Tu ce vârstă ai ?!

15 Iulie 2009 la 6:57 pm | Publicat în Copilul din mine | 12 comentarii
Etichete: , , , , , ,

Singurul om din blogosfera asta pe care Ionuţ îl citeşte zilnic e Makavelis. Habar n-am de unde am poposit iar pe blogul lui ( ori de câte ori intru acolo – cam răruţ, ce-i drept – mi se afişează un zâmbet de bebe pe făţucă. îmi place la el acolo 😀 ) Tot răsfoind, încercând să mai recuperez una-alta, am ajuns la postul ăsta.

Makavelis ne pune să ne calculăm noi înşine vârsta. Staaaai, grăbitule, nu sări 3 m în sus, ştiu că ai buletin, că ai oglindă şi alea alea. Wait a sec and back off.

Să-ţi arăt eu cum se face 8) ( bineînţeles că demiurgul care a inventat jocul ăsta e Makavelis, nicidecum eu)

Eu, A.R ( da. Bă, aşa mă semnez eu, aşa că ţine minte aceste 2 iniţiale pt că le vei auzi /citi foarte des de acum încolo), în ziua ( mă rog – chiar o fac, în fiecare noapte – seară 😛 )de 13 Iulie 2009 ( moaa, zici că duc doc-ul ăsta la notar. Mai ceva ca un testament), simt că am :DSC03850

18 ani pentru că privesc cu jind sticlele de băutură din balcon pe care mama le-a cumpărat pentru majoratul meu

22 ani deoarece mă mănâncă palmele să-mi iau cartea începută acum 2 nopţi ( Cartea Mironei) şi s-o finalizez, dar nu o fac . de ce ?! ei bine, sunt sigură că, pe final, mă va dezamăgi, aşa că-mi mai prelungesc niţel clipele de visare.

7 ani. Deşi am lentilele ochelarilor murdare de cremă pentru plajă, mi-e cumva ( folosesc termenul ăsta când am un lapsus şi nu ştiu să-mi indic exact starea din acel moment ) să le şterg. Ţin să precizez că am cutia de şerveţele la mai puţin de 15 cm de mine . . .

14 ani. E vreo 7 şi ceva ceasul, iarm ie mi se închid ochii de somn, exact cum păţeam într-a 8 a, după vreo 10 variante la română. Mnezo, când mă gândesc că , la anul, vine a 12 a cu atâââââtea bătăi de cap, îmi vine să plonjez direct în pat.

2 ani . zâmbesc tâmp uneori fixându-mi privirea pe te miri ce chestiuţe banale care, pe mulţi dintre voi, v-ar lăsa rece.

– vreo 25 de ani. Ascult Usher şi deja mă visez cu negrotelul ăsta bunoc ( păcat că-i căsătorit şi are o scumpete de băieţel) într-un separeu din ceva club luxos.

19 ani.. vreau în Cluj, vreau să scap, să plec, să mă iau la trântă cu marele oraş. Bă, tu pricepi, Ale vreaaaa !

17 ani şi că-mi bubuie capul din cauza atâtor gânduri. Habar n-am ce să fac cu viaţa mea, încotro s-o apuc azi m-am ocoşit şi am intrat pe net pentru a mă interesa de facultăţi ( mă-sa de BAC, tot bate lşa geamu’ meu şi vine cu preeeea multe shcimbări pentru psihicul meu fragil. Aa, da, bomba mmminunată, cică, la anul, voi fi obligată să dau din istorie, materie pe care eu n-o pot nici cum înţelege. Mai bine aş da din mate decât aşa.) dar, după o oră de search-uri entuziasmate, m-am lăsat păgubaşă. Întă tot nu ştiu dacă să dau la Litere sau la Admin. Publică ( Relaţii Publice)

16 ani. Anul trecut , pe vremea asta, plănuiam să-mi serbez ziua la mare, cu prietenii mei.

40 de ani. Mi-e lene să mă îmbrac, să iau autobuzul, să înjur ca birjarii lucrătorii de la drumuri ce întorc circulaţia ( care şi aşa era vai şi amar de capu’ ei) cu curu’n sus şi să mă duc înaintea lui Ionuţ.

50 de ani. Vreau să am terasa mea, cu vedere spre lac ( da,Ionuţ , sper să-ţi îndeplinesc şi visul ăsta), să beau un pahar de vin bun de casă şi să trag liniştită din ţigara mea.

– mă uit pe geam şi-mi amintesc cum, la vreo 13 ani, am tras primul fum. Hmmm, ce savoare.

61 de ani, la fel ca mama Aurica, bunica mea. S-o vedeţi cum pontuleşte ( aşa se zice la noi în Ardeal. Joacă, frateee! Aia face muierea asta) . Fac pariu cu voi că, dacă o veţi provoca, veţi ieşi ruşinat din „ring”. Ştie juca atât ca fata, cât şi ca băiat. Haha, ce-aş râde să văd cum îl învârte de-l ameţeşte pe-un mascul.

73 de ani, ca cealaltă bunica a mea care, ori e prea leneoasă, ori nu mai vede praful ce s-a aşternut pe mobilă. Văd şi eu aceste particole fine din aer ce valsează-n faţa-mi, dar stau mult prea bine încât să le mai deranjez acum.

10 ani, la fel ca plozii din faţa blocului. Toată ziua aleargă şi-şi văd de copilăria lor în tihnă. Tot respectu’. ( dada, bine, dar tot aceşti copii, anu’ ăsta, vorbeau despre whisky, winamp şi modernisme de genu’)

25 de ani, să fiu o tipă bine şi să-mi iau viaţa-n mâine, să-mi trântesc de-un apartament fain în Cluj şi să mă gândesc că mâine e o nouă zi la muncă, în acel cerc atââât de prietenos.

20 de ani. Vreau să ştiu şi eu cum e în s(tr)esiune 😛

9 ani, ca atunci când m-a mituit mama cu o casetă Andre pentru a-mi tăia părul. Când mă gândesc că săptămâna viitoare trebuie să mă duc la coafor, să mă pensez, să caut o a 2 a rochie, mă ia somnul.

mai puţin de 1 an. Am văzut ieri pe Discovery un reportaj despe naşteri. Instantaneu m-au apucat durerile. Consider că-i cea mai dureroasă experienţă posibilă. Acum, na, habar n-am, nu ştiu, dar îmi permit să-mi dau şi eu gratuit cu presupusu’ .

3 ani. Ştiu eu de ce, aş mai vreo încă o singură dată să am parte de acele ultime 6 luni 😦

să facem socoteala :

18+22+7+14+2+25+19+17+16+40+50+13+61+73+10+25+20+9+1+3 = 445 / 20 = 22, 25

so, am 22 de ani şi un piculeţ.

al dracu’ joc, deşi în curând împlinesc 18, mulţi îmi spun că am mintea cam de 20 şi ceva de ani . . . hmmm, cine ltie ce vrăji ne-a făcut Makavelis :))

curioşii să-şi calculeze şi ei adevărata vârstă ! 😉

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. din primul paragraf ce sa inteleg: ca nu apuci sa citesti nimic si dai X sau ca citesti, iti place, si dai X bine dispusa de textele de acolo?

  2. „la anul, voi fi obligată să dau din istorie, materie pe care eu n-o pot nici cum înţelege. Mai bine aş da din mate decât aşa.”

    Ma simt jignit 😦

  3. Makavelis – îmi cer scuze pentru exprimarea mea. am remediat 😀
    FlyinG – eu ce să-ţi fac dacă nu ne-am întâlnit mai repede. poate,poate mă făceai tu să-mi placă istoria 😛

  4. Interesant mod de a-ti calcula varsta ! De ce ai impartit la 20 ???

    • pentru că am avut 20 de ipostaze în care îmi presupuneam vârsta ( adică alea 20 de liniuţe)

  5. Mie mi-e cam frica sa imi calculez varsta :D:D …cred ca mi-ar iesi cam in jur de 2-3 ani ;)) …O sa incerc si eu sa vad cat iese . Frumos jocul .

  6. Doar in SUA se da ani de puscarie peste viata unui om!
    La noi, fiecare face cum isi taie capu’ – apud Pista.
    Ai atatia ani cati vrei: la 23 de ani eram bolnav, pensionat de boala, si „aveam” vreo 80 de ani. Acum, am numai 28. Daca nu crezi, citeste: http://zamfirpop.wordpress.com/2009/07/15/turda-noaptea si te vei convinge!
    La multi ani! Oricati ai avea!

  7. m-ai inebunit cu atatea cifre 😐 interesanta combinatia .. lucruri copilaresti , cu lucruri adulte .. se pare ca stii ce vrei de la viata ;))

  8. Nu pare asa un algoritm bun pentru toate situatiile… in mod normal la medii se scot extremele… si banuiesc ca trebuie sa scrii destule varste… 😛

    Oricum, e interesant.

    Si pana la urma frumusetea firii umane e ca inglobeaza mai multe varste decat cea biologica. Ca pana la batranete putem pastra in noi un copil.

  9. It’s a must. Voi face si eu asta, dar nu voi posta rezultatul online.
    Ms, Alex`andra… Ms, Makavelis!

  10. […] Tu ce vârstă ai ?! reddit_url='http://www.baby-parenting.com/baby/search_babynames.php?babyname=deja&gender=Female&x=15&y=12' reddit_title='Baby names search – Search for deja' […]

  11. Textul de la final m-a impresionat 😯 :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

