Artist la 6 ani

25 Aprilie 2009 la 12:32 pm | Publicat în Copilul din mine | 15 comentarii
Etichete: , , , , ,

V-am promis o surpriza. Ştiu, n-am uitat de ea, aşa că chill, Ale mereu se ţine de cuvânt.

De Paşte am fost cam ocupată aşa că nu mi-am putut îndeplini înţelegerea, dar sunt sigură că Hime nu se va supăra că o fac acum 😀

Mai ţineţi minte de felicitările de genul ăsteia ?!

dsc026521eu aveam o grămadă şi-mi plăcea la nebunie să le văd, dar mă întristă că erau goale, albe, necompletate. 😦 tocmai de aia le foloseam pentru a-i face câte o surpriză mamei. pe vremea aia nu ştiam eu ce-s ăia bani mulţi pentru un cadou pompos, dar eram conştientă de faptul că micuţul meu lucru manual avea să o bucure din cale afară de mult.

dsc02651

că tot vorbea ieri cineva de a mea caligrafie . cam rigidă, recunosc, dar ăsta era scrisul meu la vârsta de 6 anişori. vă asigur că acum mi l-am perfecţionat însă, cu toate astea, tot mama scrie mai frumos. cred că e persoana cu cel mai frumos scris din câte am văzut eu şi, credeţi-mă, am văzut o droaie şi muuulte ţin minte. mama are un scris de pictor 8)

ieri am început la şcoală un fel de mâzgăleală care, speră subsemnata, se va finaliza în ceva frumos, dar abstract. cum termin desenul , îl arunc şi pe el aici, să-l vedeţi şi voi.

azi dimineaţă, în timp ce-mi admiram mult râvnitele lăcrămioare ,

dsc02639, mi-am adus aminte de reacţia unei vânzătoare.

era iarnă. ziua mamei e în 23 decembrie şi , cu puţinii bani ce reuşisem eu să îi economisesc, m-am dus să-i cumpăr ceva. nu prea ştiam eu ce, dar am ales cu greu un ruj ( până la urmă s-a dovedit a fi o nuanţă total greşită. mama nu folosea aşa ceva, dar i-a plăcut oricum, mai ales că l-am ascuns în frigider pentru a păstra surpriza) şi o trusă de unghii. tanti, amabilă, m-a întrebat câţi bani am şi la ce-mi trebuie.

” vaaai, ce frumos din partea ta . am şi eu 2 fetiţe de vârsta ta. oare eu cum voi reacţiona când mă vor surprinde şi ele ca tine ?! tre’ să fie tare norocoasă mămica ta”

m-am simţit tare bine după cele zise de vânzătoare. o mai ţin minte chiar şi azi şi ne mai intersectăm pe la cumpărături. ea nu cred că are o aşa bună memorie vizuala ca mine.

V.V , uite, asta-i o întâmplare plăcută. vorbeşte Ale cea fresh ( ha ha !), restu’ cu dat focu’ la casă . . . e altă poveste =))

Weekend fain s-aveţi 😉 !

15 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. faceai tu prostioare dar cand vroiai stiai sa te faci iertata 🙂 🙂 🙂

  2. ala a fost ruj de culoarea ” Cherry ice” =))

  3. Ce scris frumos ai :)) tot asa „desenezi” si acum? 😀

  4. uuuu…asta e partea ta ascunsa? creatoare, cu bun simt si restu…Marfa.
    App de caligrafie… 😉 aveai la 6 ani „scris” decent…In comparatie cu al meu, caruia dintr-o fraza de 54 litere „mancam” vre-o 18-20…si nici acum nu m-am schimbat 😀 dupa cum mai poti observa prin fele de fel locuri pe unde mai las cate un comentariu.
    In conversatiile pe internet de acest gen … nu-o mare „branza” dca se mai omite cate ceva minor…cu chestiile gramatice mai dau chix (am fo corijent intr-a 7-a):D.
    Ca sa nu mai dau exemple de „caligrafii” de genul acestuo format :
    HaI mAh mErgEm si n0! pRin p@rk a2! ? care imi ia cam 2 minute la descifrat 😉
    -APP de scris si caligrafie in toate formele ei :D-
    [uit sa mai pun frana cand las un comentariu.Merci pentru spatiu)

  5. frumos Ale’…fain cadou si tare frumos scrisu’…eu la 6 ani de-abia faceam bastonase(nici alea cum tre’ :|)…a mei ma pregateau sa fiu un mare matematician…ma invatau tabla inmultirii :P…da din pacate i-am dezamagit…am ajuns un mare „scriitor” pe tastatura
    Mi-o placut si povestea cu „focu’ la casa” ca a avut un final fericit ;)…toti am facut…si inca mai facem boacane 😛 indiferent de varsta

  6. Pepsi-ul nu face bine. Face rau la stomac 😀

  7. Avea dreptate vanzatoarea ….era norocoasa mama ta 😛

  8. Un sfârşit de săptămână cât mai plăcut şi ţie, Alex’andra. Nu scriai urât, este un scris chiar frumos. Ţin minte că într-un an – nu mai ştiu chiar exact – i-am compus mamei de ziua ei o melodie la chitară. Am scris o felicitare împreună cu sora mea şi am aşteptat-o să vină acasă cu mare nerăbdare… A fost tare încântată…

  9. ce dragguuutz 🙂 te-ai semnat cu tot numele 😀

  10. oricum esti un „copil minune” 😉

  11. hai ca am laudat-o prea mult , maine ne scrie cum a dat foc la casa cu spirt 🙂 🙂 🙂

  12. de fapt, erau torte din ziar carora le`am dat foc cu ajutorul unor lumanari =))

  13. aveam si eu o felicitare asemanatoare dedicata mamei de 8 Martie, parca:D.ce vremuri…ufff..ce frumos era..ce ne mai chinuia d-na invatatoare cu felicitarile, eram plina de lipici:)

  14. Si eu i-am facut mamei cadou de ziua ei o data, demult tot asa un ruj care nu i-a placut si eventual i l-a facut acdou unei prietene. Dar felicitarile de la noi toate le-a pastrat… e asa amuzant sa ma uit prin ele din cand in cand sa vad cum scriam… ce scriam. Cuvinte simple care ne pareau atat de mari atunci.

  15. Acum nici macar nu se mai trimit felicitari


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

