Un fel de a-mi spune: Neaţaaaaaa!

6 Februarie 2009 la 10:24 am | Postat in Uncategorized | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

1188421569

Nox Nox: trezeste-te
Nox Nox: ridica-te din pat
Nox Nox: e o noua zi din minunata ta viata
Nox Nox: un nou inceput
Nox Nox: o noua provocare
Nox Nox: si o noua sansa sa-ti traiesti clipa
Nox Nox: ridica-te din pat
Nox Nox: saluta lumea
Nox Nox: zambeste soarelui
Nox Nox: fii fericita ca traiesti
Nox Nox: fii fericita ca iubesti
Nox Nox: si mai ales fii fericita ca esti iubita
Nox Nox: deschide ochii
Nox Nox: si lasa-ti lumina calda a diminetii sa te revigoreze
Nox Nox: sa te insipire
Nox Nox: si sa te readuca la viata
Nox Nox: esti ceea ce esti, o forta a naturii, o imbinare perfecta de atomi, rezultatul a 3 miliarde de ani de evolutie!
Nox Nox: esti probabil singurul organism capabil sa-ti constientizeze existenta in tot universul
Nox Nox: esti o armonie de sinapse, esti un impuls nervos cu destinatie unica: imaginatia
Nox Nox: Azi poti sa fii ceea ce ti-ai dorit dintotdeauna: libera
Nox Nox: respira adanc aerul curat al diminetii, lasa-ti plamanii sa se inunde de un fior rece
Nox Nox: fii fericit, simte-te important
Nox Nox: esti piesa care pune in miscare un intreg univers: al tau
BUZZ!!!
Alex`andra: daca tot m ai ridicat din pat
Alex`andra: stai sa ti citesc aberatiile
Alex`andra: happy that I woke up ?
BUZZ!!!
Nox Nox:
Nox Nox: hai ma
Alex`andra: te urasc
Nox Nox: dupa ce ca ti-am dedicat
Alex`andra: ti am mai zis o pana acum ?
Nox Nox: un post intreg
Alex`andra: yep
Alex`andra: exact
Nox Nox: …
Alex`andra: asta merge direct pe blog
Nox Nox: e pusa deja
Nox Nox:
Alex`andra: daaaamn
Nox Nox: muhuhuhu
Alex`andra: muza ta
Alex`andra: aia sunt eu
Alex`andra: cu mine ce ai noroc
Nox Nox: imi esti
Nox Nox: n-am ce zice
Alex`andra: ca altfel..la dracu`n praznic ar fi blogu` tau

Noxy ăsta nu-i ipen la cap. Când mi-e somnul mai dulce, el se apucă să-mi scrie romane. Ce e drept, nu dormeam, doar mă uitam la un film. Dar m-am pregătit să-l vizionez în speranţa de a adormi . . . da’ de unde … pe dracu’… doar pot de tembeloidu’ ăsta adult ?! Hell no 😦

aşa că v-am înduioşat ? I hope so

vă zic eu vouă: părinţi, nu vă lăsaţi copiii să navigheze pe net, că uite cum îi strică adulţii de cap =)))

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ma nush cum fac, da mereu te trezesc cand incep sa-ti torn aberatii pe mess :)) in final, scopul scuza mijloacele! eu o rad la somn, o zi faina tuturor

  2. ti`am zis yo. blestemeeeeeeeee pe capu` tau >:P ma trezesti si dupa ai pretentia ca tu sa dormi linistit. mno lasa. nu`i nimic. de data asta te scuz. ai noroc ca a fost o gluma buna asa, de dimineata 😛 dar data viitoare, stii ca te crap 😉

  3. app, tu ma faci tembeloid adult, altii ma fac: heteroi, sexos, nesimtit, paranoic, instabil mintal… si lista continu
    asa ca-l iau ca un compliment, in comparatie cu celelalte

  4. damnn…asta a fost tare 😀

  5. ipen la cap? asta n-am mai auzit-o. citav, poate.
    in alta ordine de idei, e bine sa fie cineva care sa te trezeaca dimineata… btw, voi ce faceti noaptea?

  6. as vrea si eu un prieten ca Nox

  7. don’t you all 🙂

  8. Delia – noaptea incerc sa dorm,numai ca in acele momente dau buzna`n mintea mea toate aberatiile posibile 😛
    cory – 😉
    Noxy – hai,hai nu te lauda de unu` singur ca nu`i bine 😛

  9. da sa traitzi!

  10. hahaha, tare e nox…mie nu imi zice nimeni sa ma trezesc, nici macar mama 😦

  11. buha ha ha
    eu ii dadeam ignore, macar pentru jumatate de ora…asa, cum e ploaia de vara…sa stie alta data: nu in fiecare zi e curcubeu 🙂
    =)) =)) ahhh, daca as avea id tau, sa nu mi-l dai, lasa-ma sa traiesc :)) te-as stresa si eu in fiecare dimineata :)))))))

  12. oare care pe care :> ?:D

  13. Ohoo..mie mi-ar placea sa ma trezeasca cineva asa =)). Tu esti o bestie mica :)).

    La ce film te uitai?:D


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

