La mulţi ani de zilele voastre !

15 Ianuarie 2009 la 2:34 pm | Publicat în Aberatii Nocturne | 25 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

beneew284325-021

Umm… ce zici ?!

Ziua mea-i în fiecare zi a anului !

De ce ?!

eh, ce întrebări..

stai că vin eu cu una nouă de ce NU ?!

e ziua mea azi. a fost ziua mea şi ieri. mâine cu siguranţă va fi o altă zi în care eu îmi voi serba existenţa.

tu ? ce-ai de gând să faci mâine ?!

îţi vei serba ziua alături de cei dragi ţie ? sau vei concepe un plan diabolic în care vei nimici acei puţini oameni care mai ştiu să se bucure de viaţă, chiar dacă asta are uneori tente puternic conturate-n nuanţe de gri ?

hai să evadăm împreună din banalitatea cotidiana. 😉

te provoc . hai, măăă, să văd de ce eşti în stare 8)

ce zici ? îmi accepţi invitaţia? sau tu nu că Batman, Batman ?!

n-aş vrea să mă dezamăgiţi chiar de ziua mea 😛

probabil că mulţi dintre voi aţi vrea să ştiţi de ce am scris toate astea. ei bine, de ce nu ?! e ziua mea şi-mi permit orice. la fel ar trebui să faceţi şi voi

25 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. haide ciupa >:D<

  2. vrei sa te injur de ziua ta? :X

  3. Pai atunci La multi ani! :))))

    P.S. in fiecare zi e ziua cuiva 😀 😉

  4. La Multi Ani! Azi e ziua mea… 😉

  5. Ciupa – oricum tu tre` sa vii la mine mai tarziu :))
    WaTzaP – ce dragut din partea ta =))
    alexxutzu – si de ce n`ar fi in fiecare zi a NOASTRA 😀 ? eu zic ca`i mai fain asa. sa traim intr`o continua sarbatoare 😉
    Joalex – la multi ani :* si pentru azi si pentru maine si pentru zilele ce vor mai urma 🙂

  6. ce bine ar fi….aha….ar fi vis si pe langa asta sa nici nu mai trebuiasca sa muncim nu? :)))

  7. eeee, nici chiar asa 😛 nu mi`ar placea sa stam doar si sa vegetam. mai tre` si un pic de munca, sa simtit si noi ca traim pentru a obtine ceva 😀

  8. pai poti obtine multa distractie 😀 in comparatie cu munca…aA? ce zici? eh..oricum trezeste-te, asa ceva nu este posibil 😀

  9. mai lasa`ma un pic sa visez :))
    e asa fain 😀
    distractie distracite, da` tot vine o vreme cand te plictisesti si de aia 😛
    adica, mno, habar n`am. eu asa gandesc. mai multa satisfactie am atunci cand ma uit la rodul muncii mele si stiu ca eu mi`am muncit mintea [fizicul mai putin 🙂 ] pentru rezultatul ala 😉

  10. era bine daca munceam 3 zile si 4 erau libere 😀 ai dreptate, te plictisesti si de stat.

  11. La mulţi ani şi numai bucurii…

  12. azi e ziua meaaa !!! :))))))

  13. la multi ani!!!MIE!!! :))) si tie!!

  14. ca ce?…ca e ziua ta?..si io nu am baut nimic..deci nu e ziua ta ..in concluzie nu stii mnic mah…aiurezi… @-) …dak ar fi ziua mea in fiecare zi…as da la toti de baut :> …apa tare..sa moara…toti sa moara…numa io sa traiesc..cu angelica jolie :> … sa ne futem ca babuinii..sa facem o rasa noua… Godzylica :> …

  15. La multi ani noua!Dar cadouri…avem sau nu avem?

  16. alexxutzu – 4 zile libere.oioio.,cat luuuux, cata domnieeeeee. ce vise avem noi doi =))
    Chris -multumesc. dar, heeey, poate fi si ziua ta. asa ca LMA si tie 😉
    BRO – azi e ziua NOASTRA 😀
    Dan – sa traim ! [ raule, iar ti`ai urat tie primul 😦 te zic lu` Fructu`. na!]
    GodzY- noroc ca tu te gandesti la perpetuarea speciei [not], ca`n rest..nu stiu ce ne`am fi facut fara tine =))
    alyx – daca nu avem, ne facem rost ca, deh, e ziua noastra si ne permitem orice 😀

  17. La multi ani,bafta la trafic,bafta la ce vrei tu… :*

  18. pai macar sa visam daca in realitate nu se poate….sau au bagat astia taxe si pe vise??? 🙂

  19. Nu le da idei.

  20. Ale’, cum asa, eu aflu ultima ca e ziua ta? La multi ani nasica 🙂 sper ca nu e nici o tzeapa. Sa ai parte de impliniri frumoase si multa sanatate. Eu sunt racita cobza, nu te pup

  21. nu azi, nu maine ci poimaine, chiar mi-o serbez 🙂

  22. La multi si fericiti ani!

  23. NU e ziua mea !

  24. Nu e ziua ei, este ziua noastra, a tuturor, in fiecare zi! :)))))))))))))

  25. i-ai dat idei lui John si acum ma termina de cap ca e ziua lui in fiecare zi :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

