Poze Arieşeni

7 Februarie 2009 la 10:43 am | Publicat în Personal | 25 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Azi îmi e mult prea lene să scriu un articol ” de-al meu ” , plus că-s în criza de timp deoarece trebuie să scriu o altă lucrare ( vă voi spune în curând despre ce e vorba 😛 ), aşa că las pozele să vorbească-n locul meu. 😀

Aici ne-am cazat. La Vila Giulia care are toate cuvintele mele de laudă. Super gazdele. Foarte bune condiţiile de cazare. N-am avut ce comenta.

dsc019871

şi împrejurimile ei

dsc01986

dsc01984

pe pârtie

dsc01912

dsc01916

dsc01935

dsc01932

dsc01940

deja tot rupeam în săracu’ Daboc =)))

dsc01945

dsc01951

dsc01950

dsc01954

dsc01997

şi micuţul sculptor 😀

25 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 😀 Superb…Te invidiez da´ lasa ca ma duc si eu!´Ce numa´ tu? 😉

  2. veryyyyyyy niceeeeeeeeeeeee tripppppppppp :X

  3. Am rămas fără cuvinte… Îmi vine să fug din Bucureşti chiar acum…

  4. Teeeeee omorrrrrrrrrr, m-am intors miercuri de la predeal pentru ca zapada deja incepea sa se topeasca. Am invatat sa schiez si mai vreauuuuuuuuuuuuuuu, mama ce zapada e acoloooo :D:D:D:D:D:D

  5. alyx – da` chiar asa :))
    Ciupa – i wanna do it again 😦
    Chris – haiiiiiiiiiii, ai nau iu nid a vacheisan
    Teleleu – zmuhaha 😉
    alexxutzu – d`astea poti sa faci chiar si tu 😛 nu numai noi, copiii 😀

  6. super misto! bv mai copii :))

  7. Pozele sunt super, imi doresc si eu foarte tare sa ajung la munte. Am avut zilele astea status cu : vreaaaaaaau la munte…next time sa ma inviti, ca nu te refuz. Moaaaama, cata ditamai bocancii aveai…sigur erau a lui Ciupa tau 🙂

  8. apoi cam imbracata. jos textila ca mie nu-mi plac pozele astea :)) noroc cu copilul ala sculptor de mi-ai schitat un zambet pe fata 🙂

  9. pai fac si eu ce crezi ca sunt vreun batranel?? 😛

  10. Fructule – la bocancii pt zapada am cam 39 . cei din imagini nu`s al lui Ionut , nu de alta, dar as fi inotat in ei. el are vreo 42 la adidasi, daramite la ghete.. =)))
    Nosfer – chiar nu vrei sa postez poza aia in bikini aici pe blog, nu ? :)))
    alexxutzu – n`am zis nimic :-” eu mic, eu nu `tiu nimic :-„

  11. Mi se pare mie sau statuia aia din ultima poza are tate facut din zapada? 😀
    Daca da, ala micu’ le-a facut??

  12. ala micu` :))) si tot el a „sculptat” si nitel mai jos de sani :)))
    ce sa mai, are viziune copilu` =))

  13. Superbe poze

  14. :))))

  15. ce privire am in poza a 8 a….sunt adorabil =))

  16. ce misto ce misto ce misto 😀 super poze, cred ca v-ati distrat pe cinste! ia zi-mi, nu te-a durut fundul dupa sanius?

  17. Moflea- multumesc
    alexxutzu -sa inteleg ca tu doar acum ai observat detaliile „sculpturii” in zapada =)))
    Ciupa – la fel de modest ca intotdeauna 😛
    cory – pe toti slabanii i`a durat :D, dar nu si pe mine . eu am tehnica, nu ca altii… 8)

  18. Am fost de multe ori pe la Arieseni ca tata e innebunit dupa munte..intr`adevar este foarte frumos:D.De mult timp iti citesc blog`ul si imi place ce vad :D.. ieri mi`am facut si eu blog..dar deocamdata sunt la inceput:D..succes in continuare cu blogu`:).

  19. oooo, lume noua. fain.ma bucur ca`ti place blogu. trebuia sa`ti faci si tu simtita prezenta cumva pana acum 😛 bafta si tie 😉 sa ne recitim cu bine 🙂

  20. foarte frumos iarna la arieseni

  21. ?????????????????????????????????? oare e tare???????????????

  22. cred si sper ca o sa maduc la arieseni ca miau zis ca e zapada foarte mica

  23. si yo am fost si e superrrrrrrrrrr

  24. si euam fost de 10 ori da nu o fost asa fain in primadata dar in utima a fost cel mai fain

  25. Excellent write-up. I certainly love this
    website. Keep writing!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

