De-am pixu’

3 Martie 2009 la 2:28 pm | Publicat în Copilul din mine | 14 comentarii
Etichete: , , , , , ,

muzyka_by_smile_d

Nu ştiu . . . Plouă . . . Mi-e frică . . . Gri . . . Unde-i Ale ? . . . Vreau acolo, dar nu ştiu unde e acel loc . . . Fum, peste tot, mai ales în mintea mea . . . Frigu’ intră-n mine . . . Nu-mi place . . . Ce mai schimbare . . . Mdeah . . . De ce ? . . . Of, nu trebuia . . . Păcat! . . . Vorbe aiurea . . . Halal articol mai e şi ăsta . . . Plumb ; nu cel bacovian, plumbul meu personal . . . Ia distanţă, 3 metri ! Du-te . . . Lasă-mă . . . Poze . . . Cutie, deget, mă învârt în jurul lor. . . Mama 😦 . . . Ţigară . . . promisiune . . . fuck off . . . oboseală . . . Mafia . . . Martie . . . Obiective . . . caaaaaaaaa-caaaaaaaaaaaaaa . . . T

Ce dracu’s toate astea ?

Ce pixu’ meu tot delirez eu aici ?

Care ea ? EU :O , neeeh în niciun caz.

Drog ? Maybe 😉

Tare bine mai zicea Available Zone atunci când a afirmat că-s schimbătoare şi că trec de la o stare la alta.

Iniţial, nu mi-a venit a crede ce citeam. Am stat, am analizat şi am fost nevoită să-i dau dreptate omului.

Asta e . . .

I guess it’s time to go to bed . . .

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. promosiunea e promisiune 😛

  2. vezi sa nu . . . 😉

  3. somn usor

  4. Ce nu trebuia?
    Ce prostii ai facut? :))

  5. Se pare ca te-am „citit”. Acum mie frica sa nu treci prea repede de la o extrema la alta…ca e grav…
    Apropo…unde gasesti tu pozele astea asa sumbre:| ?

  6. Ce ai patzit Ale? :S

  7. E superba imaginea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Expresiva , iar ceea ce scrii tu este divers si tocmai din cauza asta este ok…nu putem sa scriem toti la fel ! Tu ai stilul tau !

  8. ce`a fost a trecut deja 😛
    n`am patit nimic 😀 dupa cum vedeti, sunt inca vie. ce, ati mai avzut voi drac mort =))) ?
    majoritatea imaginilor de la mine de pe blog le iau de pe ww.deviantart.com

  9. Ale` ti-am postat subiectul

  10. tigara?? MAAAA, sa nu fumezi ca ma urc in masina si vin sa te bat.
    Frigu intra in tine? si in mine, ca ne-au oprit astia caldura si apa calda si m-am congelat azi in casa 😀

  11. alexxutzu – multam, omule. am vazut 😉 pot sa`l public si eu maine la mine pe blog ?
    cory – n`am mai pus tigara`n gura de mai bine de 2 ani 😀 si atunci numai am pufait, vreo 2-3 😛 nimic serios

  12. mai usor cu fumatu’! 😉 ca nu-i bun 😉 interesante povestile tale!oricum astept continuarea povestii de pe blogul lui alexxutzu 🙂

  13. Superbă fotografie… Ei, mai sunt şi zile din acestea în care nu ai chef de nimic şi îţi vine să o iei razna…

  14. si din nou ne vedem de dupa coperta,clasic,din inima si la obiect …bine inafara de fumatul excesiv…sa-l lasam la o parte sau sa-l ia rasaritu cu el si apusul sa vina cu un pachet gol:))…pixu…ok…deci..pasta…culoare…scriere…caiet…magazin……produs….si mai departe continui tu….i-mi place..dar cred ca miroase a pasta de dinti si nu-i opt ceasul..promabil ca ENE soseste intarziat la tine …iar daca fereastra este deschisa sa nu crezi ca-i PETTER PAN..mai degraba HOOK,,,,in fine…SFARSIT:)


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

