Mă disperă

11 Iunie 2009 la 9:48 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 19 comentarii
Etichete: , , , , , ,

ale cand era mica si neagra

femeie asta. sper să nu mă prindă niciodată într-un moment mai nasol de-al meu..se va lăsa cu scântei. ştiu eu asta

părinţii care-şi desconsideră copiii. dacă tu nu crezi în potenţialul lui, atunci cum ai pretenţia ca el să aibă o mentalitate de învingător sau, mai trist e faptul că, el nu vine să discute cu tine.

oamenii căpoşi, ăia de văd ca măgaru’, înainte şi atât.

prunele care vin şi mă tot ” ling” şi Ale dragă, dragă şi iubită şi . . . ce mama mă-tii crezi că rezolvi dacă mai că nu dai o limbuţă gratis ?! oricum nu vei obţine nimic de la mine în felul ăsta, plus că nu-mi plac tipele care mă fac să le borăsc pe mutra lor acră.

mamele care-şi cocoloşesc băieţii şi nu-i cred în stare de nimic dacă viaţa bieţilor plozi nu gravitează-n jurul muierilor ăstora cretine. ( şi tu, soacra lui X, te mai miri că X îţi dă de mâncare mai ceva ca-n prima zi de Paşte ?! )

starea mea. zici că am limbrici. nu pot sta locului, dar nici nu ştiu ce Mamon aş putea face cu tot acest surplus de energie. ( aa, da , asta e şi o dovadă a faptului că-mi ţin mintea ocupată tastând aici, cu voi)

că îmi tot propun, de vreo 2-3 zile încoace, să scriu pe blog despre FANA ( mai am vreo 3-4 cărţi citite de care nu v-am pomenit nimic: PÂNZĂ DE PAIANJEN , ENIGMA OTILIEI, DONNA ALBA, INIMI CICATRIZATE, LORELEI)

că nu se iveşte niciun chef în care să-mi fac de cap, să-mi bag picioru-n toate legile nesrise ale societăţii şi să stau în cap aşa cum numai eu ştiu

faptul că nu ne-am mai dus la Braşov. uuu, cât vă urăsc pentru că nu m-aţi ascultat când am zis să nu mai tot ezităm, să ne suim curu’n maşină şi buuuu . . .

nu-mi place nici că am scris toate astea. ştiu că nu vă interesează, că nu vă pasă de nemulţumirile mele zilnice ( care, trebuie să recunoaşteţi şi voi, le maschez cât pot eu mai bine pentru a nu vă amărî cu ele şi vouă viaţa asta scurtă din on-line) dar, cu toate astea, mă simt mai bine şi, într-un oarecare fel, m-am mai consolat cu gândul că azi am fost o putoare ordinară de ultimă speţă şi nu v-am povestit despre FANA. 😡

aa, mi-am mai amintit ceva, aşa că nu scăpaţi de mine.

ieri, după lungi duşuri, mi-am văzut şi eu în continuare de viaţa mea obişnuită şi , azi, când mă întorc de la puşcărie, pardon, şcoală am vrut să zic, îmi văd inelul-verighetă pe masă. am muţit. din istinct m-am uitat pe mână şi..canci..nu era. ua dă faaac ?! şi după-mi zice mama că era în cadă, la baie, acolo pe sita aia pe unde se scurge apa. bă, ăsta-l am de câţiva ani buuuuni. dacă-l pierdeam ?! ce dracu’, că d-astea n-am mai păţit niciodată , plus că ăsta niciodată nu ieşea de degetul meu, nici chiar când eram cu tembeloizii mei în ştrand.

să vă mai zic că azi, de precaută ce-s mai nou, mi-am scos toate bijuteriile înainte de a intra la duş şi, pe când să le iau din nou, aveam un inel în mână ( inel de la mama, cred că fac şi crimă pentru el şi nu.nu glumesc) şi fix pe ăla-l căutam. deja mă panicasem şi nu puteam înţelege cum dracu’ l-am pierdut. ca şi cum o mână din umbră m-ar fi zgâlţâit şi mi-ar fi dat 2 pălmi să-mi revin,m-am deşteptat şi eu într-un târziu.

mă, mâine vreau soare, caaaaaaaaaald şi vreme bună. m-ai auzit ?! vreau şi nu-mi pasă cum vei face pentru că pielea mea are chef să stea tolănită la soare şi să înnoate. e clarrr ?!

( după ce-mi mai trece lenea asta acută ce mă încearcă momentan pun pe blog şi ceva poze cu ploaia cu gheaţă de azi )

funny-pictures-evil-cat-creates-nightmares

^ mulţumesc, animalici.ro

19 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. lenesooooooooooooo ………..maine baie 😀

  2. credeam si eu ca zici ca mai ai de citit Cancanul, Libertatea, Gsp-ul… 😀

    • inca nu mi`a trecut prin mana asa ceva … huooo, rusine mie. haha!

  3. lucrez in invatamant si am zilnic de-a face cu parinti care-si cocolosesc prea mult copii si ii alinta fara masura. Iar copii le raspund la acest tratament cu muscaturi tipete si lovituri

  4. Daca prinzi vreme buna sa nu uiti sa trimiti si la mine o portie 😉

  5. ai baut energizant ale? just chill… se aseaza totul la locului lui..ai sa vezi!

  6. chiar ca rusine mai Ale` mai…off este de neimaginat sa nu citesti ziarele alea 😀

  7. Ale,calm down…Nici eu nu suport acele mame.Bine ca am scapat de „soacra-mea” Muahaahha :evil:Iti trimit eu o portie de caldura din cele 40 de grade de pe ziua de azi 😛

  8. Blog Vedete – adultii ” De maine ” care, la randul lor, isi vor tampi inca din copilarie odraselele.
    parintii nu`i lasa sa traiasca de adevarat din cauza fricii ca” daca i se intampla x… ?! ”
    zozo – a plouat de 2 ori azi 😦 , plus ca bate vantul si e frig . . . asa ca, adio baie
    Escu – n`am baut in viata mea energizant si nici nu cred c`o s`o fac prea curand
    alyx – tare`s curioasa cum ai „speriat`o” pe socrosenia ta :))

  9. Aaaa pai i-am zis ca eu stau doar cu baieztelul ei,nu ca ea cu 5 o data 😳 Si…si….si…si i-am zis lu´ al meu ca daca mamicuta lui mai are de gand sa se bage intre noi,sa isi faca bagajelu´ si sa se duca la ea.Asa se vede si el fortat sa intervina ;)Si de atunci,my socrosenia cand ma vede pe strada ma ocoleste 😀

  10. ;)) ce imi place cand esti nevoasa, esti ca un mic dracushor. 🙂

  11. „plus că ăsta niciodată nu ieşea de degetul meu, nici chiar când eram cu tembeloizii mei în ştrand.”

    –-

    la care strand frumoaso???? Cel din Turda???? :X:X:X :))

  12. De ce nu încerci să nu bagi în seamă mărunţişurile care te disperă?
    Ai economisi energie ca să te dedici lucrurilor care îţi aduc plăcere sau folos.

  13. alyx – opa, mi laic iu 😀
    rosablu – eu asa`s inca din nastere 👿
    FlyinG – raule, un pic nu ma lasi sa ma bucur si sa visez. da, ma, la ala din CAMPia am fost , na! vezi,vezi ca vin iar, sper sa fie reparat bazinu` ca de nu…se lasa urat 8)
    zamfir – tot aia imi repet si eu mie si incerc sa n`o iau pe aratura prea des. din nefericire insa, uneori, toate astea se adun si atunci izbucnesc 😀

  14. Mă bucur că ai înţeles mesajul meu. Stai liniştită: şi eu ştiu că e mai uşor de dat sfaturi decât să le urmezi tu-însuţi!

  15. a plouat cu gheata? unde, unde? ;;) eu as vrea sa comand o ploaie de inghetata :))

  16. măcar voi aveti acolo un ştrand in care sa va balaciti.pe la noi..nici nu poate fi vorba.poate in Someş:))..care e vai si amar de el

  17. Oooooo, Lorelei!! O caut disperata pe la anticariate sau la chioscurile de ziare, ca a aparut si-n seria cartilor de la Jurnalul National. Si n-o gasesc :(( În liceu am înghițit-o într-o singură noapte. Am dus-o la bibliotecă și dusă a fost! Tînjesc după ea de atunci. O mai vreau o dată, să mai simt încă o dată ce am simțit atunci cînd am citit-o febril într-o noapte de iarnă. Sper s-o mai simt! Să nu cumva să fiu prea mare și „dezbrăcată” de romantism (din cauza nenorociților care-au trecut ca trenu prin gară prin viața mea) încît să n-o mai gust :(. Dacă nu, vin la Turda și mi-o împrumuți:D Că și așa suntem aproape. Eu stau la Cluj 🙂 Sănătate și virtute!

    • iuuuuui, stiam eu ca esti ardeleanca de`a mea,din articolele tale am simtit asta.
      a aparut si la JN. eu de acolo o am. esti invitata mea 😀 ti`o imprumut, bineinteles ca da.
      [ nu situ de ce dar, dupa ce am citito`, am tendinta sa compar fiecare roman de dragoste pe care`l citesc cu cel al lui Teodoreanu ]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

