Pastila …

27 Februarie 2009 la 9:39 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 27 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

de a 2 a zi 😀

ha !

aţi crezut, nu ?

ştiam eu 😉

chill, încă n-am nevoie de ea şi sper să nu ajung niciodată în situaţia de a merge la farmacie să cer aşa ceva 🙂

Pastila … dinainte de culcare 😀 da, ăsta-i adevăratul titlu al articolului. înainte să mă culc, simt că tre’ să-mi turui meliţa asta de gură niţel. n-am mare lucru de zis şi nici nu ştiu cât de mult vă interesează ( sau nu) pe voi, chestia asta, da’ faza e că…Ale vrea să scrie ! aşa că, să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului !

Mai înainte am ieşit de la duş. Azi am fost la aerobic , ora în care am transpirat de numa numa. Uraaa, se ard grăsimile ( ueaaac, ce urât sună asta.)

În drum spre sala, destinaţie la care ajung în maxim 10 minute ( mers turbat. aşa umblu eu când trebuie să mă duc undeva singură) unu’ se holba la bombeu’ meu, lucru ce m-a cam deranjat, asta fără să punem la socoteală că era de mână cu prietenă-sa. Eu, să fiu în locul ăleia, i-aş puşca una lui Ciupa de-ar vedea dublu 3 zile după aia. Sinceră să fiu, chiar nu mi-a picat bine şi nu, nu-s o pudică şi nici o călugăriţă d-aia bătută-n cap. Ştiu că-s dotată, ” că-s bună” ( urăsc expresia asta), că s-ar tăvăli cu mine o tură ( două, trei …). M-am făcut că nu văd, însă nu pentru mult timp. Ghinionu’ meu a fost că a trebuit să merg o bucată bună de drum cu ei în urma mea, aşa că , la un moment dat, Ale face o întoarcere de 180 şi-l străpunge pe tip cu privirea. La faza asta m-am aşteptat să fie mirat sau, mno, ceva-n genu’. . . el , da de unde, mi-a trântit un zâmbet d-ăla libidinos cam ” Vii la o tură ?”.

Toată faza asta m-a făcut să mă revolt. Da’ ştii cum, frate, în cel mai draconic mod. Adică , dacă eu, ca fată, mă duc şi întreţin relaţii sexuale cu X, după cu Y, hai, treacă-meargă şi cu Z, află cartieru’ şi-s curva din Oprişani,da’ bou’, dacă merge şi azi se fute cu Ana, mâine cu Alina, joi dupa Miercurea Ciuc cu Bianca şi răspoimâine cu Alina, el nu-i curv ( cer drepturi de autor pe cuvântu’ ăsta), nuuuuuuu dom’le, el e băiat de băiat, el e „jmeker”.

Destul cu subiectu’ ăsta. Atenţia mi-a fost distrasă de la animalu’ ăla păros de-o fetiţă. N-avea mai mult de 5 ani şi îi explica maică-sii cum e cu pensia bunicii. „ păi, tu mamă, tu, nu înţelegi ? în fiecare lună, vine de acolo, de la ăia de la Bucureşti, pensia. ştii ce-i aia ?banii ăia de-i primeşte bunica şi-mi dă mie să-mi cumpăr suc la grădi

Cu chiu , cu vai, ajung şi eu la sală. Mă duc repede la vestiare şi…îmi pică nasu’. De ce ? Pentru că băieţii ce-s la profilu’ sportiv sunt cei mai puturoşi. Pe bune de nu. O dezordine la ei în vestiar de mama miiiiiiiiiiia. Mă, omule, lasă-mă să-ţi explic eu ţie că degeaba ai haine şi adidaşi de firmă dacă nu le duci la mă-ta MĂCAAAAR la final de săptămână să ţi le spele. Pe luni dimineaţa put în ultimu’ hal.

Mă ofer să fac pe alpinistu’ şi să mă caţăr pe-un calorifer, să mă ridic la Domnu’n Ceruri ca, mai apoi, să ajung şi eu la geamu’ soarelui care’i suuuuus de tot că, na, aş respira şi eu ceva aer curat. Da’ de unde, dom’le , crezi că m-au lăsat alea ? Clar că nu. Cică le e frig şi le ninge pe echipament. Aia da scuză. N-ai avea aer în coşciug.

La ora de aerobic porpriu-zisă m-am descărcat de tot. A fost cea mai plăcută şedinţă de până acum. N-o să vă vină să credeţi ce vă voi zice. Multe exerciţii au tentă sexuală. Pe cuvântu’ meu. Ori eu sunt o obsedată, ceea ce nu-i adevărat, ori e fix aşa. Din plictiseală, le-am dat nume la câteva dintre exerciţii. Citiţi şi amuzaţi-vă: Roboţel, Şurubel, Na, să-ţi dau! , Duc lipsă , Cupă de şampanie, Pasărea, Doggy style, Ahhhhhhhhhhhhhh, acuuuuum! , China style, Sârma de rufe . aaa, şi să nu uit de exerciţiile vaginale 😀

Voi aţi mai auzit să câştigi un concurs la care să nu ştii că participi, cu atât mai puţin să te înscrii ? Aaaa, nu ?! Ca să vezi, nici eu până azi. Se pare că , la alexxutzu, toate-s posibile.

De la hime de pe blog am ajuns azi aici şi m-am uitat la peste 150 de pagini ce au ca tag „summer”. Măă, voi vă daţi seama ? Ale , 150 de pagini, lipsă de răbdare .. se leagă ceva ?!

Azi noapte am visat că era vară şi că eu cu Ionuţ trebuia să ne întâlnim cu Dany să mergem în ştrand. Nu ştiu ce drăcia dracului de ştrand am visat eu, dar cert era că noi mergeam la piscina la ora 7 seara, iar pe la 9 o tuleam undeva la zilele oraşului. Până una-alta, Dany la 8 juma’ încă e în casă, mă întâlnesc cu Gaga ( maică-sa) şi- mi zice că prunişca asta nu mai coboară. Visu’ se întrerupe brusc, toţi dispar, rămân doar eu cu o pereche de blugi ( d’ăia hip-hop style) şi tot fug ca bezmetica cu ei în mână prin ploaie. Turna cu găleataaaa. Visu’…a rămas la stadiul ăsta, fiind trezita de nemericu’ de telefon ce-mi strică dimineţile.

435039yluaa8v21e

sper că nu vă uitaţi la picioarele tipelor. pe mine m-a fascinat cerul 😀

366296yxifp9i5wb

speechless . . .

193821cga39118gy

uhhhhhhhhhhhhhh

Noapte bună .

Tami Chynn ft Akon – Frozen

27 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. las ca il prind yo pe ala si ii crap capu :))

    si lasa ca vine vara ….sa vezi atunci :X

  2. Pfoa, am trait si eu experiente de astea cu tipii :)). Iti vine sa le futi una de le muti fata in talpa.

    Eu eram printr-a a8a, veneam de la examen, si intr-o masina observ cum se uita unu insistent la noi [eram mai multe fete]. Scena urmatoare a fost palma dupa ceafa primita de el, de la prietena`sa, care era pe bancheta din spate >:) =))

    De cat timp faci aerobic? 😀

  3. Cata nesimtire…iar iubita se pare ca e dusa cu pluta ! Pai mi se pare exagerat , imagineaza-ti numa ce face cand nu e cu ea !
    Eu am privit cerul nu picioarele ! Sunt curios la ca se uita baietii!

  4. Ciupa – abia astept :>
    Rozza – ma duc 6 ore /luna. dupa o pauza de`o luna, am revenit „in forta” din februarie. prima data am fost azi vara. dar ..pauzele ma omoara. tre` sa ma pun serios pe treaba
    hime – pai si aia, proasta, sta si rabda, inghite in sec, ce amaru` ei sa faca. eu am, ea n`are 😦 pacat de ea ca`si iroseste viata langa un dobitoc ca ala

  5. Unii sunt chiar nesimţiţi, din păcate întâlnim din ce în ce mai mulţi pe stradă, prin parcuri, prin mijloacele de transport în comun, pe oriunde vrei şi pe oriunde nu vrei. Câteodată chiar cred că le trebuie o bătaie bună, numai că sunt pacifist din fire. Alteori îmi vine să las baltă pacifismul şi regret că nu mai trăim în Vestul Sălbatec. Trăgeam primul şi gata…

  6. ^ risipa de gloante, din pacate 😦

  7. i love summer too!Ma iei si pe mine?Can i go with u?Can I?Can I? 😀

  8. bineinteles 😉 vezi numa sa`ti faci bagaju` 😀 si sa nu uiti ceva

  9. imi mai trebuie ceva in afara de bani si costum de baie :-” ¿

  10. buna dispozitie, zambet , spirit de echipa…ummm..sa mai vedem :- ?

  11. mie mi se intampla se mi se uite in decolteu :)))) dar eu le ofer priviri din alea de se acreste supa in frigider :)))
    cat am ras citind [fructu’s back :*]
    de luni ma duc si eu la sala, abia astept. Mi-e dor si mie de vara, de bronz…de rochite…de alea alea. :)):* muah

  12. mi-a placut chestia „na, sa-ti dau!” daca s-ar putea pe data viitoare sa explicitati si pozitiile astea cu nume atat de sonore :))
    a si baietii is baieti … cel putin eu mai zic cate odata ia uite ce bulane are aia , si bineinteles dupa ce imi iau pumnu’ de rigoare in cap, ma afirma :)) dar ma limitez doar la zis 😀

  13. blunt as a hammer

  14. mai baieti dar daca ar fi invers ??? Daca voi mergeti cu iubita pe strada si ea se uita dupa unul sau altul ??? Nu prea e simpatic . E o jignire la adresa celui care ne sta aproape !

  15. ^ din orgoliu, vor zice ca pe ei nu`i afecteaza nu stiu cat 😛

  16. :)) eu zic ce urat e, eu is mai frumos :)) si nu o zic din orgoliu cum ar tinde sa creada unii >:P atat timp cat ramane la stadiul de cuvinte nu am nimic impotriva..dar cand cuvintele implicit gandurile tind sa se exteriorizeze pe alte cai…se actioneaza 🙂

  17. daca iubesti te afecteaza si tacerea celui de langa tine asa ca ala/aia care zice ca nu il afecteaza ori minte ori nu iubeste 🙂

  18. pe mine , in rarele cazuri cand tace ( Ciupa`i ca un drac neadormit ce vesnic vorbeste, da` nu`i niciun bai, ca asa`s si eu), ma scoate din sarite. atunci cand discutam mai aprins si eu cam ridic tonu` ,( nu nu strig, doar ca asa e tonu` meu, de multe ori omu` crede ca eu ma cert cu el, dar nu`i asa, eu doar vorbesc mai raspicat) el tace si tace si, culmeaaaa, iar tace. mno in momentele alea ma dispera la culme.
    nu stiu eu cum e cu gelozia asta a voastra, da` eu inca n`am aflat cu ce se mananca specimenu` asta. habar n`am si nici nu`s curioasa. daca el nu`mi da motive, ce rost are sa nascocesc eu ?! din partea mea, sa se uite la alea pe strada, ca oricum stiu ca tot eu sunt singura „Ea” din viata lui. el zice ca de cand suntem impreuna nu`l mai pasioneaza „aruncatu` cu privirea” 😀 eu, ma mai uit asa, nitel, prin filme si`l tachinez =)) acum ar fi si culmea sa se crizeze ca`i zic cand vad intr`un film un negrotel d`ala de`al meu ” nii, ce bunoc e ala si ce buze are” , imediat dupa care`l sarut pe el. 😛
    asa ca, nene Iulian, nu`s de acord cu ” care zice ca nu il afecteaza ori minte ori nu iubeste „:)

  19. Citez din spusele tale:

    „Azi noapte am visat că era vară şi că eu cu Ionuţ trebuia să ne întâlnim cu Dany să mergem în ştrand”

    ––-

    Pai da, logic ca e bine sa mergi si pe la strand vara… insa din pacate in TURda nu exista asa ceva, doar la noi in oras, unde „faceti naveta” :)))

    P.S.
    1 martie fiind: O primavara frumoasa iti doresc Ale

  20. lasa, lasa ca iei tu apa , la vara, in strandu` din CAMPia :)))
    multumesc de urari 😀 asemenea`ti doresc si eu tie 😉

  21. daaaa, si ce daca fac concursuri dastea….neasteptate? 😀 La multi ani fetelor de 1 Martie, sa fiti iubite! 😀

    sa te gandesti la subiect 😛

  22. ce sa fie ? sunt binevenite 😀

  23. Alexxutzu dar cred ca tre sa ne spui si ce castigam !!!

  24. paaaaai, am castigat deja dreptul de a scrie pe blogul lui…zic eu 😀

  25. doar atat??? frumos ! 🙂

  26. ce pretentioasa esti :)))

  27. Am facut si eu aerobic, era super relaxant dar datorita unor probleme m-am lasat :D. Data viitoare cand te mai supara un „mafiot” dai si una peste ceafa si invit’o si pe iubita lui sa te urmeze :)).


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

