I miss those days

22 Ianuarie 2009 la 3:09 pm | Publicat în Leapsa | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Pinguinu` John are chef de joacă, motiv pentru care Anca mă pune să-l distrez pe acesta.

Aţi ghicit. Iar am fost lepşuită.

Iată ce trebuie să fac :

1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2. Pick the 4th picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same!

Eu am aterizat la folderul ” NORI ” de la mine din calculator. Am eu un fel de obsesie pentru nori, motiv pentru care salvez o grămadăăăăă de poze cu ei. Sunt foarte mândră de folderul meu.

Anul trecut am făcut multe excursii în natură cu colegi. Am fost la alpinism în Cheile Turului, dar parcă mai obositor fain a fost în Cheile Turzii. ( Au o lungime de 2.900 m[1] şi o înălţime a pereţilor de până la 300 m[2]. Cheile ocupă o suprafaţă de 125 ha şi s-au format prin erodarea rocii de calcar jurasic de către râul Hăşdate. )

O rezervaţie naturala ce te lasă fără cuvinte . Chiar îmi era dor să străbat toate cheile. Parcă-l văd acum pe Liviu ce fain zâmbeşte şi-şi aduce aminte de când a fost şi el pe acolo.

După am am fost morţi de oboseală cu toţii, am stabilit că ar fi timpul să ne întoarcem acasă. Pe drumul de întoarcere, eu am făcut poza asta.

dsc04161

îmi permit să nu fiu modestă şi să afirm că am făcut o poză tare frumoasă. mereu zâmbesc când o văd. tare mândră mi-s de ea 8)

multe poze am mai făcut în ziua aia . . . 😀

dsc04062

dsc04153

dsc04181

aaa, şi adorabila de Ale în plină acţiune 😀

dsc09781

leapşa merge mai departe la Fructu` ( a zis ea ceva pe blogul ei cum că n-ar vrea să posteze ce poze are prin pc..umm, finuţo dragă, m-ai cam făcut curioasă) şi la WaTzaP ( tot mi-a promis el că-mi arată nu-ştiu-ce-poză 😛 )

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. chiar e superba poza…
    ps: cred ca atunci cand o sa ma mai uit la nori o sa ma gandesc la tine 😀

  2. ce vremuri faine 😀

  3. te omoooooooooooooor
    Doamne, sper sa nu fie vre-o poza in fundul gol, cu sanisorii goi, cu putulica goala…sper sper..sper :-s :-s :-s
    merci pt leapsa
    tremur
    am emotii
    =))

  4. in ultima poza tu te uitai sa vezi unde este butonul eject?:))

  5. Nicio poza cu stancile? Cat de splendide erau in lumina verii. Am facut tot traseul si speram sa nu se termine nicicand. Eram in lumea mea, in natura. Iar cu pritenii cu care am fost nu facem niciodata lucrurile pe jumatate, asa ca am admirat ore in sir tot „defileul” rauletului. Ne vom intoarce intr-o zi si la Salina si la Chei. Cat mai curand.

  6. anca – oooo :”>
    Ciupa – yep 😀
    Fructule – zmuhaha
    constanteanu – ma uitam sa vad unde este cutitu`. ca sa`l folosesc pt tine
    Liviu – noi am strabatut defileu` 😀 si la Salina tre` sa mergem cat de curant. 🙂

  7. Fotografii foarte frumoase… Cred că devin din ce în ce mai curios şi poate că la vară voi reuşi să ajung în zonă… Dacă nu, poate altădată…

  8. ^ te asteptam cu drag 😉

  9. In sfarsit nu mai sunt singura care in primul rand face poze la cer si dup-aia la restul peisajului. Si mie-mi plac norii, foarte mult. 🙂

    Superbe pozele.

  10. cea mai frumoasa e prima….dar mult mai frumoasa e a mea:);))

  11. frumoase pozele, frumoasa viata, imi place leapsa voastra 😀 e asa de copilareasca si asa plina de viata. Nu trebuie sa lasam niciodata sa dispara copilul din noi
    PS: Cel mai mult imi place prima, acea lumina ce iese din norii intunecati ai prins-o foarte bine 😉

  12. Iti zic ceva da nu te superi pe mine… la semnul ala pe care scrie Cheile Turzii mi-am facut eu nevoile acu 10 ani… :))))) glumesc evident, am trecut si eu prin locul ala, acu 10 ani intr-o tabara… vremuri… mi-a trezit amintiri faine poza aia…

  13. V.V – Aia e preferata mea 😀
    Bancheru – sa`ti fie de bine =))) mai hai pe la „noi” 😛


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

