`Morning, sunshine ! *

28 Martie 2009 la 1:12 pm | Publicat în Personal | 17 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Avea o stare strange…din nou…without a reason, ofc 😛 pierdută printre pernele pufoase, se juca`n aşternut; era micul ei deliciu early in the morning.

trezită din reveria ei, morocănoasă ca de obicei în acest moment al zilei, se 133029rqxxqdoevg uită`n oglindă. se uită la telefon.. se uită pe geam…şi`aminteşte the last night. uuu,ce mult părea că trecuse de atunci. ce mai filozofii de viaţă. cum s`a putut ea gândi la toate alea? de ce şi`a frământat neuronii ? de ce ? de ce ? ce retorică, frateeee.

dansez cu pozele vechi să`mi amintesc de mine… fix aia făcea. îi plăcea de ea şi era de`a dreptul fascinată ( d3v înţelege ) de psihicul ei. fără să vrea, ea se juca cu mintea ei. ce copilă, ce minte infantilă. era în propriul carusel al morţii şi ea continua să zică ” plsss, another round. this will be the last one.. I promise „ mereu se ţinea de promisiuni, dar nu şi de cele pe care şi le făcea sie însăşi.

ipocrita dracului, pe cine credea ea că minte? îţi bătea joc de ea în ultimul hal îmbătându-se cu idei iluzorii şi, după expresia feţei sale , a râsului draconic ce`i valsa pe făţucă, nu părea că va înceta prea curând.

scotocind prin cufărul ăla prăfuit, de prea multe gânduri torturat, şi`a amintit unele chestii care au determinat`o să`şi râdă ironic. ştii tu, buzele alea dezvelind dinţii strălucitori încă de dimineaţă, toate astea fiind mai apoi urmate de`un sec ” eşti bună şi tu o ştii prea bine”. 8)

îşi trase plapuma peste cap în speranţa de a se debarasa de toate, de a alunga acel gust amar de tutun din gură, de a scăpa de mirosul amintirilor ce i s`au impregnat în suflet.

nu`i conveneau pernele, nu`i convenea melodia vioaie de pe fundal, nu`i convenea nici starea ei din dimineaţa aia. nu`i plăcea nici chiar de Vescan . . . prea le zicea tipu`, aşa, pe faţă, poate prea pe şleau pentru indispoziţia ei. nimic nu`i putea intra`n graţii şi ceea ce ar fi putut fi pe placul ei, era soooooo fuckin` far away 😀 but it didn`t matter anyway 😛

little_sunshine_free_icon_by_oni_chudoborâtă de căldură şi de stările oscilatorii, şi`a scos , oarecum cu teamă, capul de sub „scut”, s`a uitat la soare, el i`a zâmbit, ea i`a răspuns şi… A ştiut ce avea să urmeze 😀 smth good în orice caz 😛

.

.

.

* ador să mi se zică aşa dar, dacă n`are cine, măcar eu să mi`o spun în fiecare dimineaţă , nu ? 😀 mă, să ştii că singurul lucru ce mi`a plăcut la tine era felul cum o ziceai, mă făcea să mă simt bine, victorioasă, asemeni unui răsărit de soare. Atât, nimic mai mult !! n`am văzut nimic altceva`n tine so buh`bay

79703zu482ge4ek

17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. d3v intelege… 🙂

  2. Apropo de stare de dimineaţă, resonsabilii de la blogger.ro mi-au făcut-o foarte frumoasă. De aseară mută servere, n-au terminat nici acum, blogul meu nu oate fi accesat. Aşa că bântui printre alte bloguri şi mă gândesc serios dacă nu ar trebui să-mi schimb adresa şi să trec în altă parte, cu toate inconvenientele de rigoare – schimbare de adresă, informarea tuturor celor din blogroll, pierderea temei pe trei coloane etc… Naşpa zi, trebuie să recunosc. Noroc că este soare afară şi mă mai bine dispune. Dacă era ploaie, nu ştiu cum reacţionam. Acum, poate că au şi ei dreptate, tehnica este de vină, poate că nu trebuie să fiu nervos sin moment ce este vorba despre un domeniu gratuit, aşa că dacă vreau să nu fie probleme să fac bine şi să cumpăr un domeniu. Uite, cam asta fac eu de când m-am trezit, meditez la avantajele şi dezavantajele unui blog gratuit…

  3. d3v – stiam eu 😛
    Chris – acum inteleg de ce ma intreba frate`mio aseara daca ma pricep la blogger.ro =))) de ce nu treci pe wordpress? sau, si mai bine, pe`un domeniu ?

  4. oooo daaaaa 😛

  5. postul e despre tine? Daca da,de ce e despre tine?Si cum ramane cu Ciupa ta?Si daca o sa fie gelos?Dar de ce ai tinut sa precizezi ca dintii erau stralucitori?Erau dintii tai? Dar de ce nu iti spune nimeni ceea ce vrei sa auzi? 😀

  6. moamaaaaaaaaaa cate intrebari :)) s`a spart conducta cu intrebari azi in capu` meu =)))
    well, lets see…da, postu`i despre mine , ca doar d`aia`i incadrat in „Personal” 😛 Ciupa de sa sa se supere sau sa fie gelos ? astea erau trairile mele emotionale de azi dimineata si el nu are de ce sa se simta jignit de ele. am facut precizarea cu dintii pt ca asa`i am eu in general 😀 si ma periez ca o nebuna =)) n`am zis ca nu`mi spune nimeni ceea ce vreau sa aud, dar nu`mi spune nimeni „Morning sunshine ” :X

  7. MORNING SUNSHINE! >:D< 😀

  8. deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :X >:D< [ am un zambet tamp pe fatuca 😀 ]

  9. asta era si ideea 😀 😀 😛

  10. deci…poaza este CRIMINALA =))=))=))

  11. foarte bine faci cu dintii,si eu sunt o maniaca in a spalatului pe dinti

  12. alyx – saru`mana :*
    alexxutzu – asta`i noul tau motto =)))?
    nico – oo, ce bine ca nu`s singura :)))

  13. Fetelor deci sigur cei de la Colgate o sa va contacteze ! 🙂 la mine ploua de 2 zile si o sa fie asa toata saptamana …

  14. poti sa-i zici cum vrei 😀

  15. oai ce bine m-am basit :> turbe-o mnezo de fasole :X:X =p~ …LEVITEZ …me must go to mictionate… to give birth to the little brown ones :>:> … be right back 😀

  16. Imi place motanelul alaaaaaaaaaaaaaaa

  17. e super dulce motanelul ala , si cand ma gandesc ca mie nu prea imi plac pisicii …imi plac catelusii in schimb 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

