Azi am o soră ! Mai vreau un frate. Oferte, ceva.. ?

15 Februarie 2009 la 1:37 pm | Publicat în Personal | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Ştiaţi că astăzi e maaaaaaaaaaare sărbătoare ?

Bineînţeles că acum vă întrebaţi cu toţii la ce mă refer că, nah, minţile voastre nu tocmai geniale ( ca să nu zic înguste 😛 apreciaţi că vă cruţ de cuvinte dure aşa de dimineaţă ) încă se gândesc la ce-a fost ieri.

În fine, trecem peste ( mă omoară vorba asta.ufff. răilor.voi sunteţi de vină.voi mă forţaţi s-o folosesc.)

Hai că vă zice Ale de ce e sărbătoare:

În primul rând pentru că azi e 15 Februarie, aka ziua de dupa 14 Februarie, mai pe înţelesul vostru, e ziua de naştere a lui Grapefruits.

În al 2 lea rând pentru că NICIODATĂ , da’ never ever, măăă, de când am eu blogul nu am postat ceva duminica.

586892fp144n5tg2

ne zicea Fructu’ ( denumire pe care Ciupa mea i-a dat-o şi, de atunci, aşa i-a rămas numele) că nu are o sora ( da’ are fraţi mai mari.norocoasooooo 😉 ), aşa că azi mă angajez eu să-i fiu soră şi să-i tai o felie de tort, s-o pupăcesc pe gropiţele alea ale ei sexoase ( sunt un pic invidioasă că ea are 2 , iar eu numai una 😦 ) , s-o iubiresc, s-o strâng în brăţucă şi s-o alint ( aaa, să nu uit, mi se pare tare ciudat alintul ” Aliosica” )

mno, gata, faceţi bine şi vă dregeţi vocile că tre’ să-i cântăm LA MULŢI ANI Fructului! O rugăm să ne scuze că nu ştim cântecul în limba rusă , dar vom da tot ce avem mai bun din noi în română.

aaa, şi pentru voi, dacă şi numai dacă veţi cânta pe placul meu ( să ştiţi că-s a dracului de exigentă), vă ofer din partea casei o cupă cu şampanie 😀

867450smkwcfc87r

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. multumeeeeeeeeeeeeeesc, m-ai facut sa ma simt foaaaaaaaaaaarte bine. Esti cea mai buna surioara din lume :> Sincer, nu ma asteptam, foarte frumos gestul din partea ta :* Te iubareste muuuult de tot Fructu’. Alioshica vine de la tatal meu, asa il cheama pe el , Aleosha 🙂 si mama ma alinta din dragoste pt el ;;)
    Esti dulce. :*:* MIlioane de pupicuri;;)

  2. La Multi ani fructuleeeeeeeeee :* …………..trebe sa dai juma de tort pentru porecla.

    Sa ai sanatate,fericire si apoi restul vin de la sine…

    Inca o data La Multi Ani si sa ne citim cu bine

  3. La multi aniiii!!!! :*:*:*:*

  4. La multi ani!!!

  5. Ne dorim ca Fructul să fie fericit şi să aibă parte numai de bucurii…

  6. Multumesc…ma simt atat de bine, atatia oameni necunoscuti se gandesc la tine…e minunat. Multumesc mult de tot :*

  7. hai ca nu scapi asa iute;) iti urez si eu un „LA MULTI ANI” calduros.:)

  8. desi nu te cunosc…LA MULTI ANI! 🙂

    @ ciocofleandara…erm…pot eu rezolva de un frate :>

    angolez e bun? :>:> ..k sunt la reduceri :>

  9. La multi ani si multa fericire domnisoara Grapefruit! 🙂
    Okeey,NOW I want my grapefruit..:-w

  10. […]  Azi am o soră ! Mai vreau un frate. Oferte, ceva.. ? Ştiaţi că astăzi e maaaaaaaaaaare sărbătoare ? Bineînţeles că acum vă întrebaţi cu toţii la ce mă refer […] […]

  11. :”>:”>:”>:”> Sincer, nu m-au sunat „prietenii” apropiati, iar aici la tine vad ca e cheta de felicitari. Ma simt in al 9-lea cer. Multumesc mult de tot. :*:* pup pe toti 🙂 sa papati grefe’, sunt bune iarna 🙂

  12. La Multi Ani !!! Si la cat mai multe fructe !!!!

  13. Am intarziat?
    La multi ani! Sa petreaca fructu’! 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

