Paşte(ţi) Fericit(i) !

18 Aprilie 2009 la 10:58 am | Publicat în Aberatii Nocturne | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Dat fiind faptul că mâine-mi voi petrece ziua cu familia, ultimul meu gând va fi scrisul pe blog, aşa că vă urez tuturor celor care-mi vizitaţi blogul un Paşte Fericit ( cu/pe iarba voastă) alături de cei dragi. Zile faine să aveţi în compania familiei şi prietenilor voştri. Eu cu siguranţă asta voi face.

287491jj313mhv5t

aveţi grijă ce mâncaţi şi, mai ales, cât beţi. n-aş vrea să ne recitim de prin spitale, nu de alta, dar mă seacă atmosfera aia taciturnă îmbibată cu formol 😀

după Paşte promit să revin cu o surpriză special pregătită pentru voi. o comoară făcută de mine la vreo 6 ani 8) sounds interesting, huh ?! then stay tuned 😉

774259uwmhvzdkse

ne vedem la slujba de Înviere.

Hristos a înviat !

( tare-s curioasă ce face Vasilică la noapte, dacă merge sau nu pe la Biserică 😀 )

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sarbatori fericite si tie !!!! Hristos a inviat !

    Astept surpriza 🙂

  2. Sarbatori Fericite la toti 🙂 si Hristos a inviat!

    …cat despre iarba… o daa..stii k o sa o „pasc” :>:> like np 😀 ..uhuuu ..i feel good..tananana\:D/ ..i knew that i would…tananana 😀 so good ..so good..i feel high :> 😀 …sarumana :-h

  3. Sarbatori Fericite sora’mea si daca meri la biserica roagate pentru manutza me :-< …

    Hristos a inviat !!!

  4. Eu iti zic sarbatori fericite fata`n fata 😀

  5. Să ai un Paşte Fericit! Tu, ai tăi şi toţi cei care-ţi citesc blogul.
    Şi … toţi ceilalţi!

  6. Paşte fericit, draga mea… Să ai parte numai de bucurii. Multă sănătate tuturor celor pe care îi iubeşti. Un gând special şi pentru IUBITUL TĂU drag… Acest mesaj este pentru amândoi, îmi pare tare bine că v-am cunoscut…

  7. Sarbatori fericite Alex’andra..sarbatori fericite alaturi de cei dragi si Hristos a inviat! 🙂

  8. Adevarat a inviat !

  9. Adevarat a inviat!

  10. Un Paste fericit si tie …sau ce a mai ramas din el 😛

  11. Sarbatori fericite. Sa ai parte de multa lumina si liniste. Hristos a inviat!

  12. Sarbatori fericite si un Paste fericit ! 😀 multa sanatate ,bucurii si multa multa distractie
    :)) :D:X

  13. Christos a inviat! 😀 pofta buna tuturor :))

  14. *Hristos


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

