Sentimente fumate

24 Februarie 2009 la 9:19 am | Publicat în Poveste | 15 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Perioada de tatonare era a dracului de obositoare. Fără să`și dea seama, 1cbd8378fa5db557 trecură deja 2 ore de când se urmăreau reciproc. Nu realizau că timpul se juca cu ele.

Ele, amândouă, erau acolo. Nimeni altcineva nu le disturba liniștea ce domnea în acea cameră învechită și plină de amintiri.

Ce apetisantă e… Ce siluetă…Câtă feminitate se ascunde în spatele brutalității ei caracteristice. Ce mai…drogul perfect.

„Ea” însă, avea nevoie de prima „ea”. A uitat`o în ultimul timp. A șters cu buretele toate amintirile petrecute împreună. Cum a putut face una ca asta ? Timpul iar se juca cu ele.

„ea” o privea cu nonșalanță. nu arăta că o dorește. asta era vechea ei tehnică de luptă. „EA” s`a obișnuit cu ludicul ăsta. i`a permis „ei” chiar și să facă pe micul demiurg. știa că`i place. știa c`o excită , așa că a lăsat`o cu scenariile ei. păcat ! în felul ăsta nu și`a dat seama că a pierdut noțiunea timpului, că s`a lăsat angrenată`n valsul sângeros printre norii denși de fum . . .

Fum . . . priviri insistente și lungi. niciun gest din partea „ei”. cu toate astea însă, știa prea bine că „EA” nu va mai rezista prea mult și că va face prima mișcare. e tot ceea ce aștepta. o cunoștea mult prea bine, astfel că știa necesitatea acestui preludiu cu care s`au obișnuit una pe cealaltă.

Rutina se pare ca le`a părăsit în acea zi. Nu s`a întâmplat așa cum era de obicei. „EA” s`a menținut tare până la final. Nu s`a lăsat condusă de sentimente. N`a mai făcut ea prima mutare.

„ea” s`a panicat. ceva părea că nu e în regulă. oare să o fi rănit pe „EA” atât de tare data trecută încât a uitat cum e s`o mai iubească ? oare să o fi durut că a refuzat`o în trecutul nu tocmai îndepărtat ? care să fie cauza răcelii dintre ele? nu`i plăcea starea aia de neliniște ce`i conferea un disconfort general .

prea multe întrebări fără răspuns. „ea” este mult prea mândră, mult prea…”ea”, așa că a stat liniștită`n colțul ei luxos până s`a stâns de una singură de dorul „EI”

„EA”, arogantă și plină de ură, nici n`a sesizat că a rămas singură în încăperea îngălbenită de la fumul de țigară. n`a observat nici măcar faptul că „ea” dispăruse demult , că a părăsit`o pentru cea din urmă dată.

e prea mult fum în jur, nu pot zâmbi acum … mintea ta bolnavă îmi cere mult prea mult…

nu luați in seamă toate aberațiile mele. în mare măsură, ele se datorează răcelii mele . . . mă doare capul … simt cum îmi pleznește, gâtul parcă stă pe sârmă ghimpată ( Tantum Verde my ass ) … fuck it…I want back home 😦

15 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. daca nu te imbraci bine…racesti. baga un fervex si un ceai de lamaie si esti ca noua 😉

  2. noh „ea” sa ramana in coltul ei si „EA” sa stea pe assul ei 😀

  3. Cred ca Ciupa ta tre sa iti alpice de 3 ori pe zi masaje , ceai fierbinte cu lamaie si miere , si aspirina !!!

  4. Complicat..dar frumos. Mi-a placut !

  5. Îmi pare rău că eşti răcită, anotimpul este de vină, dar postarea mi-a plăcut. Răceala a reuşit să scoată la iveală gânduri foarte bine puse pe hârtie… Însănătoşire grabnică…

  6. Si totusi, din punct de vedere literar, textul este scris cu talent, in ciuda faptului ca te durea capul si rai racita. Foarte fain.

  7. saru`mana pentru aprecieri 😀
    asa cum a zis Paul , pentru voi, e ceva complicat ce ,in mintea mea, se simplifica in 2 timpi si 3 miscari 😀
    cat despre raceala, lasa c`a trece ea 😉 sau ce ? ati vazut voi drac mort 🙂 ?
    ceaiurile se exclud din discutie, la fel si mierea si porcariile de genu`.

  8. pentru ca e ea

  9. Alex`andra vreau sa vad urgent 2 lepse aici la tine pe blog! 😀

  10. giuly – maybe 😀
    alexxutzu – am sa vad ce pot face dupa ce vin de la aerobic 😉

  11. oki, am incredere in tine :d altfel „Trasu’ pe roata” te asteapta!! muahauauuah

  12. oooo, nu 😕 ai mila de`un biet minor firav, cumintel si simpatic din cale afara ;;)

  13. Ale si tu ai 2 lepse de luat de la mine !!! Si inca nu te-am tras pe roata !

  14. In primul rand am luat unaaaaa, de dimineata si apoi cum sa ma tragi pe roata cand NUMAI eu pot da pedeapsa asta?? aaa? deci eu sunt scutit, prin scutire siii nu mai fac nicio leapsa azi 😀 hihihihi

  15. ^ says who ?


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

