Best Wishes

1 Mai 2009 la 6:52 am | Publicat în Aberatii Nocturne | 15 comentarii
Etichete: , , , , ,

Faza . . . care este . . .  e ca azi e 1 Mai . . . aka . . .  A day off for all of us . . .

asa ca . . . all_star_picnic_by_blueburn67

casca, neamuleee, ochii la ce bagi azi in tine.

nu bea ca bou` . . . ca nu esti rata 😛 [ saracile animale]

si nu te arunca in prapastie ca nu voi fi acolo pt tine sa te salvez [ ce dor mi`e de`o catarare 😦 uff ]

am avzut azi noapte la stiri ca vorbeau aia de protectia locuintei cat timp esti plecat/a in vacanta.

porcarii mai mari nici c`am vazut. ziceau ca, daca pleci pe vreo 2 zile, iti poti lasa tv`ul sau radio`ul deschis, lumina pe hol deschisa si sa nu tragi jaluzelele . . . cica . . . sa creada hotu` ca tu esti acasa. oo da, vezi sa nu.

Hotu` de aia`i hot si neam cu mine pentru ca infantilitatile astea el le`a fumat demuuuult. numa mno, le trebuia si lor un material de umplutura sa`l difuzeze noaptea la babele ce au insomnie.

ma, va pup, eu in 15 min decolez undeva la munte, cascada, gratare ( si alte porcaciuni d`astea pline de calorii). voi sa fiti cuminti si, care merge undeva, sa haleasca ceva sau sa inchine un pahar si pentru Bogdanel . ( saracu`i singur in camin si e racit 😦 ce ghinion )

aaa, inca ceva, sa faceti curat in locul unde va petreceti. nu fiti gunoaie si nu gunoiti natura 😛

O zi faina s`avem 😀 cu totii !

15 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. O zi faină şi vouă!!!

  2. O zi buna si voua !!!! E superb azi , soare , companie buna si gratar…mmm 🙂

  3. Un weekend placut! 🙂

  4. Mersi, Ale :*
    Distractie placuta si ai grija de tine si de Ciupa.

  5. eu am sarbatorit lucrand pana la aceasta ora :)) dar si plata a fost pe masura..and from now onnnn LET’S PARTY!!!!!!!
    have fun u all

  6. Pastrati Romania curata,si pofta buna pacatosilor!Ca eu muncesc azi! 😉

  7. si eu am muncit azi..a fost o zi ca oricare alta.

  8. Eu n-am mancat mici 😦 dar am avut parte de o zi frumoasa! 🙂

  9. faina poza :))

  10. eu de 1 mai am lucrat 😐

  11. ce zi faina de 1 mai ? ….la mn a plouat :((

  12. am vazut si eu cu asigurarea locuintei 😆 mi se paruse interesant

  13. Yo am lucrat! 😐

  14. Am impartit zambete pe strada celor mai prietenosi straini! Cel mai frumos 1 mai dupa Cernobil :)))
    SunDay- take a look
    Sophie

    PS: ati auzit ca a avut loc o expozie nucleara vinerea trecuta?

  15. eu anu asta mi-am dat seama…noi cei care nu lucram , care inca stam pe banii parintilor al scoli, de ce sarbatorim 1 mai?ce muncim noi?


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

