Poz(n)ele Zilei

15 Aprilie 2009 la 1:24 pm | Publicat în Uncategorized | 20 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

647cf89da5fa4c90a8f0234247fb90b5

hmmm… ce idee năstruşnică ai şi tu, mă băiete castravete.

te-ai gândit mult până s-o regurgitezi ( porcine bipede. de ce dracu’ trebuie să mă faceţi să vă arăt ce am mâncat acum 2 zile ..uff..îmi vine să vomit când îi aud că fac aşa urât în prezenţa mea) ?! umm…n-aş prea crede

exact ce ziceam şi azi aici . . . baieţii au 2 capuri, însă nu pot fi folosite ambele la capacitate maximă simultan 😀 fără supărare. n-am nimic cu voi, dar cam asta mi-aţi demonstrat-o voi mie

fata, ca de obicei, nu poate sta pasivă, nu ?231140i6sc1n0133

mi se pare ceva logic. te iei de treaba mea, ia mai bine stai pe treaba ta, până nu stau eu pe ea.

cam greu de rumegat . . . mă gândeam eu . . . blegii noştri dragi . . . vă iubim nespus , numai că uneori trebuie să încetinim că să prindeţi şi voi ideea

na, aşa mai pe limba voastră. n-am eu treabă cu ea, doar cu una în special ( uhh, kinky me )

1201583d69de8jkxy

auchhhh . . . cred c-a durut. pe fata cu siguranţă nu, însă el…amin cu treaba lui 😀

oare ce simţi când îi fuţi una ăluia în . . . ouţe ?! asta chiar trebuie s-o încerc până nu mor dracului. adică cum, dom’le, eu să fiu mai puţin deşteaptă ca altele ?! no wayyy. ntz ntz

aveţi o obsesie pt sânii noştri ? ooo, da ? atunci şi eu am o problemă pentru mâinile şi ochii voştri de broască. mai exact pumnul meu drept şi degetul ăla lunguieţ, ăla de se zice că e „degetul plăcerii” ( aici nu e vorba de cel cu care numeri banii) ar cam vrea să vă salute.

azi nu aveam programat să scriu nimic, dar am intrat în folderul meu cu poze de pe net şi m-am amuzat grozav când le-am văzut pe astea 3.

envoy. you can thank me later

Happy Birthday, you kinky adult !

cadourile la mine 8) , urările de bine/rău la moşulică. 😀

20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. =))=))=))) tare raauu

  2. hey…eu nu ti-am demonstrat nimic! 😀

  3. =))….nice…ce bine ca yo nu o sa fiu ala care o sa ieie un sut in oo de la tine =))

    PS : LMA Noxy 😀

  4. copii mici si… inca n-au aflat cum sa se poarte cu fetili..

  5. saracul ala din poza !numai cand ma uit ma ia groaza , tre sa fie dureros rau pt el 🙂

  6. am si eu o poza misto…daca vrei sa o vezi:)

  7. Vai de mine, câtă agresivitate animată! Dureros… Mă uit la el şi simt oareşce senzaţii dureroase… Amuzantă postare!

  8. Am revenit, ca să mai văd o dată scena… Au! Încă îl loveşte, vai de… capul lui!!!

  9. sa-ti explic ce simti?:))) control…ca e la fel de vulnerabil ca si tine…ca te descarci…ca isi ispaseste toate pacatele comise pana atunci.merita sa incerci macar o data pe cineva care intr-adevar te-a calcat pe coada:)))

  10. alexxutzu – tu mi`ai demonstrat ca ai un fel de fobie pt nenea D . cam prea multa frica pt un mascul feroce, nu ?! 😛
    Ciupa – `om vedea noi
    Escu – tre` sa mai creasca un pic
    hime – fii sigura ca n`a primit`o asa, pe gratis
    bogdan.daraban – let me see
    Chris – tipa`i sado`masochista si se pare ca n`are de gand sa se opreasca prea curand =))
    d3v – voi cauta baiatu` ala care sa ma scoata din tatani de`a binelea. „ghinionul meu” (sau NU) e ca eu ma inteleg cel mai bine cu baietii, dar nu`i niciun bai. tot caut eu unu` pe care sa`l pun in „poarta” si eu sa trag un penalty 8)

  11. doamne…nenea in sus, nenea in jos mai lasa-l si tu pe…NENEA! 😛

  12. HAPPY BIRTHDAY NOXY ! Alex´andra pot sa mi te alatur si eu azi?Nu de alta,dar baietii astia…si-o fac cu mana lor!Cateodata ii iubesc…dar si cand ii urasc sa te tii frate!! 😡

  13. Alex’andra mai opreste tipa aia de sus 🙂 cum ziceai si tu cred ca merita ca altfel nu-mi explic 🙂

  14. alexxutzu – iti tot repet ca sa intelegi ca nenea nu`ti vrea raul 😀
    alyx – uuuu, pazea ca vine distrugatoarea de oute =))
    hime – nu`i treaba mea 😀 las`o sa se descarce. e bine asa 😀

  15. si asta nu e chiar tot 😀

    imi place, totusi, cum gandesti 😀

  16. am inteles…..sefa 😀

  17. 😆

  18. saracu’ i le-a facut omleta!cate unii chiar merita!!!!!!!

  19. M-a amuzat postarea, desi uneori nu stiu daca sa o iau ca pe ceva amuzant sau ca pe ceva tragic. Mi-e frica sa gandesc ca e de fapt ceva tragic… prefer comedia in general.
    So… did somebody upset u? 😕

  20. ILANA- daca tu`mi aprobi gandirea, inseamna ca si mie`mi place cum gandesti =)) logic, nu ?!
    alexxutzu – ar fi fain sa faceti pace acum de Paste
    Gaura din Mijloc – eu oscilam intre 😀 si =))
    Nico – ooo, da! ghinionul lor ca i`a dat Domnu` baieti
    Nebunel – ieri eram foarte bine dispusa cand am tastat astea 8) m`a amuzat si pe mine din cale afara „comedia” asta si am zis sa v`o prezint si voua ca, stii tu, asa`s eu buna la suflet 😳


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

