Zeița Ra

24 martie 2009 la 10:14 am | Publicat în Leapsa | 22 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

Lately sunt obsedată de o anumita melodie și anume Wamdue Project ‘King of My Castle’ numai că , nah, eu-s Queen Of My Castle. E castelul meu, lopățica mea, tot e al meu , așa că voi, restul, valeaaaaaa că azi sunt egoistă.

Fiind vorba de regalități și de zeități ( pentru cei ce încă nu ați aflat, aseară mi s-a reamintit că sunt o zeița . thanks, Dan 😉 !) mi-am amintit că-i sunt datoare lui Dy , the godess cu o leapșă care-i cam așa . . .

1) Care este singurul lucru pe care nu l’ai schimba niciodata la tine?

Nu aș schimba firea mea, felul meu de a fi, gradul ridicat de socializare pe care-l am. Sunt tipul copilului matur care știe cum să te sucească pentru a juca dupa bunul său plac.Unii, cei care nu mă cunosc și-și permit să-și formeze o primă impresie greșită, spun că-s prea matură pentru vârsta mea. Am 17. Așa, și ? Asta înseamnă că eu nu pot lua viața în serios și să judec logic în acele cazuri în care se cere o minte rațională ? Eta, na ! În rest, îmi place să rămân la statutul de ” aia mică cu gura nare”. 😀

Îmi place de mine așa cum sunt și nu mi-ar părea tare rău dacă, în viitor, aș privi înapoi și aș constata că m-am schimbat.

2) Primul film care iti vine in minte acum : Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.

Am văzut prima dată acest film anul trecut, singură, într-o zi de cacat în care gândul îmi zbura la tot felul de rahaturi. Mi-am amintit de unele chestii în urma vizionării lui și, brusc , ziua mea s-a înseninat pentru că am relizat faptul că viața mea, deși mai are din când în când unele zile înnorate, e alcătuită din amintiri frumoase pe care nimeni nu mi le poate lua înapoi.

A 2 a oară l-am văzut de curând cu Ciupa . . . Amintirile-s personale, ale noastre; nimeni și nimic nu ni le poate șterge din memorie, indiferent ce ni s-ar putea întâmpla ” peste noapte ” . . .

3) Ce ai desenat ultima oara ? ( pe hartie, nu in paint )

Eram la ora de desen, acum 2 săptămâni și profu să desenăm ceva de primăvară. deja m-am săturat de tema asta, o avem încă de la grădiniță. am trântit și eu ceva în scârbă pe foaie și a ieșit (1)

după care am desenat și o ceva mai a la Ale pentru Ciupa (2)

primavaraciupa4) De cate ori ai spus te urasc pana acum ?

Verbul ăsta-l utilizez zilnic, dar nu-l iau ca atare, deși sunt unii ghinioniști care o fac. De cele mai multe ori o spun în glumă, cu toții râdem și we move on. Sunt și unele excepții , acele momente în care nimic nu-mi convine , când mă enervez din orice, acele zile în care urăsc tot ce-i în jurul meu și, în principal, pe mine. Chill, nu-i stres, îmi trece mai repede ca viteza luminii.

5) Cu ce personaj din literatura ma identific ?

mary-poppinsGreu de spus, deși am multe cărți citite la activ. Mă pasionează cărțile psihologice; cele polițiste mi se par prea previzibile, iar cele de dragoste sunt . . . so not me 😛 În încercarea de a răspunde la întrebare, m-am tot gândit cu ce personaj cu o psihologie controversată seamăn eu. Căutarea prin memoria mea a fost ca cea a acului în carul cu fân. Sunt mult prea multe tipologii în care mă încadrez.

După lungi „săpături” , am ajuns și-n școala generală, undeva prin clasa a 6 a, moment în care am descoperit-o pe Marry Poppins, femeia matură cu suflet de copil care știa să-i ajute pe ceilalți să iasă din impas, însă niciodată nu o dădea în diabet cu dulcegării, ea fiind o tipă dură, cu o privire ce tăia în carne vie.

6) Cat de bine te intelegi cu tine ?

Asta e cea mai grea întrebare de până acum. Îmi place să cred că înțeleg ce e în capul meu, însă conștientizez că nu e deloc așa, că-n mintiuța mea e un amalgam de gânduri care mă torturează ori de câte ori au ocazia. Ce pot să zic . . . eu mă înțeleg . . . cât de cât . . . ceilalți nu vor avea niciodată ocazia, chiar dacă unii dintre ei au încă de pe acum această falsă impresie … săracii de ei, cum se mint singuri .. . pfff, asta e. ghinionul lor. eu nu am timp pentru a le explica faptul că nu are rost nici măcar să se străduiască să studieze acest mecaniscm complex numit psihicul lui Ale.

7) Daca ar fi sa scrii o carte ce titlu ar avea ?

Ar fi un roman de aventura, cu unele scene de dragoste, psihologie muuultă, greu de priceput de către orice lector deși , la prima vedere ar părea accesibilă fiecărui muritor de rând care ar pune mâna pe ea.

M-au întrebat mai multe persoane de ce nu mă gândesc serios la lucru ăsta dar, eu nu stau bine la capitolul răbdare, la fel cum știți și voi prea bine. Nu m-aș putea concentra încât să scriu A.R ( ăsta ar fi titlul romanului meu )

8) Descrie in 3 cuvinte o persoana pe care nu ai cunoscut-o inca.

Ce chestie. cum să o descriu dacă nu o cunosc. staaaai, știu. aici pot fabula. oricum voi nu ați avea cum să mă verificați. well, lets see . . . de ceva vreme tot vorbesc de un străin în viața mea. un fel de persoană care să mă ajute să-mi tratez numeroasele probleme ( lately s-a spart conducta de probleme la mine … nimic serios, însă suficient pentru a-mi suprasolicita neuronii ) , care să mă scoată din starea asta oscilatorie în care mă zbat. am nevoie de un element nou în viața mea. îl vreau. îi simt prezența. știu că e prin apropiere, dar nu știu cum să-l abordez sau de unde să-l iau exact. fuck it ! stăinul meu e amuzant, pe-o minte cu mine ( asta cred că e cea mai mare calitate a lui )și incitant de sexos. ( back off, girls, it`s only mine 8) )

9) Continua propozitia :

Azi, înca adormita, m-am trezit visând la . . . la frumoasa zi ( așa-mi place mie să cred..acum, nah, să vedem cum evoluează lucrurile pe parcurs ) pe care o voi petrece azi. Razele soarelui s-au jucat încă de dimineață cu fățuca mea, așa că sunt toate șansele de a avea un 24 Martie excitant de fain 😉

Leapșa o șutez în terenul lui Vyio (știu că-i place să citească și-s tare curioasă să văd ce personaj își alege )

22 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nu-mi spune ca te apuci de scris carti!!! O sa concurezi cu Laura Andresan sau cu Eminovici??? 😀

  2. despre prietenie:

    sondaj – votati sincer va rog!!!

    Despre prietenie

  3. Imi place cum faci tu lepsele …pui atata sufletel , le dezvolti , ne dai posibilitatea sa te cunoastem mai bine ! Mi-a placut ! desenul pt Ciupa il stiam deja 😉 , frumoasa si primavara ta …dar mai bine sa nu te apuci de pictura 😉

  4. nu ma apuc nici de pictura si nici de scris carti 😛

  5. do tell more about your stranger 😀

  6. Frumos spus, la toate capitolele. Şi eu sunt încă adormit la această oră, pentru că am avut azi noapte de scris. M-am trezit visând la oameni care să fie sinceri şi care să nu mai folosească minciuna drept scut cotidian.

  7. ah …nu suport mincinosii !

  8. Ciupa – ahh, uite si baiatu` curios 😛 deocamdata nici eu nu stiu mare lucru despre strain. stiu doar ca`i zic „my way out”
    Chris – eu cel mai bine scriu noaptea, cu pixul pe hartie
    hime – pe mine cum ma suporti atunci ?

  9. desenele astea nu erau si la Ionut?:)) tin minte ca si la el le-am mai vazut…acum vreo 2 saptamani daca nu ma insel…..l-am laudat atunci :))

  10. da, erau ale mele. tot la el pe blog ai vazut si unul de`al lui, in acelasi post.

  11. hmmm 😕 chiar ai doar 17 ani? muahahaha >:) las´ ca esti good 😛 altii la varsta ta (scuze exprimarea) se joaca „cu putza in tarana” 😀 :-„

  12. nu`mi zice ca nici tu nu stiai ca am 17 =)))))

  13. Poate ca este un avantaj in cazul tau sa ai doar 17 ani. Primele 2 puncte m-au uns pe suflet la culme. Imi place foarte mult remixul la King of my Castle. Stiu ca sunt multe remixuri, dar imi place doar unul dintre ele. Cat despre „The Eternal Sunshine of the Spotles Mind” cu Jim Carrey si tipa din Titanic… nu mai stiu sigur cum o cheama – este in top 20 al filmelor preferate de mine.
    Daca ai fi urmarit posturile mele, ai mai fi aflat cel putin inca 3-4 filme din acel Top 20! 😛

  14. ba stiuuuuuuuu ca nu e prima data cand te lauzi 😉 ulato >:P

  15. dar nu crezi ca ar fi cazul sa te apuci totusi de ceva? 🙂

  16. ^ ba da 😀 de dormit =))
    alyx – te intrebam pt ca am patit`o cu mdft =)) cand am vorbit prima data cu el ma intreba la ce facultate sunt :)))
    Nebunel – yep, am vazut filmele de care vorbesti. pacat ca eu nu am atata timp si rabdare ca sa vad un film cap coada 😀

  17. eu in schimb la filmele care imi plac ma oftic cand se termina !

  18. nici eu nu stiam ca ai 17,pari foarte matura in exprimare.

  19. ^ ce batrana ma simt =))))

  20. Hai ca iti raspun si eu:
    1. creierul 😀
    2.Armageddon
    3.un banner
    4.pff…stai sa-mi amintesc
    5.Gelu Ruscanu
    6. asa si asa 🙂
    7.Cum sa intri cu tancul in Budapesta
    8.strange, strange…strange
    9.un alt job 😦

  21. nuuuu…pai eu cum ar trebui sa ma simt la 26 de ani ?

  22. Valecano- de ce`ti faci ciudat prietenaru` necunoscut =))) ?
    Hime- pensionara =))))


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.