Trupa mea

10 Martie 2009 la 12:58 pm | Postat in Leapsa | 24 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

WaTzaP iar mă pune la încercare şi-mi dă ca temă următoarele :

* Go to Wikipedia. Hit “random” or click here. The first random Wikipedia article you get is the name of your band.
* Go to “Random quotations” or click here. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
* Go to Flickr and click on “explore the last seven days” or click here. The third picture, no matter what it is, will be your album cover.
* Use Photoshop or similar to put it all together.

Şi, cu ajutorul lui Mădă ( dacă nu era ea, ciuciu program de poze. ştiţi voi vechea poveste cu NErăbdarea mea caracteristică) a ieşit ceva de genu’ ->

old-cat-music

Numele „trupei mele” : Aging with Dignity

Numele primului album: The Music Outside is Well

Acum , nu-mi rămâne altceva de făcut decât să-l rog pe MetaMorphic s-o preia ( am ţinut eu minte că se pricepe cu Photo Shop-ul)

____________________________________________________

Vorba zilei : Te aştept, da’ nu te-aştept toată viaţa .

(asta aşa, ca pentru mine. trebuie să o văd scrisă undeva, că prea mă lasă memoria de la un timp încoace)

24 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Destul de complicată această… leapşă…

  2. interesanta „leapsa”, dar merge 😉

  3. imi place 🙂

  4. e facuta in Photoshop?…frumos cine a lucrato….bravo :D….

  5. ^ arunca`ti ochiu` aici 😉
    http://www.picnik.com/
    cu programu` ala mi`am gasit eu salvarea 😀

  6. Vezi ca si yo stiu sa lucrez cu photoshopu’ :-w

  7. Yep, Bro, I know, da` tu nu erai pe mess atunci 😀

  8. Marfa leapsa dar si complicata asa ca nu o sa o fac …

  9. e fix ca o pula leapsa asta. n-are nici cap nici coada. si voi chiar o luati si o dati si mai departe. e ca si cum ar zice: dezbraca-te in curur gol, urcate in primul tren si spune ce-ti zice nasu cand ajunge la tine.

  10. ^ pula`n pantaloni . . aia`ti zice :))) 😛

  11. Numele Trupei: Geniculate fibers
    Numele primului album: subsist without some lawful recreation.
    Coperta: http://www.flickr.com/photos/womow/3342945890/

    …. iti dai seama ca o sa cant la organe :>:> ..care se mai baga in organismul meu? :>:> sa facem o trupa completa 😀

  12. ff tare pot eu sa fiu impresaru’? 😀

  13. Lasa mai ca a iesit foarte ok…un pic de albastru pe matza nu strica niciodata 😀

  14. ai dreptate, acolo se3 afla : in pantaloni 🙂
    ne pregatim de baut, deci la multi ani cu bani anticipat. intra pe barbierubogdan.wordpress.com; poet-detinut-curvar.tk; pingudindragoste.wordpress.com sau alaturate campaniilor noastre pe:
    contranepotism.wordpress.com
    sau
    akarg.wordpress.com

  15. nu ai cum sa fi impresar..eu detin organele 😀

  16. eu nu am avut rabdare sa dau toate clickurile alea, se pare ca pana la urma tot tu ai mai multa rabdare 😀

  17. @GodzY nu conteaza…cumpar si organele si pe tine si pe ea si trupa toooot…pac pac si devin „taticu’ ” 😀

  18. =)) u r funny … NOT … nu ai tu bani sa cumperi nici macar o floare neagra de pe unul din organele mele…dapei sa ma cumperi pe mine… nici „pac pac” nu te poate ajuta 🙂 ..so ..impresar no way 🙂 … mb the one with the water

    aka water boy? 😀 .. or mb..make ur own band 😀

  19. band…cuvantu’ asta nu-mi place cum suna /:) pac-pac

  20. Salut. inscrie-te si tu la zbb-2009.ro
    inscrieti-va toti si puneti-va bannerul
    cei care sunteti din Bucuresti
    dati mai departe vestea…eu sunt primul inscris pt ca abia s-a dat drumul la festival
    multam fain

  21. link/banner exchange?

  22. Aropo da de ce nu mai scrii nimic de 3 zile?

  23. ^ din cauza proastei dispozitii 😀 nu vreau s`o aduc aici, pe blog 😛
    dan – nu, multumesc
    valecano – in cazul asta mi`ar fi placut si mie sa fiu din capitala 😦

  24. A, doar acum observ ce am primit. 😛
    Nu ma pricep in Photoshop. Sunt newb. Abia am invatat sa-l deschid.
    Ma rog… o sa il fac in GIMP. 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

