9, vine Bebe !

10 Iulie 2009 la 1:24 pm | Publicat în Personal | 17 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Niciodată nu mi s-a mai întâmplat ca ieri. De câte ori am în minte vreun subiect ce l-aş putea dezbate în faţa ochilor voştri critici, îi dau bice imaginaţiei şi nu mă opresc din aberat decât atunci când ” problema zilei ” nu mai prezintă nicio enigmă pentru mine.

Well , ieri, adică 9 Iulie ( la mulţi ani, Alina ! ), am înţeles ce e panica scriitorului. Habar nu am de ce, dar pur şi simplu nu puteam lega mai mult de 5 fraze. Le stâlceam în ultimul hal ; acum să nu înţelegeţi că m-am făcut matol , nu nu, dar nu-mi plăcea ce ieşea din tastatură , cel puţin, nu era aşa cum mi-am imaginat eu.

Am început în Drafts un articol. NU mi-a plăcut. L-am lăsat baltă. Am încercat din răsputeri să-mi reiau ideile într-un al 2 lea post, nici aia n-am izbutit , totul era în zadar.

Până să mă trezesc eu din frustrarea-mi scriitoricească, mă sună Ciupa. Mi s-a părut mie că e cam mult ecou în convorbirea noastră, dar el a minţit, spunând că-i de la telefon. Stau ce stau, iar mă sună prinţu’, cu o voce d-aia de copil abandonat : ” Nu vii să-mi deschizi ?” Măăă, m-am înmuiat pe loc 😳

ignoranta de mine, stăteam la pc, ascultam ca nebuna muzica You know it’s fredom when bad things feel so damn good ( mesc, Daboc ! I own you one!), n-am auzit nici bătăile în uşă, nici soneria. Asta e, ghinion!

M-am trezit cu el la uşă, cu un buchet foarte fain de crini regali ( dada, pentru cine nu ştie, sunt florile mele preferate) şi cu EL, al meu 😀

DSC03798

cum să nu radiezi de fericire când ai un aşa iubit ? hai, dă-mi un singur motiv pentru care nu aş face-o. aa, da, plus că a fost încântat de o anumită piesă vestimentară de a lăudat-o până ce m-am săturat ( nu-s genul de persoană căreia să-i placă să i se tot repete ce faină eşti, ce bine-ţi stă şi ala bala d-astea. îmi zici o dată şi gata!)

aaa, ochelarii mei de poliţistă. Beyonce de Turda 8) ( mă refer că şi ea are unii asemănători în clipul ei cu If I were a boy ). nu-s piţi să stau cu ei în casă să mă vadă lăbarii la web ( tocmai pt că nu-mi place să se zgâiască lumea la mine, nici nu posed unul), doar că atunci eram pe punctul de a ieşi, când hop ţop poza 😀

DSC03807

voi nici nu vă imaginaţi cât e de bine să stai cu capul pe pieptul lui.

încă o dată, am demonstrat că nu-s eu aşa cum zice el, adică ” miculuţă ” , ci el e prea mare. uite,nici în poza nu încapi, ursule :)) haha !

DSC03831

evident că şi eu i-am făcut ieri pe plac şi i-am gătit. cartofi prăjiţi cu caşcaval şi ficăţel pane. pam paaaam ! bineînţeles că dragul Ketchup nu putea lipsi de pe masa mea.

ce râde gura lui, se evde că a dat de mâncare :))

DSC03833

na, a trebuit s-o pun şi p-asta . e preferata lui, n-am ce-i face. las’, fie el fericit ! eu oricum, de câte ori mă uit la poza asta, îmi amintesc de desenul ăla animat pe care l-am văzut în copilărie. mai ştiţi voi ăia 2 căţeluşi ce mâncau spaghete aşa, ca noi ?!

DSC03791

9 luni !

poftim, stimabile ! asta am sărbătorit noi ieri !
nuuu, nu 9 luni în sensu’ ăla . . . perverşilor . nu vine Bebe . . încă 😛

vorba lui Scooby : Mă privesc în ochii tăi . . . mă pierd zâmbind . . .

cu toată părerea de rău, acum trebuie să mă îmbrac şi s-o ştergem la bunica. Ne face plăcinte. Yummmmy ! ha, că v-am făcut poftă şi de data asta.

promit să vă arăt şi vouă poezia primită ieri, dar toate astea numai după ce mă întorc.

so . . . ce recitim mai spre seară 😉 ! griji de voi !

later edit :

Draga mea Ciribirică

scrisă de . . . ăla NUMA a Tău


Draga mea ciribirica

Hai sa iti zic o poezica

Ca esti tare dragutica

Si tare…tare fumusica

Te iubesc mult tu iubirica

Si stiu ca acum te furnica

Si ca esti tu prapadita

Dar macar esti fericita

De 9 luni incoace

Eu tot te iubesc

Si vad cum timpul se intoarce

Si eu tot mai mult te doresc

Acum vine bebele

Si ne umple sufletele

Si ne sterge lacrimile

Si le inlocuieste cu dragoste

O dragoste pura

Ce rezista si fulgera

Printre crize de gelozie

Evident…crize datorata mie

Si stiu ca acum zambesti

Si ca ai vrea sa ma dragostesti

Dar din vis o sa te trezesti

Pentru ca EU o sa fiu acolo ca sa te imbratisez

Si sa iti dau si eu siguranta

Cum mi-ai dat si tu mie

Esti ultima mea speranta

Esti prima mea dorinta vie

Uite iubirea mea descrisa

Agata de un o floare

Tu este reteta mea prescrisa

Fara de care sufletul meu moare

Ar fi cazul sa inchei

Deja am 9 strofe

Oricum….puteam sa iti zic mai mult

Dar cand dragostea vorbeste….tuot Pamantul e mut !

17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. „Doamna si vagabondul” sa fie?

  2. The lady and the tramp?. Da. exact. acu am vazut ce a scris Buha 😀


  3. Tot ce-aş fi vrut să scriu mi se pare ne-la-locul-lui, aşa că …
    Fericire!

  4. „nu-s piţi să stau cu ei în casă să mă vadă lăbarii la web ” …doamne cat am ras la fraza asta… :)) pai eu zic ca articolul asta ti-a iesit foarte bine, nu stiu ce ti s-a parut tie, dar mie imi place 😀

  5. Ce-mi plac pozele cu voi!

  6. Sa fiti fericiti pana la adanci batraneti!,o sambata frumoasa 🙂

  7. Ce dinti frumosi ai, Ale! 😀
    Ce altceva si-ar mai putea dori o fata de la prietenul ei? Va doresc din suflet multi ani inainte si sincer va spun k n-am mai vazut un cuplu ca voi!!!
    Te puuuuuuup. :*

  8. acum imi dai voie sa va spun ” sa va iubiti cat se poate de mult , casa de piatra , 7 copii frumosi 😉 si bucurati-va de dragostea voastra si nu va mai certati ” ? 😀

    • da ….iti dam voie…..si nu exagera cu numarul de copii…..nu ca mie nu mi-ar placea….dar ea vrea sa se rezume la 2 doar =))

      • eu nu am vrut sa fiu rau sa zic 12 ( echipa de fotbal + rezerva) m-am gandit la 7 ( echipa de handbal ;)) ) important e ca va intelegeti .. asta conteaza cel mai mult…

  9. tare frumosi mai sunteti !!!!!!!!!! va urez multi ani impreuna si toti frumosi ca aceste 9 luni !

  10. deci ai copil sa inteleg… :))))

  11. Buha şi pikachiu – uite , mă, cine ştie despre ce vorbesc eu aici
    zamfir – mulţumim frumos !
    saychese – eu sunt doza ta zilnică de umor, huh ?!
    Chris – ptiu pe noi, să nu ne deochi. haha!
    octav – aşa să fie . . .
    Bebe – 😳
    BJ – se vede că amândoi sunteţi bărbaţi. vouă vă e uşor să vorbiţi, că doar nu voi îi naşteţi 😛
    hime – săru’mâna
    alexxutzu – te invit cu mare plăcere la schimbat de scutece :))

  12. :(( ce frumos…
    eu nu te mai citesc, ca se distruge padurea la cate servetele consum dupa post-uri ca asta :))

  13. Doamne ţine-vă cât mai mult împreună că tare faini sunteţi…

  14. un singur cuvant: FRUMOS!!!!

  15. Wow! Impresionant aticol! Mi-au dat lacrimile, sincer iti spun!
    Sa fiti fericiti, meritati!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

