Leapşa Oamenilor

19 Mai 2009 la 1:50 pm | Publicat în Leapsa | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Am o datorie şi nu-mi place sentimentul ăla că cineva ştie că mă are cu ceva la mână şi tot pândeşte momentul când să-mi impună ce, cum şi când să fac 😀

ce datorie ?! chill, nu m-am băgat în afaceri necurate …încă şi nici nu am apelat la cămătari. aseara am vorbit cu o spioană care, apropo, e cu ochii pe Ciupa ( teme-te, omuleeee ! haha!) mi-a zis că nu mă uită că-i sunt datoare cu o leapşă. e fain să-ţi onorezi şi pariurile, dar mai ales datoriile, nu ?!

copil natura vise lume

well…sa vedem ce avem noi aici. Oana-mi cere să scriu despre ” Oameni care m-au impresionat ( femei + bărbaţi, nu sau unii sau alţii, şi şi) „

actori ( el ca actor, ca viaţă ) : aici m-ai prins. nu mă pasionează genul ăsta de oameni. de ce ? pentru că, la fel de bine ca ei, pot fi şi eu un actor în relaţiile de socializare cu tine, cu el ş.a.m.d doar pt faptul că eu nu deţin o diplomă care să-mi ateste calităţile actoriceşti , asta nu înseamnă că eu aş fi mai prejos sau că n-am dreptul să apar la Hollywood ( bineînţeles, toţi putem măcar să-l vizităm dacă dispunem de capitalul necesar :D)

chestia asta nu-i valabilă numai pentru mine. nu, nu, actorul vieţii tale poţi fi chiar tu, şi tu şi el . . .

personaje (filme, carti, teatru, reclame) : pe mine m-a impresionat Suad, din Arsă de vie. ştiu că am mai pomenit de această carte pe blog, dar tot n-am reuşit să scriu ceva despre ea. pentru cei ce nu ştiu despre ce vorbesc, hai că vă povesteşte Ale pe scurt despre ce-i vorba . . .

Sa fie o nenorocire faptul ca te-ai nascut femeie? Pentru ea, cu siguranta. Suad are 17 ani si e indragostita. In satul sau, la fel ca in multe altele, dragostea nu exista decit dupa casatorie; daca nu respecti aceasta lege, atunci iubirea inseamna moarte. Fiindca isi ”dezonoreaza” familia, parintii il pun pe cumnatul ei s-o ucida. In ochii tuturor, acest om este un erou, caci fapta lui se numeste crima in numele onoarei, cind, de fapt, el nu e decit un asasin las.
Desfigurata in urma arsurilor si salvata printr-un miracol, Suad se hotaraste sa vorbeasca… O carte-document care socheaza si care ne zguduie din temelii existenta.

filme..înaine nu mă prea uitam eu pt că nu aveam suficientă răbdare. da, ştiu, vechea problemă. de când sunt cu Ionuţ am învăţat să mă uit la un film cap-coadă. da, aşa rezist pentru că ştiu că e cineva lângă mine şi că ar fi de-a dreptul o dovadă de nesimţire din partea mea să tot opresc filmul pe motiv că eu n-am stare şi nu pot sta locului vreo oră şi jumătate. cel care m-a impreionat ( e şi vizionat în ultima vreme) e I AM SAM din 2001. se povesteşte despre un bărbat care rămâne singur cu un nou-născut, fiica lui, Lucy. toate bune şi frumoase, doar că el e retardat şi, după controale numeroase si evaluări riguroase, s-a stabilit că are inteligenţa unui copil de 7 ani. duc o viaţă liniştită până ce fiica lui merge la şcoală. ea îi este luată de către Protecţia Copilului şi-n film ni se prezintă toate eforturile pe care el le depunde pentru a-şi recupera copilul. ( se străduieşte să înveţe noaptea cot la cot cu ea doar pentru a nu părea prost când fata vine şi-i pune o întrebare X)

oameni din istorie : mama şi tata. ei au schimbat cursul banal al istoriei atunci când m-au conceput pe mine. 😀 uraaaaaaaaaa pentru părinţii mei.

profesori : d-na învăţătoare, d-nul diriginte din şcoala generală ( d-nul Stoca. aşa mi-e de dor de el de numa. în prima zi de liceu eu încă speram, ca bleaga, ca el să intre pe uşă şi să-mi zâmbească aşa cum numa dânsul o ştie face. mi-e dor de omul ăsta 😦 mi-e dor de el ca profesor, ca prieten . . .) d-nul Chicinaş ( mi-a fost profesor de geografie până într-a 6 a când, subit, într-o noapte, a decedat 😦 şi mi-a părut tare rău că mă rugase să mă duc la olimpiadă la educaţie civică şi eu l-am refuzat. Feri a zis că am plâns frumos la el la priveghi ), profa Laura şi profu’ Rigman, cel de istorie, care, deşi i-am zis la final de a 9 a că nu-i suport materia de faţă cu toată clasa şi că nu-mi place stilul lui de predare, mă rabdă de 3 ani încoace şi-mi dă o senzaţie de bine atunci când se uită la mine şi la Ionuţ şi zâmbeşte călduros 😀

on-line friends : m-am ars o dată cu o moldoveancă şi când se vorbeşte de moldoveni tot timpu’ mă gândesc la târfa aia. da-n rest n-am treabă cu ei, că-s chiar de treabă, lucru dovedit de Watzap, ( altă moldoveancă în afară de ea şi de Roxy chiar nu ştiu -> ) d3v şi Noxy ( mă rog, ăsta-i ardelean de-al meu, da’ a dat el o fugă până-n Moldavia şi acolo a ramas 😀 ). mdft şi-al său nume ciudat iar e un personaj fain în lista mea de mess. Carnal, prietenul meu din Câmpeni ( ” Dani” pentru Godzy) cu care m-am şi văzut de 2 ori şi nu a reuşit să mă înece . haha ! Hotzu ( de unde mi se zice şi mie Hoatza. ee, că p-asta poate n-aţi ştiut-o :p ) . . . ce atâta mediu virtual. hai afară să ne cunoaştem !

mie mi-e cam somnic. vouă ?! mă duc să o citesc IAR pe Otilia cea enigmatica 🙂 aş vrea să ador, dar nu pot. ştiu că aşa sunteţi şi voi, aşa că vă invit să aruncaţi un ochi aici şi să-i amintiţi copilului din voi ce faine erau poveştile 😀 ( yep,yep, added to blogroll. why ?! just because that guy has something special 😀 )

care mai doreşte, care mai pofteşte…e liber s-o ia şi s-o savureze..leapşa oamenilor..pentru oameni 😀 ( Oana, scuze că ţi-am contorsionat niţel leapşa 😳 )

O zi faină s-aveţi 😉 !

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. da eu de ce nu am aparut nicaieri in leapsa? de ce nu zici ca te-am schimbat si eu intr-un mod bun? ha?

    UFFF ….stii tu….SCANDAAAAALLLLL :)))

    • Ciupa: ar trebui sa imi faci un post
      Ciupa:
      Alex`andra: poftim ?
      Ciupa: odata sa scrii cat de tare sunt
      Ciupa: )
      Alex`andra: si cat de sexos, si cat de narcisist, si futabil si alea alea? da` ce , ma, blogu` meu e , mai nou, ca la matrimoniale ?
      Ciupa: nuuuuuuuuuu
      Alex`andra: adica tu`ti faci reclama pe gratis, asa cu tupeu, de fata cu mine…

  2. „…mama şi tata. ei au schimbat cursul banal al istoriei atunci când m-au conceput pe mine” – superb, Alex’andra, pur şi simplu superb…

  3. 😀 😀 😀 mah..asta e de dat pe …youtube
    kidding

  4. mama si tata. Ei au schimbat cursul banal al istoriei atunci cand m-au conceput pe mine,superb,o zi frumoasa!:)

  5. Alex’andra ca de obicei ma surprinzi 🙂 O sa cumpar cartea , m-ai facut curioasa de data trecuta dar acum sunt convinsa ! Mi-a placut leapsa ta !

  6. mancami-ai moldoveanca :))). Abis la ea =))

    In cazul asta, de acum am sa ma port cu tine, ca si cum ai fi baiat >:P

  7. da da..stiu ca tu onorezi cu greu lepsele. la urmatoarea te servesc 😀

  8. mie imi place poza la nebunie 😀

  9. „mama şi tata: ei au schimbat cursul banal al istoriei atunci când m-au conceput pe mine”
    Ce zici, il facem text de status? 😀

    • hmm, ar fi o idee 😀 well, if you want to…be my guest

  10. poza e pur si simpluu..wow:x…
    Ale:..You rock\m/

  11. ma tot gandesc la carte…ar trebui s-o citesc.pare interesanta.

  12. daca nu ai chef s-o citesti si-o povestesc cu citate, i loved her, bine eu am citit-o pe la 15 ani 😕 conteaza si cand le citesti 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

