Titlul e în inima mea.

2 Mai 2009 la 3:05 pm | Publicat în Personal | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Gata grătarele, pulpele şi micii.

E timpul să reintrăm în normalul nostru, cel de toate zilele şi să nu ajungem o bilă ( ca Noxy) pe care mai bine o sari decât s-o ocoleşti. ( omule, ştiu că mă urăşti pt asta , dar eu tot îţi mulţumesc pt ştii tu ce 😛 )

Burţile jos, assu’ up la fugă. Hai, 1-2 mişcăăăă !

A trecut şi ieri, aşa cum va trece şi mâine. asta-i ceva logic. scurt pe 2. altceva vreau eu să vă povestesc.

aaa, da şi ceva poze pt a vă face o idee de cum am petrecut noi ieri ( mă, încă n-am primit toate pozele,aşa că se prea poate să fi scăpat ceva inedit. nu-i stres, oricum sunt poze cu noi..nu că v-ar pasiona pe voi subiectu’ ăsta.)

am fost 8 persoane în Ciucaş. cu scandal, cu certuri, cu tot ceea ce înseamnă traiu’ în comun. da’ e important că ne-am mişcat ass-urile şi n-am stagnat în Turda asta cea de toate zilele 😡

dsc028051

aici s-a jucat donşoru’ cu nervii mei. să se ţină cont că la 9 juma. pixu’ meu. în fine. de aici s-a futut ziua. s-a dus pe plua. amin !

eu urăsc carnea de pui. n-o pot suporta din cauză că m-am scârbit de ea. mama zice să nu mai vorbesc aşa ceva că mă bate Dumnezeu. alţii, săracii, au câte un pui doar la sărbătorile mari, noi..every single week of my life. oricum, s-au răzbunat pulpele de pui şi m-au împroşcat. da, aţi ghicit, mâna stângă mi-e pătată şi , dacă iniţial mă ustura, acum am o mâncărime nasoală.

la gratare nu m-am mai băgat că iar îmi făceam nervi de-a lela cu nişte oameni mai înceţi ca melcu’.

de fapt, nici nu mi-a trebuit să mănânc. mi-a pierit pofta. ( da’ tot în momentul ăla m-a lovit şi un dezgust general. am priceput şi eu, în cele de urmă, ce înseamnă o stare de sictir)

ce mi-a plăcut a fost că, deşi Ionuţ îmi împuia capu’ cu sfaturile lui de viaţă grozave ( ţi-am mai zis, ciocu’ mic că tu vorbeşti nişte chestii uneori pe care le-ai auzit doar de la mine. tu habar n-ai de alea), am reuşit să crăp lemne.

aaa, şi sunt o halterofilă în ale cartofilor =)) ( tre’ să văd şi eu un aspect frumos al zilei anterioare, nu ?! )

dsc02816

şi recuperatoare de inele cu valoare sentimentală. blegu’ de Paul şi l-a pierdut. a venit apa şi i l-a luat, dar l-am găsit mai jos, pe vale. uraaa for me ! 8)

dsc02833

lipseşte bleaga de Cindy de aici. oo, să te frec, tuuuu.

oricum, fetelor, îmi cer încă o dată scuze. ieri am făcut cel mai low lucru ( asta din pct-ul meu de vedere.) şi nu mi-a plăcut deloc. preferam să mă bag în pământ de ruşine decât să mă vedeţi în halul ăla. sowwy 😦

după, am mers la cascadă. după ce am escaladat and stuff like that, am văzut un bou. da’ unu’ d-ăla prost de bubuia incultura-n el.

era vorba de un tip de vreo 20 şi un pic de ani. roşcat, pârlit, slab, da’ cu bani angro de la tăticu’. având câteva beri la bord, s-a suit la Mnezo în ceruri pe o stâncă şi a vrut să sară. apa nu avea acolo cred că nici 1,20 m. da’ mno, dacă nu el, atunci cine să impresioneze ( avea prostu’ ăsta un prieten sexos in draci. uuu, omule, ce darnică a fost Mama Natura cu tine ). că el sare, că el nu ştiu ce. aştia, de pe margine, o parte-l încurajau, alţii îl întărâtau.

până la urmă, a coborât câţiva m de pe stâncă. a sărit şi…guess what…s-a împlântat bou’ în pietriş. pt că , da, acolo, sub puţina apă, era pietriş , nici urmă de nămol măcar.

am înlemnit când l-am văzut plonjat în apă, picioarele rămânându-i drepte în sus la suprafaţă. tipu’ ăla bunoc deja se întreba dacă ar veni salvarea până unde ne aflam noi ( prin mulţi, pe lângă ceva peşteri..adică la dracu’ în praznic)

mno, in fine, se ridică prost, cu nasu’ cât un borcan. sângele curgea valuri valuri din nasul său.

tot nu s-a potolit şi a sărit din cel mai înalt punct. pe burtă. aucccch. ăla de era femeie îşi căuta ovarele undeva pe fundul apei.

prost să fii, noroc să ai. aşa a fost şi cu tâmpiţelu’ ăla. şi-a frecat mecla şi stomacu’, da’ n-a murit. mă, dacă citeşti, să ştii că vin şi la anu’ la spectacol dacă, data viitoare, măcar îţi buleşti ceva serios 😉

ca o concluzie generală, a fost un 1 mai penal. m-am simţit ca dracu’ . nu contează astea. am realizat multe lucruri importante pt psihicul meu. s-au închis unele capitole din viaţa mea. am pus punct. era cazul. nu am suflet. nu mă mai implic. nu mai gândesc pentru alţii. momentan nu ştiu ce să mai zic. habar n-am ce voi face pe viitor, dar e sigur faptul că nu voi mai face aceleaşi greşeli.

Ale, iartă-mă pentru ultima vreme. tu nu eşti aşa. bagă-ţi pula-n oameni înainte să fie prea târziu şi să sfârşeşti ca ieri. ( note to myself )

( nu vă speriaţi, am salvat situaţia ca de obiei. ne ştim preface. la capitolul ăsta eu şi Ale suntem grozave. Ale, suferi ?! nuuu, zise ea înghiţându-şi lacrimele, moment după care le şi trânteşte ălora un zâmbet a la Colgate. ha! i-am păcălit pe toţi, inclusiv pe el. asta-i diferenţa, băăă, voi vă urlaţi problemele…eu, încerc să nu vi le arăt. )

Un weekend fain să aveţi !

This post made my day. Pls, stop and stare !

Aş vrea şi eu o discuţie . . . o ultimă discuţie 😦 too bad it ain’t gonna happen


21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. haha…randul meu… Ale intelege starea de „mi s-a luat de oameni si m-am sictirit” :))))

  2. prea mult pesimism…

  3. ^ are motive…

    PS : you haven’t fooled me 😛

  4. Un sfârşit de săptămână cât mai bun şi ţie, Alex’andra. Bune şi grătarele astea, numai că la un moment dat trebuie să ne reapucăm de treabă. Îmi propusesem să ajung pe la pădure, azi, numai că Bucureştiul s-a trezit cu o vreme când aşa, când aşa, când cu soare, când cu vânt, când fără vânt, când cu ploaie etc… Aşa că am rămas acasă… Îmi pare rău că ziua de unu mai a fost nasoală pentru tine… Zâmbeşte, mai sunt multe de tot…

  5. d3v- finally, intelege si minora =))
    manu – tinde spre realism 😛
    Ionut – eeee
    Chris – asa a fost si pe 2 la noi. in schimb, pe 1 a fost o vreme mmminunata 😀

  6. În Bucurşti, şi azi e cam ciudat… O vreme cârcotaşă, aşa îmi place să spun…

  7. mai nou „prost sa fii,noroc ca esti!” :)) Wazzup with you,sunshine? 😥

  8. Gosh, ala ce avea in cap? Adica, ala ca ala, dar aia de ce nu l-au oprit?!
    Grr, ce oameni.
    Stii ce imi zici tu mereu? La tine de ce nu se aplica?
    Hai, capu` sus ! :*
    sau vrei sa vin sa te gadil cu o raza de a mea?;;)

  9. Nimic nu e mai bun ca un gratar…

  10. Chris – same here…fucking again 😦
    alyx – nth special 😀
    Rozza- se va aplica 😉 thank you
    alexxutzu – zise gurmandul 😛

  11. […] Edit: leapsa asta mai merge si la Alex`andra […]

  12. yes!

  13. Constat ca romanul are o obsesie pentru mancare … oare traim pentr a manca? Sau mancam pentru a trai?

  14. ^ romanul are multe obsesii….printre care si asta

  15. tare la tine 😀 eu am stat si-am tocit:))))

  16. uff ce zi aiurea ai avut 😦 macar te-ai consolat cu Ionut …sau nu ??? Inteleg faza cu puiul …nici eu nu-l mai suport de multa vreme 🙂

  17. care imi zice si mie ce am fqt in weekend…k eu nu mai tin minte :”>

  18. CUM Godzy ai uitat ca am iesit in oras :)))?

  19. Lorrena – din pacate, de cele mai multe ori, atunci cand e vorba de mancare, romanul e un mare porc 😦 [rog porcinele sa ma scuze]
    alexxutzu – uite cine stie =))
    Roxy – hai ,maaa, mai da`o dracu`. cum sa stai indoors sa citesti chiar si de 1 mai 😐 ?! zici ca se baga zilele`n sac cu bacu` asta al vostru
    Hime- ionut..a fost si el pe acolo 😀
    Godzy – nici ca ma asteptam la mai putin din partea ta 😳
    alyx – halal partener ti`ai ales =))

  20. gata…mi-am amintit… 😀 am fost la Belis cu niste coptii..14 la numar 😀 si cu prietena mea…aa da…am uitat sa omit k am prietena de 2 luni mai nou :”> …unde a fost sooper tare 😀 am zburdat ca un miel in fundu gol prin padure la vanat de cerbi :> …m-am dat pe lac cu barcutza ;;) si..paradisul lichid a fost …in jur de 60 de l de bere,20l de votka,25l de vin 😀 mici si gratar pana lesina papilele gustative :D…foc de tabara si tot tacamu … desi nu tin minte chiar tot ce s-a intamplat pe acolo 😀 asa ca da…am iesit in oras :))

  21. tu ai fimeie, breee ?! mno nu ma bolunzi. te`ai facut si tu om de casa =)) aduceti urgeeeent calendaru` ca asta tre` s`o notez :)))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

