Cine e eroul tău ?

26 Martie 2009 la 2:26 pm | Publicat în Uncategorized | 32 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

NU, nu vorba de piesa lui Maximilian 😛 n-aţi ghicit. na! 8)

Azi am avut de vorbit la engleză de eroi . . . dacă avem , cine sunt, cum de-au devenit ai noştri, rahaturi d-astea cărora eu nu le-am dat nicio importanţă, fiind mult prea ocupată cu o carte ( Donna Alba, de ea vă voi povesti atunci când o termin. nu prea curând deoarece citesc doar în timpul orelor, acasă având alte lucrui mai urgente de făcut)

Înainte de oră, numai Batman ( ştiţi şi voi celebra reclamă, n-are rost să-mi istovesc tastatura cu detalii d-astea), Superman ( da, tipu’ ăla cu chiloţii peste pantaloni) şi Chuck Norris ( îmi vine să vomit dacă-l mai aud vreodată pe Ionuţ că zice bancurile alea expirate.)

Eu . . . ce erou’ dracului să am ?! Am oare nevoie de aşa ceva ? Neeeh , not me 😛 Kinda special, yeah, I know 😀

În timp ce mă concentram asupra cititului, Bobo zicea ceva la batjocură ( bineînţeles că profa, săraca, credea că băiatu’ chiar vorbeşte serios şi-l are ca model pe Hancock … cică e unu’ din ceva film), mi-am amintit că am undeva prin pc poza asta:

batman-si-robin

din păcate , am uitat să o postez de Valentine’s Gay … a, Day , dar niciodată nu-i prea târziu.

întoarsă de la şcoală acasă, am dat o raită, DIN NOU, pe deviantart.com, căutând ceva poze şi am găsit-o pe asta:

you__re_such_a_deadbeat_by_zarla

mno, mă, care-l aveţi ca My Super Hero pe Batman ? =)))))

Tzoocă Ale la voi. eu mers mâncat cabbage soup sau, mai pe ardeleneşte, luşcoş ( ciorbă de varză , mă, aştia mai bucureşteni ). Yumyyyy 😀

32 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Batman, nu… Spiderman, nici atât… Cred că eroul meu nu există. Prea le rezolvă şi eroii ăştia pe toate, în orice moment…

  2. Eroul meu sunt eu 😀

  3. Am avut cu zecile cand eram mic. Cred ca Son Goku a ramas uber-eroul meu… si in al doilea rand Maximilian… 😛
    A, nu-mi place ciorba de varza. 😀

  4. Cand eram mica imi placea de Nikita (actrita) , dar acum nu am eroi . Buna ciorba ? Cu ardei iute sau…?

  5. Chris – al „meu” sa`si dea mana cu „al tau” 😛 nici eu n`am
    alexxutzu – bravo. that`s the spirit 😉
    MetaMorphic- mofturos mai esti 😛 lasa ca vei vrea tu sa mananci si nu`i avea de unde :)))
    hime – nu nu , varza razalita si legume + ciolan afumat :X

  6. eroul meu ? …bunicul meu 😀 :X b-) si ii multumesc lui Dumnezeu ca l-a tinut in viata si sper sa il tine mult timp de acum incolo 😀 🙂 😉 :X …restul….neee…:-j…

  7. scotand la iveala spiritul de copil din mine… as spune ca Maximus e eroul meu…da, cel din Gladiator 😀 eroul meu…suna aiurea… idealul meu… si incerc sa traiesc ca el… desi nu e usor… cine stie cunoaste 🙂

  8. Nu cred ca mai exista eroi sau fiecare dintre noi este un erou pentru noi insine !

  9. Ms Ale`…stiu ca sunt si eroul tau =)))

  10. saycheese – tell us more about him 😛
    ageofmagic- niciun ideal nu`i aiurea
    Moflea- fain spus 😉
    alexxutzu – si ce anume ai facut tu pt mine incat sa fii eroul meu =))))? hai, uimeste`ma, asa, de dimineata (si`o cafeluta,te rog, „Domnule erou” 😀 )

  11. eroul meu…hmmm…nu am! 😛 Dar gasesc eu… 😕 :)))

  12. cu siguranta ti se ofera si tie alexxutzu =)))

  13. nu ma ofer la nimeni, nu am facut nimic tocmai de aia eu am zis ca’s eroul tau pentru simplul fapt ca….nu am facut nimic si cu toate astea sunt eroul tuturor :))

  14. erou meu? :)) … chuck norris :>

  15. eroul meu e Tata 😦 intr-un fel sau altul…

  16. alexxutzule – tre` sa fii al dracu de tALEntos ca sa fii erou` meu 8)
    Gidzy – n`ai avea aer 😛 te urasc, da` asta stii deja. Fuck you, dudeeee!
    Iulian – >:D< Taci cu Ale 😉

  17. ah ce buna-i cu ciolan afumat !!! ce pofta …

  18. de luni cred ca ma apuc de`o cura in care predomina ciorba de varza ~X( sa vezi ce „buna” e aia . caaaah :-&

  19. Erou? hmm… toti eroi sunt langa tine doar cand ai …
    De acord cu alexxutzu’ … the best hero is yourself !
    Ale inca nu i’am zis la mama de luscos , da ii zic amu’ cand vine !

  20. @ghelen ..nu neaparat…eu nu as fi eroul meu..nu mi-ar placea un erou betiv,fumator,neonazist si care fute tot ce prinde 🙂

    …so i’ll stick to chuck norris :)) btw..am inventat un „fact” despre chuck : Chuck Norris sparge nuci intre sprancene :>

  21. Nu’s fumator , nu prea fut orice 🙂 sunt c’am strict la asta….nu vreau sa dau in gol :)) , betiv nu’s , DAR nu pot zice ca nu beau !

  22. Godzy – Chuck Puck ala suge..nu zic ce 😀

  23. da iti dai seama k zic aiurea ca Chuck Norris :)) ..nu am erou…nu exista asa ceva 🙂 … poate „penisu” meu o fi :)) fmm de gigolo :))

  24. traiasca organu` =))) stie el ce stie :)))) nici nu mi`am dat seama ca ai zis de Puck ala numa ca sa nu`mi place mie :-” nici nuuuu :-„

  25. stiu si eu dieta cu varza fiarta…si nu-i asa gustoasa , pe mine m-a tinut doar o zi ! 🙂

  26. I’am zis yo la sora’mea ce sa mance =)) ….
    Eu in 2 luni am slabit 12 kg cu dieta facuta de mine… ! mda , sunt mandru :>

  27. si eu de la 68 de kg ..de knd sunt la faculta ..si in camin.. am slabit pana la 76 de kg :-< …traiu asta bun si nesimtirea duce la asta 😦 …

  28. Lasa ca si yo de la 76 am inceput sa slabesc , si acum am 64 :> , vreau sa ating pragu’ de 60 …

  29. va anunt eu pe parcurs cum merge cu dieta =))) pana atunci ma duc la bunica sa mananc biiine de tot, nu de alta, da` ca sa am de unde da jos 😀

  30. eroul meu este…Fat Frumos!
    Hime nu le-ai povestit de dieta lichidele!!!!!!!!!!!!!

  31. pls tell me more :-s

  32. si eu tot Valentine’s Gay zic 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

