POZITIEI DE LEDEAR.FELICITAR CABRAL.ESTI UN ADEVARAT LEADER.ASTEPT PAREREA VOSTRA.

  9. yo daca as ramane izolat mult timp…..mi-as lua doar o Ciupa….si mancare 😀

  10. danutchidon – mulţumesc
    saychese – lasă că ştiu eu de ce-ţi place ţie să joci de unu’ singur table . . . oricine ar fi cel învins, tot tu vei câştiga. ei, ei hoţomanule 8)
    BJ – e mai bine pt coloană să dormi fără :p aşa făceau şi gheişele, doar că gâtul lor era „suit” pe un fel de picior de lemn, iar dacă nu-şi controlau mişcările-n somn, a 2 a zi, dimineaţa, se trezeau cu mecla-n orez ( îţi dai seama ce urme „mmmminunate”)
    hime – lui ionuţ îi place habacul. de când tot visează la unul doar pt noi doi
    Buha – mă , da’ bere ai trecut pe listă ?!
    FlyinG – iui, iar te-ai scăpat 😳 un pic nu mă asculţi când îţi zic să fii mai prudent în public
    @florinele, dragul meu, te anunt ca ăsta-i ultimu` spam al tau pe blogu’ meu.
    Ciupa – da’ Ciupa ta, s-ar izola cu tine, a ?! ei bine, vezi, posibilitatea unui refuz n-ai luat-o-n calcul. ha! te-am prins..iar 8) uu, I feel good !

    • sometimes i hate you so much 😳

    • nu cred ca ti-ai putea imagina cum mi-ar sta mine imbracat in gheisa . asadar .. :)) prefer perna :))

  11. Era s-o uit, bine ca mi-ai adus aminte.

  12. Oooo 7 zile? Cred ca se poate, cu o vizita la un supermarket pentru mancare, si in rest pentru activitate cred ca a-si cumpara puzzel da cel din care faci avioane, barci, etc etc.

    Ale….treaba cu cine stă toată ziua cu căştile”… se pune si la mine? Eu ascult muzica in fiecare dimineata de la 6-10 pana imi gat treaba ….

  13. Uite, sincer nu mi-am pus niciodata aceasta intrebare…insa mi se pare interesanta.

  14. Fara internet stau si o saptamana, doua. :))

    Cand ma duc prin vacante, sau la mama acasa, nu am net si nici nu-mi trebuie.

    Eu as folosi timpul ala sa scriu si sa citesc. 🙂

  15. de tigari am uitat 🙂

  16. Bere,pizza,multe cd-uri de diferite genuri,si nu stiu … lista continua :)))

  17. multa muzica,apa plata,porumb prajit cu sare ,poate carti de citit,mai mult de un toc de hartie si pixuri colorate[insa prefer negru mai mult] si nu mai stiu,…poate camera o sa o iau langa o toaleta ca vad ca ati cam uitat si de nevoile fiologice:-?…

    • Geamul e acolo… vine noaptea!! :))

      • voi sunteţi culmea :)) ce idei au..păi dacă eşti închis în casă, asta nu presupune că ai şi o budă prin apropiere 😀 ?!
        aa, să nu uit, welcome, stranger ! te mai aştept pe la mine, tweedy ! 😉

  18. sunt o ea;)…iar cu noaptea vine:-?….nu o sa ai si vecini prin preajma?:-?


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

