My First French Kiss

19 Martie 2009 la 3:23 pm | Publicat în Copilul din mine, Leapsa | 34 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

Nebunel mă torturează şi`i place la nebunie lucrul acesta, motiv pentru care mă pune să`mi împărtăşesc amintirile de mult timp apuse aici, pe blog, în faţa ochilor voştri critici.

El vrea să descriu primul meu sărut. Mă refer la ACEL french kiss.

Când , cum, cine, unde, de ce . . . câteva întrebări la care veţi afla răspunsul puţin mai încolo 😀

Când eram mică, la bloc, mereu eu eram ” the lil` one” . Nu ştiu cum se făcea, da`n orice grup nimeream, eram răsfăţata lor. Cu timpul, m`am obişnuit cu lucrul acesta , cât şi cu prezenţa „ălora mari” care mi`a fost benefică în repetate rânduri. Nu aveam nicio jenă în a discuta deschis cu ei despre probleme cu care , ÎN NICIUN CAZ, un alt copil de vârsta mea nu şi`ar fi bătut capul.

Spre exemplu, de la „gaşca de la bloc” ( ce dor mi`e de voi 😦 . . . acum mă doare să mă uit pe geam şi să văd cum bate vântu` scările , locul unde, odată, ne adunam cu toţii) am aflat prin ce emoţii trece un băiat când zice „vrei să fii prietena mea ?”, dar şi de fiorul fetei la primul sărut (mi`au arătat pe viu ăştia ce fac cu limba. bineînţeles că n`am fost eu cobaiul că, nah,eram mică „taci tuuu, eşti prea mică. uită`te, da’ ţine`ţi gura” – îi uram la fazele astea), ce`i ăla futai, masturbare, cum se pune un absorbant sau un prezervativ, cum se introduce şi se scoate un tampon, cum şi de ce`şi bagă unii baieţi diverse bile de argint în organul genital . . .da, eram nişte copii trăzniţi ce ştiau cam prea multe pentru vârsta lor. Eu vreo 9 ani, cel mai mare 22 😀 vă daţi seama ” Daneeee, da` de ce aşa ? Nico, da` ăla când bagă limba, tu ce faci ? Mă, Aline, hai zi`mi şi mie cum se trage`n piept. Te roooog. Nu vreau să încerc..încă…da` să nu mor proastă că ăştia-s răi cu mine şi nu vor să-mi arate 😦 . ”

Îmi permiteam să fac nazuri pentru că mereu Dane îmi lua apărarea. El era cel mai mare dintre noi. L`a cunoscut până şi pe tata şi`i purta un respect deosebit. El tăia`n carne vie când „aia mică cu gura mare” ( aka subsemnata) făcea făţuca ei de copil inocent şi urla din toţi plămânii ( când mi`a căzut bolovănocu` ăla pe picior de mi`a căzut apoi unghia în 2 secunde au ieşit vecinii pe palier să vadă pe care l`a călcat maşina 😀 so…aia da plămâni ! 8) . Tot de la el am aflat ce simte un băiat când îşi pierde virginitatea. Avea omu` un stil scârbos de a povesti..uaaai. Nu toţi rezistau la destăinuirile lui, da` …” asta mică ” stătea până la final. Guess why ? De curiozitate. D`ooooh 😀 N`am avut fraţi mai mari pe care să`i întreb, aşa că trebuia să ciulesc bine urechile.

Dupa ce am scăpat de sub aripa protectoare a ” ălora mai mari „, ştiam deja .. oioio… muuuulte 😀 şi am pus în practică la rându`mi la fel de multe . (
ce mandru a fost Dudu când m`a văzut anu` ăsta ce şi cum am ajuns . . .)

În clasa a 4 a am avut primul prieten. Nimic serios. Nu era aşa palpitant pe cât crezusem eu, astfel că m`am plictisit repede şi ” Ceau ceau ” ;).

În a 5 a ne`am dus într`o tabără. Acolo l`am cunoscut pe R, un tip mai mare ca mine cu un an . Era genu` de băiat fain care, la prima impresie, zici că`i cel mai mare figurant posibil (mulţi zic asta şi despre mine dar, na, ghinionu` lor că nu vor ajunge să mă cunoască niciodată 😛 ). Am văzut eu că ăsta se cam băga`n seamă cu japca, însă nu i`am acordat mare atenţie, gândindu`mă că aveam să stăm împreuna cu toţii vreo 10 zile, aşa că ăsta era motivul : socializarea.

Noaptea am aflat şi adevaratul lui motiv. Avea tehnică baiatu` pentru vârsta lui. Îmbrăţişat, pus pe pat, întrebat de un posibil „iubit de acasă” şi…dupa ce a tatonat terenu`, a venit şi întrebarea lui.

Pe moment, era să izbucnesc în râs. Cred ca m`am uitat cam ciudat la el. Norocu` meu că era întuneric. Ce`am zis . . . tre` să`mi ocup şi eu timpul cu ceva`n tabăra asta. De ce nu ? Şi uite aşa n`am reuşit eu să mai scap vreo săptămână de apelativul „iubito” . Cââââh. Îl detest.

Sorina mi`a zis că a vorbit cu R şi ca el i`a zis că`i e rusine să mă sărute. (mno nu`i bleg ?? vaaai copile. nu ştiu dacă şi acum ai mai fi de aceeaşi părere 😛 ), dar că şi`a luat inima`n dinţi şi că m`a sărutat noaptea (eu la ăsta`i zic „pupat prietenesc” ) , în timp ce eu dormeam şi că i`a plăcut la nebunie (puţulica ta deja dansa dansu` ploii . haha!)

The Real French Kiss s`a întâmplat în ultima zi de tabără (în seara dinaintea ăsteia, la celebrul foc de tabără, mai avea puţin şi`l întrebam „măăă, şi tu..nimic,nimic? limbuţa..aloooo?garaaa? ” ) , pe drumul Sălaj – Cluj.

Eram în autocar, pe ultimele locuri din partea stângă, eu la geam, el lângă, în faţa noastră fetele dormeau duse, în dreapta Bogdan băga de zece ca să bage şi blegu` ăsta limba. Atunci a fost momentu` în care chiar mi`a plăcut de el. Stă copilu`, vedeam că`l măcina ceva, moment în care`mi zice „Ale, un mozol..aşa, de rămas bun ?” ( detest şi cuvântu` „mozol” ) cu o faţă seninăăăăăăăăă şi zâmbăreaţă. Am făcut o faţă gen „yeah, why not, let`s do it!”

Cu temele făcute, ştiind ce trebuie să fac , eram mai gata ca oricând. La 11 ani mi`a fost scris să fiu dezamăgită de primul băiat. De ce ? Pai…pentru că…odată introdusă limba..el stătea ca melcu`. I`am aruncat o privire gen „bine, omule, mai stai mult în comă ? revino`ţi dracului şi fă`ţi partea ta de treabă”. El tot nimic. În gându` meu ” okkkk…ce mama dracului am făcut eu greşit de ăsta n`a reacţionat nu ştiu cât de bine ? „. El încântat , fericit, ala bala, el : „te iubesc” , eu uitat pe geam şi zis „când ajungem odată să nu`l mai văd ?” şi uite aşa s`a consumat primul meu sărut 😀

Multă vreme eram complexată de gândul ca nu ştiu săruta, că m`am făcut de ruşine în faţa lui R. şi că lui i`a fost jenă să`mi spună că nu`s bună de nimic. Toate temerile mele au fost spulberate de următorul băiat, următorul sărut, care n`a mai fost la fel de mototol ca şi R. şi a ştiut ce să facă cu limba, moment în care am realizat că nu eu am greşit, ci R. era în lumea viselor şi încă se juca cu puţulica`n nisip.

Încă mai am asta de la el 😀

dsc00543

( oare el mai are cealaltă jumătate ? umm..bună întrebare. I`ll never know 😛 )

Gata !

Am scăpat!

Acum e rândul meu să-i torturez pe alţii, aşa că leapşa merge la d3v ( oricum a zis şi ea că începe să-i placă jocul ăsta „amoros” cu leapşa), la Ciupa ( deja mă pufneşte râsu’ când îmi aduc aminte unde mi-a zis că a avut loc ” ză big event” ) şi la Fructu ‘ ( cred că-i supărici pe mine lately, aşa că-i dau o temă ce ştiu că-i va plăcea şi-i va trezi amintiri faine 😉 )

34 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Multumesc de leapsa…si te urasc >:P

    PS : noroc cu gropile =)))

  2. noroc ca nu te-a pupat din prima zi…imagineaza-ti ce trebuia sa suporti toata vacanta 🙂

  3. Ei, ce bune erau taberele… Ce amintiri… Ce prietenii, ce mângâieri sub clar de lună… Cântam la chitară, într-o formaţie, şi în fiecare an mergeam şi la mare şi la munte. Distractiv, ce mai… Amuzant ai mai scris şi descris!

  4. eu ma identific in persoana lui R ala al tau ( bineinteles pe la inceputurile mele :)) ) acum sincer nu stiu cat de spacielist is dar…cred ca e ok :)) nu ma pot saruta singur ca sa stiu cum is la sarutat :))

  5. ce precoce ai fost 😀

  6. Ciupa – vezi de masa. sa nu dai cu capu` 😛
    hime – oo, thank you , Lord
    Chris – iti dai seama ce hilar era pt mine =))
    Iulian – sa stii ca as fi curioasa sa ma pot saruta pe mine insami. yep, I know, sunt o mica narcisista
    cory – lasa ca e mai bine asa decat sa nu stiu la 14 ani ce`i ala prezervativ 😉

  7. stiu inimioarele alea rupte pe juamte…ce la moda erau ele 😀

  8. da aveam si eu una…dar nu stiu pe unde a disparut !

  9. Ce misto ai povestit :)). Pe masura ce citeam imi aminteam si eu de old times..:-:d<

  10. am eu o jumatate care seamana dubios de bine cu aia:))

  11. hihih si eu eram aia mica din grup si primul french a fost cu un tip a carei integritate psihologica era foooooooarte dubioasa :)))

    ala era mai mult de proba, sa fac experienta, ca dupa un timp am reusit sa scap de eticheta : aia mica, si am agatat unu mare ( asta pe cand eu aveam 14 si el 21 dar na, mai bine mai tarziu .. ) :)) din grup .. si sa vezi dupa aia french-uri :X

    ce frumoase’s amintirile :X

    @Iulian : daca vrei parerea unui baiat poti incerca cu cel mai bun prieten al tau. I did it once acum ceva timp cand inca eram pustanca nesigura , si a fost linistitor, try it (desi ar fi cam gay daca ma gandesc mai bine) 😀

  12. nu ,ultumesc..prefer calea naturala 🙂 e muuult mai bine asa 🙂

  13. te-ai mai linistit Ale`? 😀

  14. Oke, mi-a placut cum ai povestit. Ma gandesc cu ce sa va mai torturez! >:)
    Frumos, dar pakt ca tipul o stat ca melcul! Eh, in general cam asa se intampla. Unul stie si altul nu. Foarte rar ca primul sarut sa fie 100% reushit!
    Mi-ai mai descretit fruntea cu acest post!

  15. alexxutzu – azi, mai nou, in loc de`o inimioara d`aia primesti un comentariu pe Hi5 =)) asta da „Evolutie”
    hime – sa faci bine s`o cauti. eu o am dupa 6 ani 😀
    Rozza- cine stie ce ne aduce ziua de maine, asa ca ..hai sa nu fim melancolici ca n`avem de ce
    necroob – tu`mi accelerezi bataile inimii . am verificat si nu te cheama Razvan #:-S
    dy – sa`mi intreb cel mai bun prieten cum sarut?uummm..ar fi o idee, numai ca cel mai bun prieten ala ar fi cam subiectiv pentru ca…e Ciupa, actualul meu iubit 😀
    Iulian – eu zic ca merita sa te risti. nu de alta, ci numai pentru deliciul nostru =)))) [deja`mi si imaginez cum ar suna un astfel de articol pe blog ]
    alexxutzu – sa ma linistesc? in ce sens ??
    Nebunel – sa ma vezi pe mine ce rad cand mai gasesc o alta amintire de la R. sunt niste placute pe care mi`a scris el tot felul de declaratii :”> le`am pastrat si alea 😀

  16. oricum Iulian daca incerci sa nu uiti sa ne tii informati !

  17. Eu am avut parte de primul French Kiss la 14 ani.Nu stiu cat de bine am sarutat atunci,dar a fost o experienta pe care nu o voi uita niciodata.

  18. Multumesc de sfaturi dar cu parere de rau va informez ca nu le voi urma niciodata 😦 asta este..sunt prea afameiat ca sa pot saruta altceva in afara unei femei 🙂 baaai…dar voi m-ati vazut mai prostut si complotati impotriva mea :-W

  19. ^ cine :O ? noooooi ? cred ca ai gresit blogul si acum ne confunzi pe noi =)))
    Leo – macar unu` dintre noi a avut o experienta faina 😉

  20. french kiss? ..wtf? ..eu nu mai tin minte primul „french kiss” ..me was @a party..cu inca vreo 60 de insi..printre care si fete..binenteles..doar nu o fi gay party 🙂 ..aveam 16 ani cred..din cate imi amintesc..
    era genu de party ca la tv..in filmele americane…bautura peste tot..oameni beti..pe geamuri..pe scari..pe balcoane..pe masa..etc…si uite ajea..

    a fost ..cum sa zic..2in 1 :)) .. me was rili wasted..sleepin in the fucking bathtub..langa mine o fata…necunoscuta pana at…arata bine nu am ce sa zic..cred k avea 18 ani 😕 din cate stiu…parca mi-o amintesc si akm cum cu 3 ore inainte vomita pe balcon..si eu ma uitam printre jaluzele ca ce fund shepsi avea sub fusta aia..gen chinease school girls 🙂 … noh in fine..sa trecem la subiect..
    trezindu-ma din betie..un pic..pe la 4 dimineata…tot in cada de baie..cu „tanti” langa mine…ce ma gandesc eu…defapt dracu din mine..ca dic..sa vad cum e cu o tzatza in mana :)) si uite..pun mana..asta repede :O:O child..wtf? ..si ii zic at..child? …oh noes me no child…si uite ajea..stiind k s-a uitat cam toata noaptea dupa mine..am bagat mugurul in cochilie 🙂 ..a fost sooper tare sentimentu 🙂 ..si uite ajea…a urmat si faza a 2-a ..cu mielu la caldura 😀 …ea a fost prima fata cu care am stat 2 luni 🙂 si am experimentat fel de fel de chestii 😛 ..that was my first „french kiss” and the first time i had sex 🙂

  21. ^ 2 iepuri dintr`o lovitura ;)uuu, you good 8)

  22. :)) =)) ….”daneeee…..ce e aia ….ce aia” :))

  23. alexandro aia mica , nu ai inteles, in cazul tau ca esti fetitza .. CEA MAI BUNA PRIETENA 😀

    ce credeai ca eu cu cel mai bun prieten am incercat ? neah . cu CEA mai buna :))))

  24. Nuuuuuuuu…pai de ce am face asa ceva??? Oricum Iulian nu face perversiuni fara sa postezi ceva despre… 😉

  25. say -eram si eu curioasa :”> si inca sunt 😀
    dy – mi`am amintit ceva, da` ma abtin
    hime- asa, asa , incurajeaza`l 😉 pare sa aibe nevoie =))

  26. Ma pupa si pe mine cineva??

  27. la primul meu french kiss, acum 10 ani, imi aduc aminte cum tremuram ca o frunza in bataia uraganului si cum simteam un nod in gat si inghiteam in sec continuu… uof ce vremuri…

  28. Deci GodzY a fost cel mai castigat sa inteleg? 😕
    A avut 2 in 1? 😕 Si shampon… si balsam! :))
    Vedeti ca au scos aia de la DonCafee 5 in 1! 😉 Sau de la Brassero cred, 3 in 1. Se serveshte cald! :))

  29. Valecano – am zis eu mai demutl ca`mi deschis matrimoniale, da` nimeni nu m`a crezut 😦 pana una-alta, ia mai fetelor, care`l tzuca pe baiat ? :-w ?
    Noxy – batranocule =))
    Nebunel – daca era 5 X 1 din prima era prea de tot :)))))

  30. Hai ca iti dau eu 5 pupicei virtuali ! 😉

  31. 5 pupici o data… 5 pupici de 2 ori…
    Da careva mai mult? 😕
    Daca nu, atunci adjudecat! 😉

  32. pai daca el nu vine sa zica ce ofera`n schimb … 😛 asta e 😀

  33. cam asenatoare experienta ta cu a mea!:-)am ras cu lacrimi!

  34. mai da`o dracu` :)) din cate stiu eu, n`am fost niciodata asa beata incat sa nu stiu cu cine m`am sarutat….sau…sa fi fost si tu prin zona :-” ? :)))))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

