Saliva vi se prelinge pe tastatură

5 Martie 2009 la 2:52 pm | Publicat în Personal | 35 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Azi m`a certat Darius că el nu apare , dom`le , pe blog. Voi vă daţi seama ce crimă ? Mno bine, miticule. Aici eşti. Te cunoaşte tot poporu` amu. Happy ?

Tot el m`a apostrofat (azi mi`am amintit de verbu` ăsta şi râd ori de câte ori mă gândesc la el ) că`i fac mereu poftă cu diversele şi numeroasele mele idei în ale artei culinare.

În altă oridine de idei, azi sunt dată dracu` şi vreau să vă fac rău. Da, mă, vouă, tuturor, aşa că, benoclaţi bine ochii şi salivaţi !

cartofii prajiti, cea mai buna mancare

festinul ăsta l`am încropit (alt verb ce mă amuză la culme) pentru Ciupa mea, cu ceva vreme în urmă . a trecut muuult timp de atunci, ce`i drept.

azi am vrut să`i fac lu` ăsta micu` o surpriză şi să`i prăjesc o toooonă de cartofi ( o mâncare la el constă în cel puţin 4 porţii, exact rezultatul din imagine). da` pe dracu! ciuciu surpriza, că bună`sa s`a ocoşit şi i`a făcut ea 😛 culmea e că Ionuţ nu mănâncă prea des cartofi prajiţi ( ordine „De sus ” că nu`s sănătoşi), da` taman astăzi s`a trezit femeia să`şi amintească de nepotu`so. Uffff 😛

V`am zis că întreaga operaţiune cu prăjitu` dureaza ,la mine, cam o oră ? de curăţat nu`i stres, că`mi umblă mâinile repede , plus că`s bună pretenară cu domnu` Cuţit. Trebuie să`mi hrănersc odoru` ( ce cuvinte am azi =)) daaaamn ), chit că treaba asta mă seacă de puteri. Cantităţi industriale ziceai, Ciupă ?!

Ar cam fi cazu’ să vă opriţi din salivat, nu credeţi ?

Voi ce pofte aveţi ?

Eu, personal, aş mânca nişte caşcaval pane cu salată mexicană , după care , la desert, alune glazurate-n ciocolată . Parcă, parcă nici o prăjitură cu cocos n-aş refuza.

Gata, gata .. e timpu’ să mă întorc la supa mea alfabet 😀

O doză de Pepsi Twist de la mine pentru toţi cititorii fideli şi…infideli 😉

azi va fac cinste cu pepsi twist

35 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mda …. si yo am ordine de sus 😀 ” Fara prajeli ” xD
    Da pepsi mai merge …

  2. la naiba cu buna care s-a ocosit tocmai azi :))

  3. ceeeeeeeee deeeeeeeeeeee cartoooooooofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)))=)))))))))de unde atatia…auzi ,,am o itrebare…LA VOI CAT DRAQ E KG DE BARABULE?

  4. Am cascada Niagara in guuraa *drooling*.
    Stii ce? Ma duc si eu sa-mi fac, ca si asa mi-e foamee. Da` cu maioneza :>

  5. Da, bineînţeles că mi s-a făcut poftă de cartofi prăjiţi, chiar dacă spun unii că „nu sunt sănătoşi”. Ba este sănătos tot ce îmi place mie… Murături, ceva? Sau fără?

  6. M-a prins post- ul tau la servici cand chiar imi era foame si ma gandeam la ce o sa mananc cand ajung acasa….si cand vazui ditamai gramada de cartofi prajiti iti dai seama cam ce am mancat 😀 (cu pui la rotisor maioneza si ketchup…miam miam) 😛

  7. ehehe… cu ceva cascaval topit si maioneza aratau mult mai bine 😛

  8. te urasc. atat.

  9. Tuuuuuu!!! Ce pofta mi-ai facut! Ma duc sa-mi fac si eu o portieee!!! =p~ 😡

  10. mie imi este foarte dor de o pizza de la mama ei de acasa , de la mine de la roma de acolo .. cu melanzane sau cu prosciutto crudo sau cu salsicie ori margherita … si totusi alla diavola ar fi cea mai ok ..
    de cand sunt in romania tanjesc dupa o pizza tipica 😦

  11. ghelen – mai ales cand il bei cu mine`n Milenium =))
    Ciupa – mi`o dat baba maxim azi
    pui de oltean – fratello, scump , dom`le, scump =))))
    Rozza – in poza nu apare maionezxa pt ca lui Ionut ii e rau de la ea
    Chris – eu m`am revoltat, m`a tarat Ciupa mea pana`n bucatarie, si mi`am afcut o portie de cartofi prajici cu 2 ochiuri, peste cascaval razalit , ketchup „cat cuprinde ” [ce magarie de expresie in ale bucatariei si asta] si gogonele murate =p~ sunt o mare devoratoare de gogonele, Ionut, NU! 😦
    V.V – cu mult tupeu, ma autoinvit si eu chez toi . oricum, abia astept sa ma surprinzi cu noile tale indeletniciri prin bucatarie :>
    Gabi – cu cascaval am facut azi 😀 maioneza nu mai era in frigider
    Bogdanel – de`ai stii tu ce bine`mi pare. oioioooo
    CMC – si pe mine nu ma stii chema, a ? ei,eiiii
    dy – imi lasa gura apa numai cand iti citesc comentariul. visul meu ar fi sa ma duc la Roma sa mananc o pizzoaca „a la carte” =p~ uhhh

  12. 🙂 Cartofiiiiii prajiti!!! Preferatii mei. 😀

  13. ^ cred ca sunt preferatii nostri, ai tuturor 😀

  14. mmm , ce pofta mi-ai facut, ce buni sunt parca simt mirosul !!! Si mie imi plac dar incerc sa mananc putini !!!

  15. mi-e foame!

  16. Ceva-mi zice c-o sa-mi iau azi o portie de cartofi prajiti.

  17. Mmm. Arata excelent. N-am mai mancat cartofi prajiti de vreun an. In facultate faceam in cantitati industriale si ii asociam cu mujdei de usturoi si cu American Cola. Pentru o gaura sigura in stomac.

  18. Si mie imi plac cu usturoi…dar tre sa ma izolez dupa , ca la iubit nu-i place , adica nu il tolereaza ! Asa ca am renuntat si eu…dar ce imi place !!!

  19. manu – ca sa vezi, si mie 😦
    joalex -ia una si pt mine
    Liviu – un an :O ? mamaaaaaaaaaaaaaaaa.n`as rezista atat 😐
    hime – cartofi prajiti cu peste si cu mujdei de usturoi. uhhhhhh =p~

  20. Va fac eu PAELLA !! ca la spanioli! Ayayayyy!!!! =))

  21. detalii ;;) nu stiu ce`i ala :)))

  22. orez, tampenii ce inoata in mare..etc 😛 pune sa vezi poza pe google 😛 :))

  23. Oh fuckin’ shit…chiar ca salivez :)))
    eu azi mi-am facut ciorba in loc sa dau o tura de cartofi

  24. alyx – am google it un pic si acum tastatura mea innoata`n saliva 😦
    Valecano – ooo, nene bucataru` :> ce ciorba ?

  25. Pai de obicei gatesc cam de toate – ca imi place sa pietrd vremea asa si nu altfel – ciorba de vita cu stevie…nush daca ati mancat 😀

  26. stevie ? habar n`am, da` suna gustos =p~
    ce bun ar fi acum un kebab 😦
    ce te oferi sa ne gatesti si noua azi, daca tot ne`ai facut pofta :))?

  27. Ce ma ofer? Hmm…miel la cuptor si tort de casa cu fructe 😀

  28. PS: stevia este o planta, buruienoasa sa-i zic asa, dar e foarte gustoasa daca o faci ciorba sau o prajesjti cu carne de porc.

  29. mersi de sfaturi 😉
    [ce mi`ar placea sa`mi fii vecin. uaaaai. cum m`as mai autoinvita eu la tine la masa 😀 ]

  30. Pacat ca esti tocmai din Turda…departe rau de Bucuresti 😦

    PS: te-am trecut la blogroll

  31. offf, altfel ce bine mancam =p~
    [mi tu 😉 ]

  32. mancareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)) 😀 …..te-ai saturat?:)) ….ai facut cred pentru 2 zile …:)))

  33. ce vezi in poza e portia lui ionut la o masa =))

  34. Offfff, prajelile si sucurile acidulate sunt o amintire pentru mine =((. Am fost la doftor si mi le-a interzis cu desavarsire datorita unor probleme cu stomacul. Initial a spus ca pentru o luna, apoi a zis ca se poate prejungi toata viata =)):| .

  35. aolica mama mea .. eu is pui pe langa ce faci tu ;))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

