Virus periculos !

26 Mai 2009 la 3:20 pm | Publicat în Uncategorized | 16 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

hotu` neprins . . . negustor cinstit

s-a aciuat şi pe la mine şi mi-a formatat hardu’. ( neruşinatu’, a uitat să-mi instaleze windows-ul)

al dracu’ virus, nu poţi scăpa de el, îţi intră şi-n inima, iar de acolo chiar că nu-l mai scoate nimeni 😀

griji de voi şi de pc-urile voastre..că mie tare-mi mai trage cu ochiul DELL-ul ăla. plăcinta…v-o las vouă sau, mă rog, ce-a mai rămas din ea..aa, scuze, DACĂ a mai rămas ceva 😀

16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. e buna treaba…
    si zici ca nu pot scapa?..omg!..ce ma fac?
    vreun chirurg,ceva?

  2. 😆 tare

  3. Ai grija …poate iti umbla si prin blog :-s …e periculos !! 😀

  4. fratimiu e spaima matzelor 😀 il chem? 😀

  5. geniala poza. daca iti iei un caine inseamna ca ai luat antivirus?

  6. aia seamana cu labutza matzei mele. Bizu the stealer

  7. yammmm..placinta!!

  8. e cel mai dulce ,,virus,, ever…cred ca ar trebui produs in masa sa scape lumea si de gripa porcina:)

  9. Tare fotografie! Deocamdată nu am avut probleme cu viruşii, ce puţin aşa spune Nodul 32. Dacă el minte, mint şi eu şi sunt ros din interior de virusaci!!!

  10. Aşa pot şi eu să mă laud cu un virus parşiv.
    Vezi bestia din postarea: http://zamfirpop.wordpress.com/2009/05/26/maria-sa-ulise-al-ii-lea (în imaginea în care suntem doi, să nu întrebi care e Ulise!).

  11. trimite-mi si mie o placinta prin curier ok? 😀

  12. Bună, Alexandra! Bine te-am găsit 🙂 Foarte simpatic blogul tău. Am văzut mesajul tău pe oamenidarnici şi m-a bucurat. Dacă ai chef să ni te alături sau să ne ajuţi cumva, eu îţi mulţumesc anticipat 🙂 Cu bine!

  13. orice mi`ati cere, sa stiti ca mi`a mancat matuca…aia ce n`o am inca, dar care mi`o va cumpara Ionut 😀
    [ mama`i rea si nu ma lasa s`o tin in casa 😦 uf ]

  14. Oooo de ai vedea cum Tommy al meu fura pachetul de tigari de pe masa iar apoi se ascunde si imi devasteaza tot pachetul :))

  15. Periculos rau virusul asta. Haioasa poanta cu cainele, deci clar e antivirus! 😆

  16. pisicuta pofticioasa


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

