Unde`i OMUL ? NUUUU`i „omul”

21 Martie 2009 la 3:48 pm | Publicat în Personal | 23 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lately, toate`s cu curu`n sus. none_of_your___business_by_corbul

Nimic nu iasă aşa cum ar trebui.

Încă n`am aflat de ce, dar mai lucrez la chestioara asta ce`mi freacă creieru` una-una.

Nu`s o persoană superstiţioasă, ba uneori chiar mă amuză aceste mituri cărora alţii le dau atâta crezare.

Dacă aş ţine cont că ultima săptămână a fost ce mai penală posibilă din 2009 , că oamenii în general m`au dezămagit şi mi`au jucat moralul în picioare, că d3v mă visează cum mor în urma unui cutremur , că Ale Rusu visează că mor în Arieşul îngheţat încercând să`mi salvez nu-ştiu-ce-iubit care se îneaca sub dărâmăturile unui vapor şi că Ciupa a visat azi noapte că a stat în comă 6 ani, timp în care eu l`am lăsat baltă şi l`am părăsit….ce aş ajunge ?? Mai bine zis, UNDE aş ajunge ?

Aţi fi spus fără îndoială că la . . . BALAMUC, acolo la nebunii ăia fericiţi ( îi ador pe oamenii ăia, dar îi şi invidiez pentru că ei nu ştiu ce`i în viaţa asta mizeră. Mi`ar plăcea să le fiu colegă uneori…) . . . daaaaar. . . guess what . . . acolo nu pot ajunge pentru că gradul meu de nebunie le e superior ălora de acolo şi mi`a zis doctoru` că`s condamnată pe viaţă să îndurrrr, să mă suport pe mine însămi (ceilalţi n`au decât să facă ce le trăzneşte prin cap.n`am nevoie de ei şi nu oblig pe nimeni să`mi fie`n preajmă), plus că n`ar avea medicamentele necesare pentru a`mi ameliora starea. A dracu` ştiinţă, cică tot evoluează, da` pe mine tot nu mă pot trata 😦

Azi era în plan să vă povestesc un picuţ despre oameni în general dar, neeeeh, ce dracu` să tot aberez eu despre animalele astea păroase ?! Destul cât mi`am stros creieru` în ultima săptămână să încerc să le înţeleg mecanismu` de funcţionare. Nenea God, dacă tot mi i`ai trimis aici, pe teritoriul meu, de ce săracie oarbă nu i`ai trântit şi cu un manual de utilizare ? Orice instrucţiuni ar fi fost bune 😉

Omul . . . da`, chiar, voi l`aţi văzut pe individu` ăsta ? Profu` de franceză ne`a spus la oră că nu ştiu ce conte (eram ocupată cu altceva şi de aia nu i`am reţinut numele) a zis că nu este niciun om şi că el nu l`a întâlnit niciodată . Lets think about it. Eu am tot meditat (da, mă, mai gândesc şi eu, chiar dacă pare greu de crezut pentru un dobitoc ca tine ) şi am ajuns la concluzia că adevarat a mai putut grăi gura tipului 😉

Aţi avut vreodată vreo revelaţie de care să fiţi mândru şi , după multe nopţi nedormite în care`ţi frămânţi creieraşul, să te duci la el, OMUL , să`i dai şi lui din satisfacţia ta ? Ei bine, eu am păţit`o. Şi ştiţi ceva ? Tare proastă m`a putut face mama. De ce ? Pentru că n`am ştiut dracu` să`mi ţin gura. În secunda în care m`am dus la OM, el m`a luat la 11 m, a râs batjocoritor de mine şi . . . ca să vezi . . . mi`a zis unele cuvinte în urma cărora chiar a izbutit să mă facă să mă simt ultimul răhăţel carbonizat de pe pământu` ăsta infect.

Până la urmă, se zice că nu poti trăi fără OM. Eeee, pula. Cum să nu 😛 aia`i doar o ipoteză falsă 😉 viata de zi cu zi ne duce către o concluzie ce demonstrează exact opusul celei dintâi.

Încerci să nu fii ca OMUL, să mai laşi câte puţin de la tine şi să-i găseşti circumstanţe atenuante ale comportamentului său că, nah, oricum tu eşti personaju` negativ din toată povestea, aşa cum, el, OMUL, a avut grijă în repetate rânduri să`ţi arunce`n faţă. Ce dacă ai lăsat ieri? Laşi şi azi. Ba a dracului fază, lasi până şi mâine.

Încerci să fie totul bine, să fiţi fericiti cu toţii DAAAAR împreună, nu de unu` singur cum era obişnuit OMUL. Drăcia dracului..să vezi, nenicule , fază . . . OMU`i futut în cur şi ras în cap ( mama lui Ionuţ are vorba asta şi`i dau completă dreptate. Vorba cu „Lumea`i futută`n cur şi rasă`n cap” ar trebui brevetată ) şi tot nu`i mulţumit de eforturile tale de a`ţi păstra calmul în interacţionarea cu el.

Na poftim cultură !

Şi mă mai întreabă oamenii ( adunătura asta chiar există. o putem vedea cu toţii oriunde am întoarce capu`) de ce Mamon Ale e aşa cum e 😛

ce`s cu retorismele astea pe voi, măăă? A ? De când mi`eşti tu mie prieten şi`ţi permiţi să mă judeci ? Asta chiar nu pot s`o rumeg. Singurele persoane care au dreptu` ăsta sunt ăia care mi`au demonstrat că au puterea de a mă înţelege . Toti indivizii ăştia, puţini ce`i drept şi parcă tot se împuţinează pe zi ce trece, s`au obişnuit cu mine. Ştiu cum să mă ia şi se cam pricep a nu`mi invada teritoriul, plus că şi ei sunt recompensaţi la faza asta. NU e prieten de`al meu care să zică faptul că pe Ale`o doare`n locu` ăla întunecat de ei şi că nu se preocupă de soarta lor. Dacă vreunu` zice aia… eu mâine mă mut în Africa ( oricum visez să ajung pe acolo cândva-n viaţa asta . . .)

În mă`sa de treabă. Zic că nu`mi mai bat capu` şi , în final, iar apare un articol d`ăsta kilometric. Uffff. Greu cu mine, da` parcă`i şi mai greu fără, nu ? 😛 ştiu că da, nu tre` sa recunoaşteţi nimic 😉

Weekend plăcut.

Doamne dă ca săptămâna viitoare să fie mai bună un picuţ ca asta 😀

23 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eu sunt un medic tare bun cand vine vorba de nebunie….ce faci ca sa fii pacienta mea ?:>

  2. Weekend placut si tie ! Azi te-au calcat pe nervi ?!?!
    Ionut tu esti medic de nebuni sau vrei sa o ingrijesti doar pe ea 😉
    Tare dreptate mai are soacra ! 🙂

  3. Eu am câte o revelaţie ân fiecare zi în care deschid ochii. Exagerez, bineînţeles, numai că fiecare dimineaţă mă convinge – chiar şi atunci când îmi este foarte somn şi sunt morocănos – că viaţa este frumoasă. Nu toţi oamenii sunt buni, asta este adevărat, dar cred că şi chestia asta cu bunătatea este interpretabilă. Spunem că suntem buni, dar nu întotdeauna ne dăm seama dacă bunătatea noastră este interpretată la fel şi de ceilaţi…

  4. weekend placut si nu te mai stresa pt toti prostii!

  5. atata timp cat mai multi te viseaza ca mori…hmm….nu stiu ce sa zic…mie nu prea imi inspira a bine…. nici eu nu cred in superstitii….ma amuz foarte tare cu 13, cu pisicile negre etc =)) .si framiu m-a visat intr-o seara ca as fi murit intro masina, bou de var`miu :)) mia zis ca ma calcat un tir ….. :)) ce dracu` nici eu nu mai inteleg nimic …. stii….mi-am facut niste griji cand mi-au zis framiu si var`miu ce au visat ,dar …vad ca acum nu sunt singurul…poate cine stie….e la general :)) 😉 ….oricum …da`le incolo de vise …noi sa fim sanatosi b-) :)) 😀 ….

  6. „La pasa vine un arab
    Futut in cur si ras in cap
    – ” Sunt, pasa, neam de beduin
    Si din pizda mamii mele vin” ”

    Poate judecandu-te reuseste sa te cunoasca mult mai bine decat ar face-o in mod „natural”.
    Altfel discuti cu cineva cand e revoltat/ofticat/nervos decat cand e calm.
    Respectiv, altfel ii raspunzi cand te „judeca”.

  7. Eu zic sa dai ignore celor care te streseaza , iar cand esti calma explici punctul tau de vedere …asta numai in cazul in care merita sa iti bati gura !

  8. Ciupa – iti dau o tzuca 😛
    Hime- daca va trebui sa ma ingrijeasca el, chiar ca ajungem amandoi la nebuni
    Chris – daca esti bun, esti nebun 😛
    Nico – asemenea`ti doresc si tie 😉
    say – macar stiu ca nu`s singura care mor =)))
    Andreas – cand persoana respectiva nu`i capabila sa se judece pe sine, atunci cum rahat sa ma judece pe mine ?!
    Hime- saptamana asta, spre sfarsit, am fost calmul intruchipat . ai fi mandra de mine daca m`ai fi vazut 😀

  9. saptamana care vine sper sa fie de 100000000000 de ori mai buna ca asta.. 😐

  10. :))) doamne-ajuta! si multumesc nenea God ca nu m-ai pedepsit doar pe mine cu o saptamana de cacaooooo! muahahahaha >:)

  11. alexxutzu – va fi 😀 lasa ca vezi tu 😉
    alyx – asa deciiiiii 😛 d`asta`mi esti >:P nu`i nimic. te tin yo minte 😉

  12. sa aperam ca o sa avem cu totii o saptamana mai buna !!! 😉

  13. da presimt ca saptamana de vine o sa mancam mai bine! luam salariul! 🙂
    🙂 🙂

  14. ^ iei tu salariu’…..eu NU :(((( dar poate ne hranesti si pe noi nu? 😀

  15. Circ si cu salariile astea !:)

  16. fac fetele cinste 😀 yupyyyy 😛

  17. dupa ce platim chiria , facturile si cumparam mancare …nu ne raman prea multi ! 😦

  18. da…ramane de-o bere!dau eu!cum vreti sa o trimit?

  19. voi va plangeti ?Da` yo atuncic e sa zic , Ca tre` sa`mi astept lunar alocatia de la Base 😦 ?

  20. atunci iti uram marire de alocatie 🙂

  21. UFF..SA nu aud de bani! cat despre oameni incep sa am o parere din ce in ce mai „buna” 😉

  22. hime – sa te auda Base 😀
    isamiy- da`i dracu`. greu cu ei, da` parca si mai greu fara ei, nu 😛 ?

  23. da sa o faca macar 100E, 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

