Să facem un bine colectiv !

8 Iunie 2009 la 2:49 pm | Publicat în Uncategorized | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Buna ziua,

Numele meu este L.C si sunt studenta la Universitatea SNSPA, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice. Apelez la bunavointa dumneavoastra pentru a ma ajuta sa identific modul de comunicare folosit in calitate de proprietar de blog si autor de articole pe blogul personal. Pentru aceasta va rog frumos sa-mi raspundeti la cateva intrebari generale. Mentionez ca urmatorul chestionar face parte din lucrarea mea de licenta, intitulata <Blogul in spatiul virtual romanesc>. Confidentialiatea raspunsurilor si a identitatii dvs. sunt asigurate. Va multumesc pentru ajutorul acordat si pentru timpul alocat acestui chestionar.

L.C

asta am primit eu zilele trecute de la L.C ( nu ştiu cine e, dar asta nu mă împiedică să fac un bine ) şi m-am decis să rezolv chestionarul aici, alături de voi ( sper că nu-i fac niciun rău dacă public răspunsurile pe blogul meu) şi, sper eu, veţi completa şi voi acolo unde e cazul.

simţiţi-vă liberi să participaţi. părerea mea e că, dacă-s mai multe răspunsuri , rezultă mai multă informaţie, documentare . . . material mai bun şi mai mult pentr licenţă. 😀

1. De cat timp ati inceput sa scrieti blogul ?

a.mai putin de 1 an X (la începutul lunii viitoare, bloguleţul meu drag împlineşte un an de la înfiinţare )

b. de 1-2 ani

c. de 2-3 ani

d. de peste 3 ani

2. Care este motivul care v-a determinat sa va faceti blog ?

a. Pentru a pastra intr-un loc sigur ceea ce scriu

b. Imi place sa scriu, sa comentez, sa fac schimb de pareri, opinii

c. E o moda

d. Pur si simplu

f. …………………… ” foamea ” mare de socializare, schimb de opinii, vorbărie acută, dorinţa de a fi într-un continuu contact cu ceilalţi, de a experimenta şi de a afla lucruri noi, precum şi faptul de a avea un fel de registru virtual în care sa-mi ” înmagazinez ” aberaţiile zilnice, într-un final putând să le evaluez şi să observ schimbarea mea de-a lungul timpulul

3. Care sunt principalele subiecte pe care le abordati pe blog ?

a. media (vedete tv, barfe, emisiuni de orice gen)

b. politica (politicieni, stiri de pe plan local sau international, dezbateri)

c. fotografie, pictura, arta in general

d. impresii din calatorii, strainatate (locuri si oameni)

e. filme, muzica, poezie

f. despre lucrurile care ma nemultumesc

g. altele………… joaca de-a viaţa, cu toate aspecte ei ( de preferinţă şi de cele mai multe ori, aici, le abordez pe cele plăcute. şi aşa e plină viaţa internauţilor de tot felul de griji, aşa că nu văd niciun rost a-i mai îngreuna şi eu. trebuie să vedem partea frumoasă în toate lucrurile mărunte, doar aşa vom putea spera la un întreg mare şi frumos plin de zâmbete.)

4. Ce reprezinta pentru dvs blogul?

a. mijloc de comunicare

b. cel mai simplu mod de a te exprima liber

c. un instrument extraordinar pentru organizarea/managementul informatiilor, cunostintelor

d. o modalitate de validare a ideilor, proiectelor prin dialog cu celalalt

e. un portofoliu de activitati personale

f. altele: …………………………… o parte din mine. sper să nu mă apuce crizele şi să stric tot, să o las şi altora să se bucure de ea 😀

5. Ce avantaje v-a adus intrarea in blogosfera?

a. notorietate

b.sunt la curent cu ce ma intereaseaza

c.mi-am facut multi prieteni X ( dacă nu era blogul, nici măcar acest chestionar nu-l rezolvam 😛 )
d.abordez persoane pe care in viata de zi cu zi nu i-as putea ab
orda

e.am cunoscut oameni si am demarat proiecte

  1. mi-am facut cunoscute ideile si proiectele

g. altele:…………………………………….

6. Oferiti feedback comentariilor?

a. da X ( de cele mai multe ori. mi s-ar părea de-a dreptul grosolan să nu comunic printr-un simplu comentariu cu cel ce şi-a răpit 2 minuţele din timpul său preţios pentru a-mi citi mie aberaţiile)

b. nu

7. Cate ore pe zi va ocupati de blog ?

a. 30 de minute

b. 1 ora X ( n-am stat niciodată să calculez dar, având în vedere că eu un post îl scriu cam în 15-20 min şi că citesc foarte repede celelalte bloguri – citesc multe articole pe zi- , cam aşa ar veni . dacă nu, cam 1-2 ore, maxim.)

c. 2 ore

d. mai mult de 2 ore

8. Ati participat vreodata la un blogmeet ?

a.da

b.nu X ( la un moment dat am vorbit ceva despre asta cu Zuzu, un fel de întâlnire a bloggerilor turdeni cu cei din Câmpia Turzii, dar a rămas la stadiul de proiect.)

9. Daca ar avea loc un blogmeet in orasul dvs v-ati prezenta ?

a.da x ( bineânţeles, ar fi o altă oportunitate de a ne simţi bine împreună şi de a ne cunoaşte mai bine.)

b.nu

10. Ati scos vreodata bani din blogging ?

a. da, am bannere

b .da, am blogroll

c. am cateva anunturi google

d. toate variantele de mai sus

e. nu X ( drept dovada că nu am acceptat un domeniu. mi s-a oferit de vreo 2-3 ori, dar răspunsul meu tot un NU categoric a fost, la el şi cu ideea cu bannerele. scriu pt că aşa vrea muşchiuleţul meu epic, nu-mi trebuie bani din aşa ceva.)

11. Considerati ca peste 2 ani veti mai scrie pe blogul personal?

a. da x ( cu toate că mie nu-mi plac planurile de viitor, tind să cred că da, mai ales că vreau să las blogul ăsta drept ” moştenire” 😀 )

b. nu

c. nu stiu

Multumesc pentru raspunsuri si pentru timpul acordat!

Datele dumneavoastra:

Varsta dvs. in ani impliniti:

17, dar fac 18 în mai puţin de 2 luni. 😳

Gen:

M

F X

Care este ultima forma de invatamant absolvita de catre dumneavoastra?

  1. Gimnaziu (4-8 clase) 
  2. Scoala profesionala
  3. Liceu ( momentan sunt în clasa a 11 a) X
  4. Studii post-liceale
  5. Studii universitare
  6. Studii post-universitare de masterat
  7. Studii post-universitare de doctorat

Mediu de provenienta:

urban X

rural

Venit:

  1. > 100 ron
  2. 101-500 ron X
  3. 501-1000 ron
  4. 1001-2000 ron
  5. 2001-3000 ron
  6. <3000 ron
  7. confidential

sper să te ajute, L, la lucrarea de licenţă.

multă baftă !

iar vouă, internauţii care (sper eu) veţi participa, vă mulţumesc şi eu 😀 !

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. chiar mi-a placut….si yo vreau sa las mostenire blogul meu :D…stim noi la cine :))

  2. eu nu inteleg cum de toate astea ajung pe la tine :))) ai pile a?

  3. daca-mi dai mailul ei pe YM, ii trimit si eu…raspunsurile..personalizate

  4. Interesant studiu, la fel si raspunsuriile tale 😉

  5. haaa…zici interogatoriu, nu gluma..ce de intrebari:D

  6. Dacă doreşte, L.C. poate să-mi trimită chestionarul.

  7. VA INVIT SA VIZITA TI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASI-TI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

  8. marfa ! Alex’andra uite ca nu stiam ca blogul se poate lasa mostenire … mi-ai dat o idee 🙂
    Succes personajului L.C. !

  9. Alexandra, sterge comentariul lui cirsteaflorin te rog. Ca-l scuip

  10. hahaha, si eu fac licenta tot despre bloguri, dar nu fac o cercetare cum face tipa.chestionarul are prea putine intrebari si…mai bine tac :”>

  11. are prea putine intrebari? mie mi se par multe 🙂

  12. eu i-as raspunde, dar cum?


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

