Sufocă-mă-n braţele tale !

16 Mai 2009 la 9:09 pm | Publicat în Personal, Poveste | 19 comentarii
Etichete: , , ,

Lion_Lovers_by_akeyla

Furtuna se potolise. Tot ceea ce a fost rău în ultima vreme a trecut. Lucrurile păreau a intra  pe făgaşul lor normal. Era atât de ireală realitatea ce-i înconjura.  Habar nu avea de ce sau când se petrecuseră toate transformările, dar simţea că-i e bine. Ştia că exact în acel loc trebuia să se afle . . . acolo . . . lângă EL .

Un sentiment de bine-i invadase încetul cu încetul inima . Era cald acolo, deep inside . O frumuseţe sufletească o învăţa cum să trăiască din nou, cum să ţină capul sus chiar şi atunci când urletele spărgeau gratiile inimii sale şi se încăpăţânau să iasă la suprafaţă şi să zică lumii TOT.

O uşoare ezitare o măcina. Nu dorea să arate asta, dar ea totuţi exista. Era nesigură pe ziua de mâine ; nu o interesa . . . era importantă doar ceea ce se petrecea în momentul vorbirii. Aia era tot ceea ce  conta . . . şi era de bine . .

O luă în braţe, toată mogâldeaţa aia de fiinţă o cuprindea în mâinile lui puternice şi o strângea la pieptul lui mare. O simţea a lui, ştia că nimeni şi nimic nu i-ar fi putut-o lua de acolo. Fragilă ca un fulg, era acolo, lângă EL . . . ce sentiment frumos. Oare de ce nu se gândise mai repede să procedezte aşa până acum ?! ce frumoasă era, ce copilă . . . radia de bucurie şi lucrul ăsta pe el îl bucura şi mai tare.

îi plăcea să creadă că va putea eterniza clipa aceea. aşa visa ea cu ochii deschişi. chiar se încăpîţâna la faza asta.

era toată a lui şi el al ei. doar ei contau. zâmbetul ei şi braţele lui ce-o ferecau în sufletul lui. torcea încet. doar el ştia s-o atingă-n felul ăla. numai el îi trezea acel cântec lăuntric.

şi era bine . . . nespus de bine . . . ireal de bine . . . 😀

19 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mmmmmmmmminunat de bine….mirific inca 😀

  2. :> :> siropooss!..:>…da’ frumoss!:>…v-aţi certat…:-s..şi alea alea..?:-W..no’ ia vedeţi…:-W….>:D:D<

  3. nimic nu-i sigur. nici macar ziua de maine. depinde de tine ce vrei de la EL, si depinde de EL ce vrea de la tine. Daca e sa ma iau dupa varsta… mai aveti timp sa va dati seama ce vreti unul de la altul.

  4. Atata timp cat sentimentul asta persista…totul va fi ok.Si sper sa nu se termine…pentru ca atunci totul va deveni ceva negru,o imbratisare moarta,un „te iubesc” mut….

  5. A trecut furtuna? Nici n-am observat ca ar fi fost! probabil era ascunsa bine in faldurile iubirii!

  6. Ciupa- indubitabil :))
    Ioana – stai sa`ti aduc si ceva gheata langa siropu` ala :)))
    Escu – nu ma refeream la planuri de viitor. nu`mi place sa ma gandesc ce fac peste X timp. aici faceam referire la faptul ca nimeni nu stie cat si daca va persista starea asta de bine 😀
    Alyx – ce macabru suna ” o imbratisare moarta”. brrr
    Lorena – aparentele … 😛

  7. she de cuvinte inteligente :-s …ma bate romana… ..prea romantic si dinastia pe aici… ma retrag in pestera mea…k mi-a aduc mamutul o bere rece 😀

    PS : I LIKE PIE! =P~

  8. Foarte frumoasă postare, Alex’andra, felicitările mele… Mi-a plăcut în mod depsebit această parte – „O frumuseţe sufletească o învăţa cum să trăiască din nou, cum să ţină capul sus chiar şi atunci când urletele spărgeau gratiile inimii sale şi se încăpăţânau să iasă la suprafaţă şi să zică lumii TOT.” O duminică frumoasă îţi doresc!

  9. […] Alex’andra ne cere sa o sufocam in bratele noastre […]

  10. Si era bine…nespus de bine…ireal de bine…,multumesc pentru aceasta postare,o duminica placuta! 🙂

  11. Godzy – mi`ar placea si mie daca mi`ai da 😀
    Chris- aia`i fraza mea preferata din tot articolul :X
    octav – asa ca te simti si tu mai bine ? eu sigur am facut`o dupa ce`am dat „publish”

  12. Acum am deschis calculatorul si mi-a aparut direct acest post. Nu stiu cum dar mi-a luminat seara. Frumos!

  13. ce fain. ma bucur pt noi toti 😀

  14. clar ne simtim cu totii mai bine. Si da, frumos…

  15. ciudat

  16. 8-> ce frumos… cand esti in bratele persoanei iubite, simti ca acolo e locul tau, ca you belong there and there is no place on Earth you’d rather be…

  17. cand am zis eu ca love is in air nu m-a crezut nimeni ! si eu am dubii mai mereu dar prefer sa le las acolo undeva si sa traiesc momentul … de facut e mai greu decat de zis dar incerc 🙂

  18. vrei sa te stranga in brate un leu??? ce fantezii ai mai… :))))

  19. uhh..ce romantic..te pricepi,ce mai!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

