Ce bine`i sa fii minor!

21 Februarie 2009 la 4:49 pm | Publicat în Personal | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Îmi face o deosebită plăcere să`i ofer cuiva flori. Nu contează cui şi de ce i le dau dar, de fiecare dată, asta mă face să mă simt bine ; îmi oferă o satifsacţie pe care nu v`o pot descrie`n cuvinte.

E atââââât de plăcut să vezi o femeie cum îşi întinde tencuiala de pe faţă (aka fondu` de ten. v`aţi dat şi singuri seama că nu folosesc aşa ceva 😛 ) până la urechi. Mai pe româneşte, s`o vezi pe aceasta cum zâmbeşte şi se bucură atunci când îi înmânezi florile.

De fiecare dată când trebuie să aleg flori pentru o anumită dragă mie X, mă gândesc ce preferă. Fără ca ea să`şi dea seama, în trecut, neapărat am întrebat`o ce`i place. Ăsta e as`ul meu din mânecă, astfel că previn un eventual eşec.

Dacă nu o prea cunosc şi nu`i ştiu gusturile, nu pot merge la sigur, lucru ce mă cam deranjează şi`mi oferă bătăi de cap suplimentare. Atunci merg pe intuiţie şi pe „ce e la moda” în acel sezon ( aş râde 3 zile dacă şi`n rândul florilor ar fi „se poarta.. ” iu mas hev .. „)

Nu stau prea mult prin florării, cu toate că ador mirosurile de acolo. Ştiu de acasă ce`mi trebuie şi cum vreau să`mi abaleze buchetu`. Mă duc, cer, îi dau indicaţii, platesc şi…ceau-ceau 😀

Mă uit la flori, zâmbesc. Mă gândesc că ar fi ale mele, zâmbesc. Îmi imaginez expresia feţei ei când i le voi da, zâmbesc din nou.

Bine zice Ionuţbucuria unui copil poate fi cumpărată cu lucruri simple” 😉 In my case, I`m the child 😛

Azi m`am cam războit cu florăresele. Se parea că toate vroiau să mă tragă`n piept [ na, le`am tras eu 8) că al meu e mai mare =)) ]. Ori ele au impresia că fetelor le plac orice flori, ori am eu o făţucă de copil prostuţ pe care , au ele falsa impresie, îl poţi mulţumi cu orice. Habar n`am, dar aşa m`am simţit eu.

Am căutat trandafiri albi. Neapărat ALBI. Mâine Carino meu face 18 ani. Yupyyyyyyyyyyy. Majoră, nene 8). La 12 noaptea`i trag o tzooocă de n`o uită curând şi abia atunci se poate considera şi ea vie 😀 dacă nu te tzoocă Ale, nu esti om. Ascultaţi ce vă zic eu, că ştiu eu ce ştiu 🙂

Cu moralul sus, cu tunsoarea gata, cu geaca până`n gât că mai,mai că mi`au degerat buzele, mă duc eu hotărâtă`n ” floraria mea” şi turui una una ce vreau. Femeia`mi arată…eu 😐 ” Alţii nu aveţi ? Că aştia`s urâti. nu`mi plac. pe poimaine mi se ofilesc. vreau ALŢIIIIII!”

Aia se uita la mine ca la felu` 3 şi`mi tot arăta nu ştiu ce măgărie de floare tare urâtă. Nu mă pricep cum îi zice dar, cu toate că era naturală, ziceai că`i plasticată. (era un fel de cala mai turtită 😀 )

Tot aşa am păţit în vreo alte 5-6 florării. Deja nervii`mi erau la….adică, nu mai erau că nu mai aveam răbdare pentru ei. Cindy m`a târât ,cu ultimele noastre speranţe, la o ultimă florarie.

Dacă aţi ştii ce bunătate de florăreasa am găsit acolo, ce frumos ne`a servit, cu câââââtă migală (n`am crezut că poţi pune o aşa pasiune în timp ce aranjezi un buchet) a făcut florile…uauuu. Săru`mâna tanti. Mesc 😀

dsc07001

^ Watch and learn 8)

Tonight, we`re going high, baby 😉

Tot mâine e şi ziua lu’ Gajica mea 😀

Cum cine :O ?

Adela , maaaaaaa, balerina. remember ?

Poze cu ea nu am. Încă nu ne`am cunoscut face to face 😦

Da` pt aia tot vreau să`i urez şi eu un călduros la mulţi ani. ( are nevoie, mai ales că acum se tot plang ăia din capitală că le e frig )

Să`mi traiţi, fetelor!

257724qzzhy39no4

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. tipa din stanga are cur si craci faini 🙂 la multi ani copilelor :))

  2. ^tipic masculin….off offf offf mai nosfer….
    happy birthday!

  3. scuze pt intarziere, insa am ales sa fiu direct nu sa joc un rol in viata de zi cu zi. poate de asta nu merge. daca nu imi placi (e doaR EX.) asta iti dau ignore si atat, indiferent de avantaje sau interesele pe care mi le aduci.pe scena e altceva

  4. Sa te distrezi iubita :*
    And btw, poti sa fi minor si sa nu te multumeasca nici macar un Lambourghini :-j.
    Btw, il sustin si eu pe Ionut la faza ca ” bucuria unui copil poate fi cumparata si cu lucruri simple” ;).

  5. Eu, ca bărbat ajuns pe la vârsta de 40 de ani – Doamne, cum au trecut aceşti ani? – sunt într-o dilemă: observ din ce în ce mai puţin bărbaţi cu buchete de flori în mâini. Poate am eu pretenţii prea mari, fiind un sentimental incurabil, însă dacă dispare ideea de… flori oferite cu drag atunci cred că ne ducem pur şi simplu de râpă…

  6. In loc sa-ti placa sa primesti florile, tie iti place sa dai… mai mai, de una ca tine are nevoie omu’ in casa… azi maine spui ca-ti place berea in cantitati industriale, fotbalul si esti antitelenovele… :))

  7. hehehehe ….acum cand dai in mine…te reclam la Protectia Copilului…..>:D< :*:*

  8. ^ionutz termina…nu as avea de ce sa dau in tine la ce baiat CUminte esti tu[not]:)))
    multumesc ale pentru trandafiri…au fost perfecti:x …si multumesc si pentru urari:*

  9. Hey, party 😀 Altii se duc pe hotare si culeg rame sa poata supravietui in timp ce voi va distrati! Zau asa, fetelor! Spune-mi ca ati avut macar un striper =))

  10. ^nu paul, din pacate n`am avut striper:-<…dar am dansat cu carino meu si sa spunem ca se compenseaza:)))

  11. e buna rau copilutza din stanga… dar din pacate, 17!!!!

  12. vreau si eu flori 😐 !

  13. aia din stanga e buna.n-are 17.

  14. ^ are 18 =))

  15. La multi ani !!! Fostul meu iubit cand imi cumpara flori le punea intr-o plasa pana la mine acasa , pt ca ii era rusine cu ele in mana !!! Asa ca…

  16. Cati bani fac astia cu florile….habar nu aveti 😀 poti fura un zambet sau chiar mai mult si cu lucruri simple, frumoase si care bucura.

  17. party peopleeee \:D/

  18. De ce scrii mereu posturi lungi si plictisitoare? 😐 Dumnezeule! Vreau mai multa actiune… Vrea sa imi creasca adrenalina cand citesc… Vreau sa ma faci sa revin pe blogul tau!
    Poza e cele 3 d-soare e faina. Toate d-soarele au un corp fain.
    La multi ani… balerinei ai zis? Sa-ti traiasca!

  19. Voi incerca 😀
    Sugestii, ceva ? NU te abtine 😉 scuipa tot

  20. Multumesc frumos, Gajica! :*
    La multi ani si prietenei tale!

  21. neaparat de la kaufland sa iei struguri ca altii nu ma aprind! si remember… 17!!!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

