ACUM !

27 Iunie 2009 la 9:40 pm | Publicat în Personal | 16 comentarii
Etichete:

vreau să mă REintegrez în normalitate.

+ să evadez

+ să fug.

+ să mă ascund.

m-am săturat. nu mai pot.mă sufoc.

nu mai concretizez nimic.

nu pricep fotografiile astea neclare ce se interpun între mine şi . . .

cortina s-a redicat şi . . . e tare urâtă scena 😦

plouă . . . cu gânduri mocirloase !

Fitting_It_Together_by_AndyBuck

fiţi fără grijă, Ale se întoarce .. luni 😉 , veselă… aşa cum v-a obişnuit şi până acum. 😀

16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. O asteptam cu drag pe Ale, fie ca e vesela sau trista >:D<. Si tot Ale trebuie sa stie ca fie vremea cat de rea, noi o sustinem uite asa " heep heep hoooray " ;;).

  2. si care-i normalitatea?

  3. Te asteptam mai „hapi” inapoi 😉 take care

  4. Şi, care-i normalitatea? Chiar aşa! Dacă vreo 85 dintre cei din jurul meu fură şi eu nu, care e normalitatea?! Dacă vreo 85 dintre cei din jurul meu mint şi eu nu, care e normalitatea?! Dacă vreo 85 dintre cei din jurul meu bea şi eu nu, care e normalitatea?!

  5. ma refeream la acea parte banala a normalitatii in care sa fac acele chichite marunte de care am uitat demuuuult si care, poate, uneori mie mi se par banale.
    normalitate mi se pare mie cand merg pe strada si vad 2 batranei de vreo 80 de ani tinandu`se de mana si zambind larg 😀 inchipuindu`mi ce viata linistita si plina de impliniri au ei, sunt geloasa pe normalitatea lor..momentan 🙂

  6. Unde-i vesela Alex’andra?! Zâmbeşte, chiar dacă duritatea realităţii ne împiedică de multe ori…

  7. Stai oleaca in loc. Oriunde fugi, nu poti fugi de tine, oriunde evadezi, te porti cu tine, oriunde te ascunzi, o sa dai de tine, dar nu o sa te regasesti decit daca stai in loc. Asta-mi pare normalitatea careia ii duci dorul.

  8. In Tara lui Oblio imparat anormalitatea a devenit normalitate,trist dar adevarat,o seara frumoasa 😦

  9. eu stiam ca esti normala… 😀

  10. acum .. pune stop , ia o gura de aer , descarca-ti nervii si mergi mai departe 😛 ( ma scuzati de deranj :”> )

  11. Chris- look at me. i`m smiling 😀
    Buha Neagra – a dracu` Ale asta. e mai rau ca ciuma. peste tot dau de ea 😛
    octav – se pare ca da
    alexxutzu – eu ti`am zis de mai multe ori caaparentele inseala 🙂
    BJ – exact aia am facut si da, e mult mai bine 😀 welcome, stranger. te mai asteptam pe la noi 😉 !

  12. intre tine si…..?

  13. Si pana la urma te-ai mai reintegrat in normalitate?

  14. tare esti ciudata !

  15. gata, ai dreptate ce sa mai…:P


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

