Cele 4 anotimpuri ale iubirii

30 Ianuarie 2009 la 11:31 am | Publicat în Poveste | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

kids_on_the_black_sea_by_t0ni0s

Îmi amintesc de parc-ar fi fost ieri. Era toamnă. Ploua şi-mi era frig. Nimic nu reuşea să mă încălzească. Nimeni până atunci nu reuşise să mă facă să-mi revin în simţiri, să redevin ce fusesem odată. O nălucă prin viaţă. Asta eram eu pe atunci. Habar nu aveam ce se întâmplă cu mine, ce mă adusese în stadiul ăla. Asta conta prea puţin pentru mine în momentul acela. Îmi era frig şi nu simţeam nimic mai mult. Nici în plus, dar nici în minus. Ploua cu stropi mărunţi şi reci. Îmi pătrunseseră-n piele, ajunseră la oasele mele firave . . . şi-mi era frig. Sloiul de gheaţă ce locuia înlăuntrul meu făcea să-mi fie şi mai frig. Vântul se juca cu părul meu zburlit şi el de frig. Mă lăsasem în voia lui, să mă ducă unde vrea, undeva departe de frigul ăla.

Brusc, nu am mai avut aer. Fără a-şi anunţa apariţia, soarele mi-a invadat existenţa. Atunci, în acea zi torida de vară, ai apărut TU.

Îmi amintesc de parc-ar fi fost ieri. Eram în parc. Mă plimbam cu băieţelul fratelui meu de mână. Înainte să-mi dau seama, micuţul a început să urle. Şi plângea şi sufletul mi se răcea la auzul zbieretelor lui. Frigul, după mult timp de absenţă, mă săgeta iar. Nu mai ştiam ce să mă fac. Eram mult prea departe de casă pentru a-l întreba pe fratele meu cum să-l calmez pe ăsta micu’. Nu ştiu ce m-aş fi făcut dacă nu apăreai tu cu balonul acela roşu.

Odată ce i l-ai dat, Bebe a tăcut ca prin minune. Ţi-a zâmbit. M-a strâns de mână. Mi-ai zâmbit plin de subînţeles. M-am trezi din visare. Ţi-am surâs şi eu la rândul meu. L-ai luat în braţe. M-ai sărutat luuuung şi apăsat. Frigul dispăruse demult. Canicula şi-a făcut simţită prezenţa. Ne-am luat de mâna şi, din acel moment feeric, nu ne-am mai dat drumul. Frigul mă părăsise. Căldura se instaură.

Fulguia uşor. Încetul cu încetul, o plapumă albă s-a aşternut peste sufletul meu. Am îngheţat de-a binelea când mi-ai spus că trebuie să pleci. Iar îmi era frig. Iar nu mă încălzea nimic şi , cu atât mai puţin, nimeni. Ca un aer rece de munte mi-ai tăiat răsuflarea. Mă sufocam de atâta răceală. Înghiţeam în sec, printre lacrimi şi suspine. A fost prea frumoasă vara ca să dureze. Cruda iarnă a ieşit biruitoare şi de data aceasta . . .din nou.

Odată cu ivirea primilor ghiocei, parcă mai trecuse din starea aia de amorţeală taciturnă. Am început să cred că, la fel ca ghiocelul cel plăpând, voi reuşi şi eu să mă debarasez de răceala zăpezii, să scot capul de sub plapuma de gheaţă ce pusese stăpânire pe mine de când nu ne-am mai văzut. Era aşa frumos să sper, să am convingerea că, într-o zi, nu se ştie când, îmi va fi iar cald.

Ziua aceea a venit . . . iar. Îmi amintesc de parc-ar fi fost ieri. Din nou ne-am întâlnit întâmplător, Din nou au fost acolo doar pentru mine. Ne-am privit ca prima oară. Mi-ai zâmbit, la fel cum am făcut la rându-mi. M-ai luat de mână şi m-ai sărutat luuung . . . din nou . . .iar.

Şi acum ? Ce urmează ? Vara, aşa cum ar fi normal, sau o luăm de la capăt cu zilele morocănoase şi reci de toamnă ?!
În orice caz, eu voi fi pregătită pentru orice.
Până una-alta, mă duc după loţiunea de plajă 😀

.

.

.

îmi era dor de-o poveste d-asta. la cererea lui Noxy ( pe care l-am şi trecut în blogrolll dupa mici întârzieri. na! acum nu mai ai de ce să urli după mine pe stradă 8) ) , am grăbit niţel articolul de azi că , mno, sunt eu bună la suflet şi vrea ca ” sărăcuţu’ ” de el să aibe ce citi. ne recitim marţi-miercuri. luni decolez spre Arieşeni. Yupyyyy 😀 sper să nu-mi rup niciun os.

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. foarte frumos povestit, bv. ai tu ceva cu lotiunea aia de plaja….cred ca trebuie sa primesti de ziua ta vreo 3 baxuri sa-ti ajunga :))

  2. Frumos… Am stat şi am citit cu gândul la o întâmplare prin care am trecut eu cu destui ani în urmă…

  3. sa inteleg ca esti obsedata de bronz si de VARA…hai mai rabda ca mai e doar un pic 😉

  4. alexxutzu – am ceva cu bronzul 😀 si pt unul sanbatos neaparat iti trebuie o lotiune adecvata de corp
    Chris – nu ne zici nimic legat de acele ganduri 🙂 ?
    alyx – de cateva luni buuuune tot rabd 😦

  5. Bat-o focu de iarna :))…lasa Ciupa…2 luni mai sunt…maxim 6 =))

    Si daca nu …te incalzesc yo :>

  6. superb ai scris…mai citesc o data:X

  7. hehe! sar’mana pentru roll. ce pot sa spun decat ca ai tALEnt la naratiuni si mi-a dat o lacrima in colt ochisorului cand citeam. Mai ales cand imi dai seama ca nu tot timpu genul asta de pevesti se termina in „lotiuni de soare”. Putem doar spera la happy end si nimic mai mult.

  8. si ai valoare..:)) (ca tot sunt dupa tine la coment)..tre’ sa recunosc ca doar am spicuit postul ca nu-s in starea de spirit necesara.starea pe care o am acum e „mda…clar…tot promit ca nu mai beau de ceva vreme” combinat cu „ba ce mutra avea aia,ma cracanez de ras”.da’ pare fain asa ca promit sa-l citesc imediat dupa ce-mi trece capul si ma ia melancolia.

  9. ma uit ca natangu la avataru asta a tau si incerc sa-mi dau seama daca gagica tine degetu in gura de scepticism sau pentru ca l-a bagat intr-o prajiturica cu frishka…. please clarify!

  10. Nu stiam ca ai talent la scris povesti :D. E super tare si plina de sentiment, ceva nu foarte intalnit in scrierile tale avand in vedere ca nu esti adepta dulcegariilor din cate stiu eu. Oricum, felicitari !

  11. Noxy – in primul rand, la avatarul meu nu`i o tipa. spre dezamagirea ta, e un EL. in al doilea rand, nu`si baga degetu`n gura si niciunde altundeva 😛 mediteaza la…nu stiu la ce. cum ti`am mai zis, nu stiu ce are de ma atrage asa mult, dar imi place 😀 ( ps: seteaza`ti sa`ti apara linkul catre blog )
    Dedeea – tocmai aia e faza. nu am talent. incerc sa`mi formez si`un stil d`asta mai siropos pentru a`l utiliza atunci cand sunt nevoita. pana una alta, textele de genul asta sunt incadrate la „poveste” 😉

  12. i love you


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

