it just ain`t gonna work this time

21 Mai 2009 la 9:34 pm | Publicat în Poveste | 12 comentarii
Etichete: , , , , , ,

PURĂ FANTEZIE, nimic din ceea ce veţi citi în continuare nu e adevărat sau, cel puţin, nu mi s`a întâmplat mie.

( mi`a plăcut doar tare mult postarea lui Nebunel şi`am vrut să v`o prezint şi voua din perspectiva unui personaj feminin)

articolul LUI

Amor trecut

Ce`am avut noi, a fost un “ Ceva ” infantil, dar frumos . . . păcat că a fost doar “ cândva ”. Asta e, creştem, iar viaţa ne obligă să ne maturizăm, să nu mai dam aşa multă atenţie tuturor fleacurilor sentimentale care, credeam noi la vremea aia, aveau să ne patronize destinele tot restul vieţii . . . vorba vine . . . împreună.

Da, aşa ne minţeam noi reciproc. Ne încăpăţânam să credem că suntem sortiţi unul altuia, că e scris Acolo Sus ca noi doi să ne contopim, să formăm un întreg . . . ce baliverne. . . uf, cât puteam fi de copii. (Silly us)

Te priveam şi te vedeam ca pe un frate mai mic după care veşnic trebuia să umblu, să fac să`i fie bine, să`i şterg lacrimile abundente . . . uneori era aşa de obositor să fiu a ta, dar tu ştiai mereu cum să mă împaci, cum să mă faci să`mi uit convingerile care, fără ca tu să ştii, te excludeau încetul cu încetul, oarecum, din viaţa mea. Toate treceau atunci când mă luai în braţe.

A fost fain. Ne plăcea amândurora. Ne iubeam. Ne doream. M`ai avut. Ai fost al meu dar…eternul şi amarul „dar” . . . m`am văzut nevoită să mă descătuşez de tine, să`mi iau zborul, să`mi desprind aripile şi să zbor spre zări mai însorite . . .

Ştiu că te`a durut, că te`ai victimizat până`n pânzele albe şi că , în faţa prietenilor tăi, eu am fost personajul negativ, ca de obicei. Tu nu ştii însă faptul că nici mie nu mi`a fost tocmai uşor. ( pentru aia eu nu-mi expuneam viaţa ca pe o carte ieftină expusă pe tarabă în faţa unui auditoriu aleator) Nu`i nimic. Am avut puterea să zic „stop” mai târziu decât ar fi trebuit, dar tot eu am fost şi cea care azi poate ieşi cu fruntea sus în faţa tuturor, fără să`i fie ruşine că ar putea fi acuzată că şi`a bătut joc de tine.

2 ani şi jumătate n`aş prea zice că au fost aşa, în bătaia vântului …

Dacă tu crezi exact opusul…asta e…să fii fericit…să fii iubit…din partea mea, toate cele bune.

Aaa, da, multumesc şi pentru sms`ul cu „ La Mulţi Ani ” tocmai în ziua în care noi, acum 3 ani, ne`am văzut prima oară. Nu trebuia să te deranjezi, chiar nu era nevoie să`ţi amărăşti zilele cramponându`te de mine, o nălucă prin viata ta ( vorba lui Nebunel ) . N`am vrut s`o terminăm aşa. E de vină numai încăpăţânarea ta conform căreia tu nu vrei să accepţi că nu voi mai fi niciodată ce am fost.

Sper să găseşti şi tu tăria necesară de a trece la următorul nivel şi de a păstra în mintea ta -construită din labirintul acela complicat- doar o pasională iubire din copilărie.

vorba lui Cumicu . . . griji de tine, bă, te pup.


12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ce sa spun…m-ai lasat fara cuvinte cu articolul asta :D. E 100 % Ale, asa cum mi-o imaginez eu, cu o voce hotarata, privire fulgeratoare, dar si sensibila. Stilul asta ar trebui sa-l impanzesti prin toata lumea, multe fete care sunt cu moralul la pamant ti-ar multumi. Desi nici eu nu am avut parte de vreo traire ca asta, sunt total de acord, cauta-ti fericirea unde te trage inima, nu te minti pentru ca doare.

  2. Frumos, foarte frumos… O seară cât mai bună să ai, Alex’andra…

  3. fooooaarteee tareee :))

  4. Aseara cand am citit postul tau, devenisem putin cam emotiv. Nu stiu de ce sunt asa in ultima perioada, dar sunt sigur ca o sa treaca si asta!
    Mersi pentru publicitate si ma bucur ca ti-a placut postul meu! >:D<

    [diferentza intre noi 2 e ca postul meu e cat se poate de real]

  5. mai,tu cu siguranta te-ai uitat in trecutul meu 😛 neah…cred ca la o anumita varsta toti avem parte de asa ceva…mai mult sau mai putin…frumoasa „fantezie” 😉

  6. ouch 😐

  7. Alex’andra chiar daca-i un articol fictiv si nu are legatura cu realitatea mi-a placcut ! Tre sa recunosc ca ai caracter de vanzare !

  8. e un fost amant? glumesc evident. si mie mi-a placut. tine-o tot asa.

  9. am inteles ca ce ai scris tu are caracter pur fictiv, dar astfel de lucruri se intampla si for real.
    asta e pericolul cel mai mare cand traiesti o poveste de dragoste la o varsta frageda: te schimbi foarte mult intr-un timp scurt… si se poate intampla ca intr-o zi sa te trezesti, sa te uiti la cel de langa tine si sa spui: „nu mai e cel de care m-am indragostit” sau „chiar daca il iubesc, vreau altceva”. sau ai putea sa auzi cuvintele astea de la el/ea si sa nu intelegi de ce…
    si-atunci, ramane doar „o pasională iubire din copilărie”…

  10. Fictiv…real…adevarul este ca iubirile pasionale din copilarie, cum spui tu, nu prea au viitor. Ne culcam indragostiti si ne tezim doi straini care nu au nimic in comun. Si totusi, acele iubi au savoarea lor.
    Frumos articol.

  11. Citind si commenturile celorlalti chiar nu stiu ce sa mai zic. Fiecare are dreptate in felul sau.

  12. Interesanta viziune asupra faptelor!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

