Relaţii ? Sentimente ? Cuplu ? Iubire ?

6 Mai 2009 la 2:10 pm | Publicat în Leapsa | 12 comentarii
Etichete: , , , ,

doi indragostiti iubindu-se pasional

1. De cate ori te-ai ars in relatii sentimentale?

Nu-s genul de fată care să pună prea multe sentimente în joc cu oricine; tot aşa, nu-s tipul de om care să se lase invadat în totalitate de către cel de lângă el. Vorbeam ieri cu Noxy pe mess şi ambii am căzut de comun acord că trebuie întotdeauna să ai câte un as în mânecă şi să nu te dezvălui pe deplin partenerului de viaţă ( şi nu numai. Am făcut referire la acest aspect pt că asta dezbăteam noi ieri. Filozofii de viaţă..ce ştiţi voi). Asta, bineînţeles dacă nu vrei să clachezi la un moment dat, celălat să preia controlul deplin asupra ta şi tu, fiinţă proastă, să-ţi vină să-ţi dai palme din cauza durerii pricinuite de suferinţă.

Ionut, pe de altă parte, nu-i deloc de acord cu mine. El susţine că, din moment ce te implici într-o relaţie care se axează mai mult pe încredere şi sentimente, trebuie să oferi totul pentru ca, la rândul tău, să primeşti totul. Dacă stai niţel să judeci, teoretic vorbind, aşa e cum îmi zice el dar, când vezi că-n realitate viaţa bate filmul,te iau migrenele, oboseşti să te tot implici şi încetul cu încetul, te detaşezi , primul pas fiind acela de a-ţi crea un fel de scut care să te protejeze de lacriminle pe care, parcă, celălalt ţi le smulge cu cleştele din adâncul sufletului tău cicatrizat.

Aşadar , ca să nu o mai tot lungim, până să ajung să-l cunosc pe Ionuţ nu m-a prea impresionat pe mine sentimentele unui băiat. Ştiam prea bine că, mai devreme sau mai târziu, oricum aveam să-l părăsesc. De ce ? nu pentru că-s chiar aşa o scorpie precum par, ci pentru simpul fapt că ori mă lua cu dulcegării de viaţă care , pe mine, mă făceau să dau în diabet ( tipii ăştia pot fi atââât de siropoşi când vreau..câââh), ori simţeam că-s captivă, că-mi irosesc timpul alături de ei şi că mă înghite rutina.

2. Crezi ca poti sa reusesti in viata de unul singur(a)?

Hmmmm . . . aici m-ai prins. E o chestiune cu care Ionuţ se luptă zilnic. Încearcă să mă facă să conştientizez că , atunci când am o problemă, e de preferat întâi să mă duc să o discut cu el şi nu să mă închid în mine, să-mi frământ eu gândurile şi, la final, când ştiu ce am de făcut, să-i zic şi lui aşa, în treacăt.

Ceea ce lumea nu poate înţelege ( d3v înţelege. Ştiu eu asta) e faptul că, de când eram eu mică, mică, m-am învăţat, oarecum, să fiu independentă. Când aveam ceva de rezolvat, nu fugeam să urlu în gură mare că am nevoie de ajutor, aşa cum fac mulţi până şi astăzi. Nu, ba din contră. Eu stăteam,mă calmam, analizat datele problemei, judecam cu minte de om adult, cântăream opţiunile şi luam o decizie. De cele mai multe ori ea s-a dovedit a fi cea mai bună pentru mine. Wise kid, huh ?!

Dacă ne referim la viaţa de cuplu..aici se schimbă lucrurile. Tot omu’ cu ceva scame prin cerebelul său conştientizează că e de la sine înţeles că nu poţi fi Omul Singuratic Din Pădure pentru toată viaţa, că va veni o clipă în care, la fel ca animalele, va trebuie să-ţi alegi o consoartă, să te împerechezi şi să perpetuezi specia 😀

3. Ai sedus vreodata?

Mno…ce întrebare…logic că … da…altfel cum ar mai sta Ionuţ lângă mine după 7 luni ?! ar mai fi o chestiuţă cu ceva de 2 luni, da’ aia încă nu-i sigură că-i bine s-o zic ( nu insistaţi) . . . omul, şi mai ales femeia, prin natura sa, seduce. Prin gesturi, fizionomie, mai rar prin caracter şi gândire, dar îl atrage pe opusul său în dansul plăcerii.

dacă vrei să păstrezi văpaia aia vie pt mult timp, trebuie seducţie, aceleaşi şiretlicuri ca la început, când fiecare făcea tot cea ce-i stătea în putinţă pt a-şi surprinde în mod plăcut partenerul şi să-l atragă numai lângă sine, să nu mai trebuiască să studieze şi celelalte oferte „de pe piaţă”

4. Ai fost indragostit(a) de ideea de dragoste?

Întrebarea asta mi-a dat de furcă încă de prima dată când am citit-o pe blogul lui Escu ( mulţumesc de leapşă ). Să mă îndrăgostesc. Umm. Am făcut-o doar o singură dată în viaţa mea scurtă de 17 ani. E fain sentimentu’ ăsta. Mai ciudat e când simţi cum se petrec anumite schimbări la tine din cauza trăirilor ce se intensifică cu cât eşti mai aproape de persoana iubită…dar să mă îndrăgostesc de o idee…cam ciudat. Ţin minte că, în copilărie, m-am agăţat cu încăpăţânarea-mi caracteristică de ideea de a ajunge un procuror cu renume. Vise…să mă îndrăgostesc de ideea de dragoste..un vis tipic celor infantili. Care fată nu a visat la Prinţul ce vine pe cal alb ca să o scape de toată falsa întunecime în care ea singură se minte că ..cică..s-ar afunda ? care ? îţi zic eu : Ale . n-am avut niciodată un prototip legat de dragoste. Mereu am simţit nevoia de a mă lăsa surprinsă de viaţă ( au fost şi dăţi când supriza n-a fost tocmai una plăcută). Această şansă le-am acordat-o şi lor, băieţilor care au vrut să încerce rolul de prinţ cu mine. Păcat însâ că puţini au fost aceeia care au realizat la timp ( pt a nu se frige prea tare) că eu nu-s nicio prinţesă blondă şi proastă 😛

5. Ai gasit reteta pentru o relatie stabila?

Nu există aşa ceva. Fiecare experimentează pe propria-i piele. Împreună cu partenerul, trebuie să înveţe să comunice, să se asculte unul pe celălalt ( de ce mă simt eu nasol acum ? zici că-s o babă d-aia fără viaţă socială care de sfaturi copiluţelor ce încă mai cumpără reviste gen Cool Girl) şi să-şi stabiliească priorităţile ca şi cuplu. Până şi acest subiect tabu –după unii – SEXul, trebuie dezbătut. Numai în felul acesta vor reuşi să se suporte unul pe celălalt. Încredere, altă componentă esenţială. Atracţie fizică, de ce să nu recunoaştem. Şi prietenul prietenei prietenilor mei poate fi al dracu’ de inteligent şi de ancorat în acelaşi hobby ca şi mine dar dacă e hidos ş i cu o burtă care-i va ţine drept umbră fetei pe care o va plăti să-i facă şi lui un blowjob, atunci papa omule .

Stabilitate..în ziua de azi..cine are aşa ceva ? eu nu ştiu ce fac mâine, peste 1 an nici nu mai vorbesc. Cum să ştiu eu dacă ceea ce am eu acum cu el e ceva ce va ţine peste ani ? bine, na, ca noi discutăm şi ne încurajăm unul pe celălalt că va fi bine, chiar dacă timp de vreo 3 ani ne vom vedea cu raţia ( el pleacă la Bucureşti, eu rămân în Cluj 😡 ). Chestii de copii. Căsătorie, casă, prunci…pot sta eu să aberez ore în şir pe tema asta căci tot la acest stadiu teoretic vom rămâne. Tre’ să avem răbdare cu timpul, să-i acordăm ceea ce i se cuvine. Toate la vremea lor 😀

Important e ca, indiferent de ceea ce s-ar putea întâmpla în viitorul îndepărtat, să păstrăm amintiri frumoase. 🙂

Bebe, ia vezi ce poţi face cu leapşa asta. Lorrena, uimeşte-mă şi tu, te rog 😉

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ooooo….multumesc de leapsa :* ….babuto =)))

    si agree cu „Important e ca, indiferent de ceea ce s-ar putea întâmpla în viitorul îndepărtat, să păstrăm amintiri frumoase.”

    PS : imi place poza…..suna exact a ceea ce am eu nevoie :”>

  2. 1. De cate ori te-ai ars in relatii sentimentale?

    De fiecare data cand am pus suflet m’am ars, si sincer tot nu ma invat minte :((

    2. Crezi ca poti sa reusesti in viata de unul singur(a)?

    Chiar ca grea intrebare…dar e mult mai usor sa reusesti in viata alaturi de persoana iubita

    3. Ai sedus vreodata?

    Au fost cateva :”> 😀

    4. Ai fost indragostit(a) de ideea de dragoste?

    Aha, de vre’o 3-4 ori…si m’am ars rau de tot :-<

    5. Ai gasit reteta pentru o relatie stabila?

    Idem Ale, dar daca nu exista incredere si iubire, relatie stabila sigur nu va exista…

  3. 1. Faza cu a oferi totul sau mai putin e complicata.
    Bineinteles ca oferi pe parcurs cate ceva… si se aduna putin cate putin, asa cum si increderea se obtine putin cate putin nu de-a-gata. Sa vezi cu timpul daca relatia va merge, sa cunosti cate putin omul de langa tine… pana ajungi sa stii aproape totul si sa oferi aproape totul.
    Pentru ca ‘tot’ e un cuvant mare… nimeni nu poate oferi chiar totul.

    2. Problema asta e cu doua taisuri. Dar poti sa o rezolvi cu cap. ADica bineinteles ca macar problemele trebuiesc impartasite, macar unele dintre ele; creeaza impresia aia de dependenta de celalalt, care pe unii ii face sa se simta bine.
    Poti sa ii spui in treacat dinainte problema, sa stai si sa asculti ce are de spus, dar sa faci tot ca tine in mod obisnuit.

  4. Intr-o relatie nu stiu daca poti spune ca ai oferit totul…intotdeauna mai e ceva de oferit. Deasemenea, nu poti spune ca nu ai oferit nimic, ceva tot ai dat … Pe parcurs, o relatie se dezvolta sau se diminueaza, dar vezi tu, noi toti suntem tentati sa spune ca am oferit totul sau ca nu am oferit minic … si dam vina pe excesul sau lipsa de oferta…

  5. Uite ca Ionut a tras si concluziile 🙂 vrea si el ca in pozica 🙂 .Ai dreptate Ale ne creem scuduri in jurul nostru pt ca nu vrem sa ne ”ardem” dar oare asa nu riscam sa nu traim pe deplin sentimentele ? Nu riscam sa le inabusim ? Ii dau dreptate lui Ionut : tre sa oferi totul ca sa primesti totul !

  6. foarte important sa-ti doresti o relatie stabila..eu am patit-o pana acum 4 ani jumatate, cand vedeam viata foarte roz, nu aveam relatii stabile, pana cand am inceput sa vad in jurul meu cupluri stabile,faceau multe lucruri impreuna, iar eu..sincer, ma bucur ca am realizat,ca m-am trezit la realitate si sunt foarte fericita alaturi de „bubu” meu 😀

  7. O leapşă extrem serioasă, bag de seamă. Felicitări pentru modul extrem de amplu în care ai abordat-o… Hmm, de câte ori m-am ars în relaţii sentimentale? DAR CINE MAI ŞTIE???????? DE MULTE ORI…

  8. credeam ca nu mai raspunzi la ea. Hehe..vad ca ti-a placut leapsa mea. promit ca o sa mai vina!

  9. Interesante intrebari, la unele as fi raspuns in mod foarte diferit.
    Ceea ce nu cred ca ai inteles tu este ca o relatie nu iti fute independenta si o relatie stabila daca vrei sa spunem asa nu este de ajutorare si nu ameninta cu nimic capacitatile tale de a lua decizii si a te manifesta cum doresti in fata problemelor care apar.
    Pentru mine experienta m’a invatat ca o relatie completeaza puzzelul dar nu il schimba (prin puzzle a se intelege viata ta,ascensiunea ta persoanala etc).Viata ta e a ta punct, ca vine x si devine o particica din ea e partea a 2 a dar tot a ta ramane si faci cum crezi de cuviinta, ii convine bine, nu pa, simplu.

    Important e sa existe realism iar mai incolo Dumnezeu cu mila.

  10. hm,ipotetic vorbind, da, asa e. stiu prea bine asta. sunt as in teorii si d`astea, numai ca practica, lately,mi`a aratat exact opusul (la asta am facut referire`n articol pt ca asta mi se petrece ) si de aia ai tras tu concluzia ca eu n`am inteles 😀

  11. wow!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

