Copil de 1 an !

2 Iulie 2009 la 7:54 pm | Publicat în Personal | 37 comentarii
Etichete:

earth_child____by_almiller

am trăit, am scris şi-am crescut 😀 . . în ochii mei, cei ai criticului aspru . . .

a trecut un an de la primul meu articol pe acest blog. 12 luni.

hm, copilul meu e bătrân ; alături de el, eu am făcut fix invers. e tare plăcută convieţuirea asta, ciudată-n felul ei. la noi nu se pune problema de codependenţă, chiar deloc, el mă înţelege dacă-l neglijez uneori şi uit pentru puţin timp să-i mângâi filele însetate de aberaţii.

prin el, am explorat . . . mult. aici am refulat, uneori adevăratele mele trăiri fiind frumos ambalate sub mincinoasa categorie Poveste. da, recunosc că, în fiecare scenariu pe care am reuşit să-l creez, deep inside, era şi o parte din mine, doar că, din pricina metamorfozării voite, voi nu aţi realizat asta tot timpul, voi încăpăţânundu-vă să mă îndrumaţi în scrierea unei cărţi. bă, să fim serioşi, eu să scriu o cartea ?! haha, you’re so funny. v-am mai explicat de ce n-am s-o fac niciodată, aşa că nu mă obosesc încă o dată.

te rog, nu-mi cere să-ţi dau definiţia adevărată a blogărului, chiar dacă mâzgălesc aici de un an de zile. habar n-am cu ce se mănâncă blogosfera asta. nu m-a interesat, pur şi simplu aveam nevoie de o pagină virtuală pe care să-mi păstrez gândurile labirintice şi . . . voila . . . s-a născut blogul de faţă.

în urmă cu vreun an şi jumătate, am auzit pentru prima dată de ” blog ” ( nu, nu eram atât de prostuţă încât să confund cu ” bloC „). de pe un forum ( n-am nicio legătură cu formaţia, doar aveam şi atunci, ca şi acum, chef de discuţii, aşa că am dat buzna) am făcut cunoştiinţă cu Adela şi cu Vyio. blogurile lor le-am citit primele. după aia, am dat cumva de Raperboy ( nici acum nu ştiu de la cine şi cum). mi-a plăcut cum scrie şi-l citeam zilnic. aveam eu o oarecare reţinere în a-i scrie un comentariu. mi-am dat seama că nu.i place pupincurismul şi nu aveam ce altceva să-i scriu în afară de faptul că-mi plăcea modul lui de a-şi transcrie gândurile şi, na, nu vroiam să înşeleagă greşit „lauda” mea. până la urmă, am postat un „comm” ( ce seacă e abrevierea asta şi ce proşti sunt românii că au adoptat-o) şi gata 😀 de la el i-am descoperit pe Watzap ( avea omu’ un blog al dracu’ de greu de găsit-. ţin minte că s-au dus buu odată link-urile mele, iar pe el l-am „regăsit2 abia după 1-2 săptămâni) şi pe eQuilibra ( o vreme o aveam în blogroll, dar după aia a dispărut fără urmă. nici nu mai ştiu dacă are blog sau nu.)

şi uite aşa, în noaptea dinspre 1 spre 2 iulie, Adela ( săru’mâna, Gajico !) mă ajuta să finalizez chestiile alea tehnice ale blogului 😀 bineînţeles că eu eram moartă de oboseală ( cred că am fost atunci, ca şi ieri – de aia n-am postat ziua anterioară- la ştrand) , aşa că ea a fost tare drăguţă şi m-a trimis la culcare, a 2 a zi dimineaţa eu având toate gata pentru a mă putea apuca de ” joaca de-a viaţa ” . . .

mno, gata ! destul v-am zis ( am ochii obosiţi, azi am citit jumătate din ” Nuntă în cer „, am continuat tot cu Eliade după ce am finalizat ” Maitreyi ” .mi-a plăcut taaare mult :D)

altceva vreau eu să vă întreb acum . . . aşa, ca bilanţ de final de an . . .

de ce mă citiţi voi pe mine ?! ( eu ştiu de ce scriu, dar vreau să cunosc şi partea voastră de merit)

37 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eu te citesc pentru ca imi plac articolele tale si iti urez La Multi Ani tie si bloguletului tau 😉

  2. citesc pentru ca imi place…..si pentru ca mi-ai dat si mie un avant ca sa imi fac si yo blog 😀

    La Multi Ani bebe ! :*…..si la propriu si la celalalt propriu 😳

  3. La multi ani,femeieeee:*:*!!!!Ce si cand bem:>?

  4. Pai doamna profesoara mie imi place sa va citesc pentru ca….la naiba cum suna :)) Ai tu un fel aparte asa de a scrie, mereu ne tii pe jar si TOT timpul ai niste posturi foarte lungi dar pe atat de interesante. Eu cred ca in special pe cei suparati i-ar ajuta unele posturi pentru ca ai ceva dorinta de glume in tine :d ce sa zic…tine-o tot asa ca-i strong 😀

  5. La multi ani, blog-ule! sa n-o dezamagesti pe stapana! 🙂

  6. imi place sa te citesc pentru ca, din cate imi dau seama, scrii ce gandesti despre anumite chestii, cuvintele vin de la sine, ai niste „povesti” care te capteaza pur si simplu…intr’un cuvant exceptional 😀

    happy b-day pt blog

  7. Imi place … si atat! Revin cu placere de fiecare data ..
    La cat mai multe post-uri :*

  8. la cat mai multi..

  9. …din intimplare

  10. La multi, multi ani!

  11. hehe… de la inceput priceputa 😀
    recunosc ca acuma abia am citit primul articol :”>
    LMA! 😀

  12. Salutare.
    Am si eu un blog http://www.sfarsit.com . Daca vrei sa facem un link exchange da-mi te rog add pe mess la id: rfi_scan sau trimite un e-mail la rfi_scan@yahoo.com
    Ms fain.
    O zi buna

  13. Deci cum sa zic eu asa, un mare la multi ani! Sa iti fie sanatos, sa nu faca bronsita si gripa, ai grija sa il pui sa faca din timp varsat de vant si pojar ca sa nu se mai chinuie cand va fi mare si ai grija sa nu il imbraci subtire :)) 😉 .Adica in traducere: sa creasca cat mai mare , cu mai multe 0-uri la urma 😉 :)) 😀 … :D…

  14. a crescut intr-un an cat altii in 7 ;))
    ha! ma mir ca n-a zis nimeni asta pana acum…

  15. sa traiesti si sa scrii mult mai multe ;))

  16. Daca as avea destula influenta, pe tine „te-as pune” sa scrii literatura. Micile exercitii de pe blog te vor ajuta mult de tot.

  17. Un an nou fericit! De blogging.

  18. eu am trecut prin doua bloguri intr-o perioada mai scurta, rabdarea e de fier zicea cineva odata 😀

  19. Felicitari 😉 si la cat mai multe 🙂 la fel ca si restu , mereu revin cu placere in acest loc chiar daca nu comentez la fiecare articol.

  20. La multi ani blogului!!!

    De ce te citesc?
    Nu stiu… poate ca e faptul ca ai cele mai trasnite google search-uri. 😀

    Imi place sa revin la oamenii care scriu pe placul meu. Poate nu revin prea des uneori, dar recuperez. 😛

  21. In curand o sa devii fana Eliade. 😛

  22. ce tare e poza:X:X:X…mai vreaus a fiu si eu copil mic s atrag de fusta mamei , sa o stresez sa-mi cumpere ciocolata…:-<

  23. Ce sa zic… Asteptam cu nerabdare majoratul 🙂

  24. la multi ani…is oleaca mai batran ca tine:D:))…sincerde ce te citesc…pentru ca esti funny. Scuzama ca in ultimul timp nu te-am prea vizitat…dar am fost foarte ocupat:D

  25. La Multi Ani blogulet !!! Eu te citesc pt ca imi place cum scrii , imi place ca injuri cateodata , ca ai articole in care esti asa de dulce iar altele in care te streseaza toti…intr-un cuvant esti tu ! Este totul destul de natural aici fara implanturi !

  26. La Multi Ani!,blogusor! 🙂

  27. eu te-am gasit pentru ca vroiam totusi sa vad despre ce e vorba in piesa „O sa fie comedie filmul asta?” daca s-a anulat la noi. parerea mea de rau pentru piesa m-a adus la tine :d
    daca ai luat-o pe calea Eliade si daca gasesti cumva si daca ai chef, citeste si „Isabel si apele diavolului” (nu e cu nici un diavol, te asigur:P ) si poate apoi imi spui parerea (daca ti s-a parut intr-un fel o alta varianta a Maitreyiei, ca mie asa mi s-a parut). Oricum, fumoasa Maireyi 🙂
    bafta in continuare cu bloCu…aaaa, scuze. cu transcrisul gandurilor

  28. La multi anisori copilule 😀 Si tie si blogului!Si la cat mai multe ganduri scrise 😉

  29. nu mai stiu cum de am inceput sa-ti citesc articolele… recunosc ca n-am rabdare cu toate… uneori citesc asa… printre randuri:) dar banuiesc ca e de inteles la cate bloguri urmaream si voi urmari (cand termin cu admiterea) … 😀

    oricum, la multi ani e impropriu, deci iti urez multa inspiratie in continuare!

  30. alexxutzu – vezi, uşor, uşor te îmblânzesc şi pe tine şi te determin să-mi citeşti aberaţiile kilometrice. ha, ce bună sunt !
    Ciupa – şi când te gândeşti ce batman ai fost tu prima dată când ţi-am propus să scriem împreună pe acelaşi blog.
    Adriana – ştii tu când şi ce bem. taci acolo şi nu mai da sfară-n ţară că după aia tre’ să le dau şi ăstora de băut.
    briza – mereu a fost aici pentru mine, chiar dacă, uneori, eu n-am făcut la fel
    Anca – bun venit în lumea mea captivantă !
    Gabi – dacă ţie îţi place, nu-mi rămâne altceva de făcut decât să-mi placă la rându-mi
    Escu – aşa sper
    Buha – după mult timp, am intrat la Dono şi, printre primele comentarii, era al tău. mi s-a părut interesant nick-ul tău, aşa că am dat buzna-n casa ta. aşa te-am descoperit şi eu.
    Hubba Bubba – săru’mâna !
    Roxy – şi eu mă uit puţin ciudat când îmi citesc primele articole. a trecut ceva vreme de atunci.
    Piticu – nu fac link sau banner exchange
    saychese – văd că te cam pricepi. e bine de ţinut minte că , în caz de ceva rău, să ştiu la cine pot apela.
    briza – oi fi eu vreo zgripsoroaică din basmele lui Ispirescu şi de aia
    BJ – ‘om vedea noi ce-a mai fi
    Livu – ce fel de literatură ?! chiar sunt curioasă 😀
    albmaro – dacă ai prea multă, dă-mi şi mie, te rog !
    zozo – mereu zâmbesc când văd avatarul tău funny
    Diana Emma – da, trebuie să recunosc, mulţi se crucesc când văd ce-mi trimite mie nea’ Gogu’
    Ade – azi cred că termin Nuntă în cer
    Ramona – ce zici de-o îngheţată la dozator ?! Yumyyy
    bl000g – al meu vine în curând. în vreo 3 săptămâni, al lui. . . oioiooo
    Available Zone – moşulică. haha !
    Hime – comică mai poţi fi, Doamne ! cică ” Este totul destul de natural aici fara implanturi ! ” cu siguranţă, şi la propriu, dar şi la figurat 😛
    octav – mulţumim de vizită şi de urare !
    pikchiu – deja îmi sclipeau ochii la citirea cuvantului „diavol” 8)
    alyx – thak you, sunshine ! te pup
    manu – mersi, mersi, vezi că n-am uitat de mailu’ ăla promis 🙂

  31. sa tot existi in blogosfera :d

  32. La multi anisori draga noastra colega, tie si blogului tau, te citesc cu placere 😉
    imi plac povestile,subiectele tale!

  33. Pupici si urari de bine.

  34. La multi ani !!!!!!

  35. Scri foarte frumos, deci nu pot decat sa-ti ures sa ne delectezi cu articolele tale inca multi ani si sa nu te paraseasca niciodata inspiratia!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

