Fii om !

27 Mai 2009 la 1:16 pm | Publicat în Copilul din mine | 17 comentarii
Etichete: , , , , , ,

Dragi oameni, bine aţi venit într-un loc virtual unde puteţi afla despre lucruri reale! Respectiv, despre o campanie de donat şi colectat lucruri pentru oameni care au nevoie de ele. Fiecare dintre noi are pe acasă diverse obiecte încă bune de care nu mai are nevoie, nu? Haine, pantofi, pături, jucării, un calculator vechi, un radio, cărţi de colorat, creioane, acuarele. Şi ştiţi foarte bine că există oameni şi copii care au mare nevoie de ele. E foarte uşor să dăm mai departe. Voi le adunaţi, ne daţi un semn şi noi venim să le colectăm. Singura rugăminte ar fi, pe cât posibil, să daţi lucrurile curate, pentru a ne fi nouă mai uşor. Timp e destul, pentru că vom aduna lucruri de la voi până pe 15-20 septembrie, când intenţionăm să le ducem unde e nevoie. De asemenea, deocamdată ne limităm la Bucureşti şi împrejurimi, dar ar fi minunat ca alţii să ne fure ideea şi în alte oraşe 😀

un fel de mini-ciupa

Scopul principal al acestei acţiuni e de a aduna lucruşoare ce pot fi folosite mai departe. Dar există oameni care vor să ne ajute de departe, aşa că am pus la dispoziţie un cont unde cei care doresc pot dona o anumită sumă. Din banii strânşi se vor cumpăra lucruri de care e nevoie şi nu pot fi refolosite: prosoape, periuţe şi pastă de dinţi, săpun, detergent.

Ştiu că atunci când e vorba de bani, oamenii sunt mai circumspecţi. Tot ce pot să ofer ca dovadă de corectitudine sunt extrasele de cont lunare, din care să reiasă că doar au intrat bani, nu au fost şi scoşi. La sfârşit, suma finală va fi cheltuită pentru produsele de mai sus şi vor exista facturi. Mai mult de atât, există încrederea voastră şi decenţa şi corectitudinea noastră.

Bravo, LiaLia.

n`o cunosc pe tipa, dar tare`mi mai place de ea doar din ceea ce am citit.

e o initiativa faina. merita tot ajutorul nostru.

ma, astia, bucurestenii, ce ziceti ?! mergeti sa`i ajutati ?! hai, va roooog eu frumos, miscati`va ass`urile si faceti un bine. voi si asa aveti o gramada de lucruri care nu va mai trebuie.

nu fiti rai, nu fiti egoisti, invatati sa va ajutati intre voi, ca oamenii 😉


17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. toti bucurestenii care vor dona …vor primi o cana cu apa 😀

    • pe langa apa ce le`o dai tu, bebe drag, vor primi muuuuulte zambete si o satisfactie interioare ce nu poate fi descrisa`n cuvinte 😀

    • da ce ma Ionut noi astia din bucale suntem mai cu motz sau ce? 😀

  2. Lia e o dulceata…

  3. Alexandra, îţi mulţumesc din suflet de ajutor! Nu garantez o cană cu apă celor care mă vor contacta să mă întâlnesc cu ei pentru adunat lucruşoare, dar cu mare plăcere beau o cafea cu ei 🙂 La prima acţiune din aprilie-mai am ajuns în 11 locuri prin tot bucureştiul, apoi la cele 3 locaţii unde am dus lucrurile. Eu singură cu maşinuţa, în 3 săptămâni. Deci, nu e aşa greu 🙂 Acum am ceva mai mult timp, până în septembrie, aşa că doritorii să mă contacteze, găsim unde să bem şi cafeaua, iar la final, le garantez eu că vor primi un mare zâmbet şi multă bucurie de la copilaşii la care vor ajunge lucrurile 🙂

  4. Adevărata răsplată pentru o faptă bună este întotdeauna un zâmbet! Sau un simplu mulţumesc, rostit din toată inima!
    Socotind în felul acesta … sunt un om bogat!
    Faceţi în aşa fel să puteţi spune şi voi la fel!

  5. Ale`panda pune si tu un widget ca m-am muncit la afisarea lui corecta in site.

  6. foarte frumoasa initiativa…din pacate nu mai sunt in Bucuresti…dar sper ca vor iesi la iveala oamenii din noi atunci cand trebuie 😉

  7. sa stii ca eu am donat multe lucruri, chiar si bani si m-am simtit extraordinar de bine dupa ce am facut-o .iti da un sentiment de utilitate.bun articol.te felicit.

  8. mi-amintesc ochii unui copil caruia i-m dat mai multe din ce aveam pe acasa. acei ochi au facut pentru mine cat toate gesturile omenii.

  9. LiaLia este un suflet mare de tot. Vulpea sufletistă… Am fost încântat când i-am descoperit blogul…

  10. crede-ma…nu vrei sa sti povestea cu donatu…ideea e buna..dar aproape niciodata nu merge 100% .

  11. alaturi de voi 🙂

  12. hai, totusi, sa gandim pozitiv 😀

  13. posta nu se pune? 😀

  14. Si mie mi se pare exceptionala ideea ! Felicitari si tie Alexandra pentru promovare !

  15. ma bucura foarte mult faptul ca mai exista si oameni buni,in zilele astea.Oameni..care se gandesc la alti oameni.
    Bravo si tie,Ale..pentru promovare


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

